Eilen baarissa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tavattiin ystäväni kanssa baaritiskillä mies joka pyysi meitä pöytäänsä. Pöydässä oli sen kavereita. Tanssittiin ja juteltiin. Jotain sutinaa siinä oli. Yhdessä vaiheessa, tän miehen kaveri sanoi et sillä miehellä on kaksi lasta ja vaimo kotona, et mitä teette yms. Olin että täh, ei se ukko mitään mulle sanonut. Poistui sit naama punaisena tilanteesta. Hupsista kun unohtu!

[QUOTE="hohhoijaa";24404041]Niin? Miksi aloitus tästä.. sitä nyt vaan tuppaa just erityisesti baareissa sattumaan..[/QUOTE]

Miksipä ei?Kun täälläkin (palstalla)niin sokeesti luotetaan omaan puolisoon. Ei niillä tunnu mitään estoja olevan jos kaverit ei estä.

[QUOTE="vieras ap";24404058]Miksipä ei?Kun täälläkin (palstalla)niin sokeesti luotetaan omaan puolisoon. Ei niillä tunnu mitään estoja olevan jos kaverit ei estä.[/QUOTE]

Hyvähän se vaan on jos luottoa löytyy.. välttyy monelta riidalta ja mielipahalta :D

• Tykkää
Reactions: sinisulka
[QUOTE="vieras";24404051]Aah, taikasana: sporttinen! Nuo miehet tiedetään ja tunnetaan, ja yleensä ne "siisteimmät" ja komeimmat niitä pahimpia onkin.[/QUOTE]

Syy: muunlaiset miehet ei naisia saa ylipäätään.

mun miehelle on käynyt ninkin että vaika on sanonut olevansa varattu aj näyttänyt sormustaan on vaan naiset yrittäneet edelleen .On vaan jotkut naiset niin munan kipeitä että YRITTÄVÄT oikin varattuja. Ja suusstuuvat jos toinen kieltäytyy.. Kaikki kun ei vaan kiinnosta

[QUOTE="mmmm";24404503]uskallatko kertoa miekkosen nimen tai vaikka millä kirjaimella hänen nimi alkaa ?[/QUOTE]

En valitettavasti muista nimeä. Oli muistaakseni joku 25v

Yhteistyössä