Saikohan Scarlett pitkänkin bannin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Teuvassa voi asustaa kiukkuinen muija, joka ei pääse poistelemaan paineitaan palstalle.
En tosin halua nähdä enää yhtäkään norsukuvaa Kolmårdenista.
 
[QUOTE="aloittaja";24401664]Kilahteli taasen kerran ja kiroili gamalasti. Syystä, että joku epäili hänen kannattavan riistoa, koska tykkää katsella elukoita vangittuna paikkoihin, johon ne eivät kuulu. Norsu Ruotsissa?[/QUOTE]

no kyllä oli typerää, jos tää harmaa pään aukoja ei saanut myös bannia. banni se olis sillekin kuulunut
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Mä en ole koko keskustelua nähnyt, enkä Scarlettia palstalta sen kummemmin tunne. Tai ne kommentit mitä olen häneltä sattunut näkemään eivät ole ainakaan olleet mitään loukkaavia. Kuitenkin se mun asia tässä on se, että me pohojalaaset tairetahan olla aika suorasaanaasta sakkia eikä välttämättä aina huomata kaunistella tarpeheksi asioota. Eikä kai se jonkisortin hikeentyminenkää ny meille aiva maharotoonta oo, mut ei soo kaikille muillekkaa : )
 
  • Tykkää
Reactions: sinisulka
Niin no tuo on kyl totta..
Ehkä, mutta kyllä mun mielestäni tietyillä nikeillä lähtee se mopo niin paljon herkemmin ja lujemmin käsistä, että on ihan aiheellistakin puuttua jo vähän herkemmin siihen banniapäin vievään toimintaan.

Mun mielestäni bannin saantiin vaaditaan melko paljon, eli en koe että sitä napsahtaa liian herkästi.
 
Rollolainen
jos hän palstalle halua, pääsee kylä. josko muuttaa ip osoitteen, kirjoittaa harmaana tai kirjoittaa koulussa ti vaikka kirjastossa.harmaana. Tai vaihtaa kokonaan uuden nikin. Tuon bannin on helppo kiertää jos haluaa...
 
Scarlett harmaana
Lopettakaa jo tuo valehtelu! Kyse ei edelleenkään ole siitä lomaketjusta! Vaan siitä kun joku persereikä teki vittuulualootuksen musta ja mä sinne kirjootin muutaman vähemmän kauniin sanan. Se ketju on poistettu.

Menikö jo tajuntaan??????????????????????????????????????????????? Ja kuka vittu käskee kattoa sitä lomaketjua jos ei kiinnosta?????????????????????????????????????????????


Niin ja se on TeuvaLLA!!!!!!!!!!!!!
 
Lopettakaa jo tuo valehtelu! Kyse ei edelleenkään ole siitä lomaketjusta! Vaan siitä kun joku persereikä teki vittuulualootuksen musta ja mä sinne kirjootin muutaman vähemmän kauniin sanan. Se ketju on poistettu.

Menikö jo tajuntaan??????????????????????????????????????????????? Ja kuka vittu käskee kattoa sitä lomaketjua jos ei kiinnosta?????????????????????????????????????????????


Niin ja se on TeuvaLLA!!!!!!!!!!!!!
sä et taida olla aito scarlett
 
  • Tykkää
Reactions: NipaNeutroni
"vieras"
Lopettakaa jo tuo valehtelu! Kyse ei edelleenkään ole siitä lomaketjusta! Vaan siitä kun joku persereikä teki vittuulualootuksen musta ja mä sinne kirjootin muutaman vähemmän kauniin sanan. Se ketju on poistettu.

Menikö jo tajuntaan??????????????????????????????????????????????? Ja kuka vittu käskee kattoa sitä lomaketjua jos ei kiinnosta?????????????????????????????????????????????


Niin ja se on TeuvaLLA!!!!!!!!!!!!!
Tsih
 
[QUOTE="vieras";24401575]Teuvassa voi asustaa kiukkuinen muija, joka ei pääse poistelemaan paineitaan palstalle.
En tosin halua nähdä enää yhtäkään norsukuvaa Kolmårdenista.[/QUOTE]

Kuule, ap. Se on Teuvalla, ei Teuvassa. Toisekseen Scarlettin banni ei tullut siitä loma-aloituksesta. Kolmenneksi - sinun ei ole pakko avata yhtään ainutta Scarlettin tai kenenkään muunkaan ketjua jos ei kiinnosta. Mitä siitä suotta meuhkaamaan.
 
"..."
Lopettakaa jo tuo valehtelu! Kyse ei edelleenkään ole siitä lomaketjusta! Vaan siitä kun joku persereikä teki vittuulualootuksen musta ja mä sinne kirjootin muutaman vähemmän kauniin sanan. Se ketju on poistettu.

Menikö jo tajuntaan??????????????????????????????????????????????? Ja kuka vittu käskee kattoa sitä lomaketjua jos ei kiinnosta?????????????????????????????????????????????


Niin ja se on TeuvaLLA!!!!!!!!!!!!!
Vaikutat todella lapselliselta....ja mitä mä olen sun kirjottelua välillä seurannut, niin kyllä sä hikeennyt tosi pienistä jutuista. Järkevämpää ois jättää arvostelut omaan arvoonsa ja pitää mölyt mahassa. Välillä taidat oikein kaivaa verta nenästä esim se ketju jossa kysyit oletko ruma tms....
 
Scarlett harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24404371:
sä et taida olla aito scarlett
No kyllä todellakin olen! Vituttaa ku taas valehdellaan musta. Ei sitten millään jotkut tajua vaikka työnnettääs ratakisko perseeseen.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="...";24404386]Vaikutat todella lapselliselta....ja mitä mä olen sun kirjottelua välillä seurannut, niin kyllä sä hikeennyt tosi pienistä jutuista. Järkevämpää ois jättää arvostelut omaan arvoonsa ja pitää mölyt mahassa. Välillä taidat oikein kaivaa verta nenästä esim se ketju jossa kysyit oletko ruma tms....[/QUOTE]

On sitten kova paikka joillekin kun mä en pidä itteäni rumana. Ei vissiin aivotoiminta vieläkää riitä tajuamaan sitä alootusta. Ei voi mitään.

Älä lue mun alootuksia jos noin riepoo. Mene muualle vinkumaan.
 
....
On sitten kova paikka joillekin kun mä en pidä itteäni rumana. Ei vissiin aivotoiminta vieläkää riitä tajuamaan sitä alootusta. Ei voi mitään.

Älä lue mun alootuksia jos noin riepoo. Mene muualle vinkumaan.
No kauneus on katsojan silmissä, jos sä itse pidät itseäsi kauniina niin hyvä niin. Mutta miksi sitä pitää kysellä kuvien kanss jollain keskustelupalstalla ?
Silloin jos tuollaisia asioita kyselee julkisesti, niin pitää osata ottaa vastaan kaikenlaista kritiikkiä.
Omalla vastuulla tänne kirjoitellaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä