Saikohan Scarlett pitkänkin bannin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
No siksihän scarletille vinoillaankin, kun se tiedetään niin herkäksi suuttumaan. Se "kiusaaja" voi tehdä sen ilman että häntä on syytä bannata (eli ei kiroile, käytä halventavia nimityksiä tms minkä takia banniin joutuisi) mutta scarlett kiivastuu ja alkaa silloin kirjoittaa painokelvotonta tekstiä ja bannihan siitä napsahtaa. Näköjään joku onnistui ärsyttämään taas tarpeeksi.

Olen joskus väitellyt jostain scarletin kanssa. En koskaan hauku ketään. Mutta ilmeisesti se, etten ollut samaa mieltä ja uskalsin sen tuoda ilmi, oli hänelle niin vaikea paikka, että sieltä alkoi tulla just haistav***ua ja nimittelyä.
 
Scarlett harmaana
Ja ap:lle tiedoksi: suosittelen oikian oman elämän hankkimista jos sun pitää tälläänen alootus tehdä tänne ja stressata jos mä laitankin lisää lomakuvia.

Mä ainakin voin elää ilman palstaa ja taidan sen tehdäkin koska vainottuna täällä olen vaikka en olisi paikalla. Onneksi olkoon, taisitte saada mut viimeen savustettua pois! :flower:
 
"huh"
Lopettakaa jo tuo valehtelu! Kyse ei edelleenkään ole siitä lomaketjusta! Vaan siitä kun joku persereikä teki vittuulualootuksen musta ja mä sinne kirjootin muutaman vähemmän kauniin sanan. Se ketju on poistettu.

Menikö jo tajuntaan??????????????????????????????????????????????? Ja kuka vittu käskee kattoa sitä lomaketjua jos ei kiinnosta?????????????????????????????????????????????


Niin ja se on TeuvaLLA!!!!!!!!!!!!!
:LOL: Ei ihme että sut on bannattu.
 
....
Ja ap:lle tiedoksi: suosittelen oikian oman elämän hankkimista jos sun pitää tälläänen alootus tehdä tänne ja stressata jos mä laitankin lisää lomakuvia.

Mä ainakin voin elää ilman palstaa ja taidan sen tehdäkin koska vainottuna täällä olen vaikka en olisi paikalla. Onneksi olkoon, taisitte saada mut viimeen savustettua pois! :flower:
Anteeksi kuinka :)
´Voit elää ilman palstaa mutta seuraat palstaa harmaana :)
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="...";24404548]Scarletti on varmaan kiva työkaveri. Hänen kanssa vaan pitää olla kaikesta samaa mieltä :)[/QUOTE]

Tunnekko sä mut irl? Olekko nähnyt mut töissä? Älä oleta tuollaasta paskaa. Mulla kattos ei olekaan työkaverit tuollaasia kusipäitä.
 
"vieras"
Mitä se oikea elämä on, scarlett? Sitäkö, että kertoilee nettipalstalle joka ainoan käänteen elämästään kuvien kera? Ehkä apn oma elämä on erilainen kuin sun?
 
"mää"
mikset sä voi vaan scarlett antaa niiden kommenttien olla, mitkä on veemäisiä`? et vaan vastaisi niihin tai noteeraisi mitenkään.

en lukenut sitä ketjua mistä banni tuli, mutta kuvittelisin ettei banni viikkoa kestäisi pelkästä kiroilusta...
 
"Tuikku"
Ja ap:lle tiedoksi: suosittelen oikian oman elämän hankkimista jos sun pitää tälläänen alootus tehdä tänne ja stressata jos mä laitankin lisää lomakuvia.

Mä ainakin voin elää ilman palstaa ja taidan sen tehdäkin koska vainottuna täällä olen vaikka en olisi paikalla. Onneksi olkoon, taisitte saada mut viimeen savustettua pois! :flower:
Älä nyt ihmeessä jää palstalta pois. Sä olet paljon fiksumpi, kuin monet muut palstailijat.
 
"vieras"
Kyllä scarlett palaa. Ja sitten kun palaa, niin kun kysytään, että "eikö sun pitänyt jättää palsta?" hän vastaa "enhän mä sanonut mitään siitä, kuinka pitkäksi aikaa mä sen jätän, idiootti. HV." :D
 
....
Tunnekko sä mut irl? Olekko nähnyt mut töissä? Älä oleta tuollaasta paskaa. Mulla kattos ei olekaan työkaverit tuollaasia kusipäitä.
:) Kiitos kauniista sanoistasi :) vai oikein kusipää vitsi pitäskö mun nyt sanoa sua paskapääksi aika jänskää :)
Juu en onneksi tunne..mutta kyllä nuo sun avautumisesi kertoo jotain sinusta itsestäsi.'

T: se kusipää :)
 
....
[QUOTE="vieras";24404627]Kyllä scarlett palaa. Ja sitten kun palaa, niin kun kysytään, että "eikö sun pitänyt jättää palsta?" hän vastaa "enhän mä sanonut mitään siitä, kuinka pitkäksi aikaa mä sen jätän, idiootti. HV." :D[/QUOTE]

Juuri näin :) onko kukaan huomannut, että ei harmaat käytä näitä viisaan kuuloisia kirosanoja joita scarletti oikein viljelee..
 
"vieras"
Mun mielestä tällaisten kommenttien kirjoittajat on niitä, jotka on säälittäviä. Täytyy olla tosi paha olla, jos ei osaa mitään muuta kuin olla ilkeä.
En ole tietoinen scarletin bannista tai aiheesta tai norsuista tai mitä olikaan mutta mun (huom. mun ;)) banniin riittäisi jo ihan pelkästään tämä ketju. Ensin "naureskelin" että kylläpä joku yrittää mustamaalata scarlettia mutta kun paljastuikin että hän tosiaan kyrpä otsassa huutaa ja muita haukkuu niin :O Hitto mikä ämmä. Joo, sanoin rumasti.
 
oikeasti?
Tunnekko sä mut irl? Olekko nähnyt mut töissä? Älä oleta tuollaasta paskaa. Mulla kattos ei olekaan työkaverit tuollaasia kusipäitä.
Hei come on, porukka tietää että hiillyt nopeasti ja alat nimittelemään kuten lainaamassani kommentissasi. Eikö aikuinen osaa olla nimittelemättä kuten ala-asteelaiset tai laittaa keskustelupalstan kiinni jos alkaa mittari olla punaisella?
 
[QUOTE="Tuikku";24404597]Älä nyt ihmeessä jää palstalta pois. Sä olet paljon fiksumpi, kuin monet muut palstailijat.[/QUOTE]

mä peesaan tuikkua. scarletin sanomiset ja tekemiset ja kielenkäyttö, ei ole mitään verrattuna siihen mitä kieltä osa harmaista täällä suoltaa, modejen puuttumatta asiaan mitenkään
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä