Näin unta B-alkuisesta palstalaisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyEsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PölyEsteri

Aktiivinen jäsen
11.03.2011
6 366
1
36
Siinä unessa minulle soiteltiin ilkeitä puheluita, joissa se soittaja aina haukkui minua tyyliin "Senkin kääpiö". Soittajalla oli sellainen käheä ääni.
Välillä myös tämä B-alkuinen palstalainen soitteli, jutellakseen ja halutakseen tavata. Halusin tavata hänet myös, selvittääkseni, onko hänellä yhteyttä tuohon käheään puhelinhäirikköön. Huomasin kyllä, että ääni oli aivan erilainen, mutta silti minulla oli se tunne.

Menin sitten häntä tapaamaan ja hän vahingossa lipsautti jotain käheästä soittajasta, jolloin tajusin, että hänen täytyi olla se itse, koska en ollut hänelle kertonut mitään siitä asiasta. Sitten me muistaakseni painimme jonkin verran. (olen unessa aina paljon todellista vahvempi) Sanoin, että tiedän hänen olevan käheä häirikkösoittelija. yritin tivata, miksi hän soitteli niitä soittoja, mutta ei hän kertonut.

Siinä unessa mietin, että hän taitaa vihata minua todella. Ihmettelein, että hän halusi silti olla ikäänkuin ystäväni.

Kummallinen, mutta ihan viihdyttävä uni.

Selvennykseksi sen verran, että emme B-palstalaisen kanssa soittele, tai tunne toisiamme, enkä epäile häntä käheäksi häiriköksi, koska ei minulle soitella myöskään häirikköpuheluja.:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24406080:
Et. Tietenkään. :D Se oli vaan uni ja aika hassukin vielä.

No joo, unet on joskus outoja. Olen mäkin kyllä nähnyt kerran rieputarallaasta unta, siinä unessa se asui jossain lapissa ja kämppä oli täynnä kaikkea porokrääsää. Vaikka oikeasti tiedän, että ihan siististi asuukin. Nykyään vaan tulee se uni aina mieleen, kun spottaan riepun palstalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24406058:
Sitä minä jäin miettimään, että millä tavoin hän muutti aina ääntänsä soittaessaan häirikköpuhelun.

Se oli unta ja on turha miettiä miten se olisi toteutettu oikeassa elämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24406114:
Niin siinä unessä minä jäinkin sitä miettimään. Mutta nyt jäin miettimään vain sitä, miksi näen noin turhia unia.

On mahdollista että tämä B-alkuinen symboloi jotain asiaa elämässäsi tai itsessäsi. Ehkä joku puoli sinussa joka haluaisi saada äänensä kuuluviin? Olen aika huono unten selittäjä, mutta mieti mitä uni voisi merkitä.

On mahdollista että tämä B-alkuinen symboloi jotain asiaa elämässäsi tai itsessäsi. Ehkä joku puoli sinussa joka haluaisi saada äänensä kuuluviin? Olen aika huono unten selittäjä, mutta mieti mitä uni voisi merkitä.

eikai vaan esteri kirjottele harmaana ja näkee siitä painajaisia, tuo B on se pimeä puoli. :O :D

mä en nä koskaan mitään unia, tai en muista nähneeni. noihan olis aika viihdyttäviä.
joku palstalainen näki joskus semmosta unta että leikkasin palstalaisen nurmikkoa täysikuulla ilman päätä. :laugh:

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24406312:
mä en nä koskaan mitään unia, tai en muista nähneeni. noihan olis aika viihdyttäviä.
joku palstalainen näki joskus semmosta unta että leikkasin palstalaisen nurmikkoa täysikuulla ilman päätä. :laugh:

No huh! :laugh:

Yhteistyössä