NIIIIN hyviä löytöjä KIRPPIKSELTÄ TÄNÄÄN!!! (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
JIPII, JIPII, JIPII!!! :D Kerrankin minua onnistaa. Tein niin parhaita löytöjä tänään kirpputorilta!
Terveisiä vaan ihanalle myyjälle, mikäli itsesi näistä seuraavista tunnistat! :D :hug:

Ai, miksikö kuvasin joka vaatteeN ashamed:? KOSKA OLEN NIIN ONNELLINEN! :D
Minä en IKINÄ löydä mitään halvalla !

:D:D:D

Reimatec toppahaalari 86 cm, 20 €

H&M velourhousut 92 cm, 0,50 €

H&M retronorsu t-paita 104 cm, 0,50 €

Hello Kitty t-paita 86/92 cm, 0,50 €

GYMBOREE keltainen kettupaita 3T, 1 €

GYMBOREE vaaleanpunainen keinuhevonen paita 3T, 1 €

ELLE vaaleanpunainen hame 3, 1 €

Lindex kukkahame 92 cm, 1 €

Name It violetti hame 98 cm, 1,50 €

Alfons Åberg/Mikko Mallikas pallopaita 86/92 cm, 1 €

Kulutettu farkkuhame koko 4, 2 €

GYMBOREE farkkuhame 2T, 1,50 €

H&M ruskea rimpsuhame 92 cm, 1 €

ELLE samettimekko koko 3, 1 €

GIRANDOLA liila vakosamettihame koko 2, 1 €

FIX farkkuhame 98 cm, 2 €

HelloKitty hellemekko n 86 cm, 0,50 €

Lindex 104 cm ruskea tunika UUSI, 2 €

H&M 92 cm röyhelömekko, 1 €

CINEMA 98/104 cm pinkki huppari, 1 €

Lindex raitatunika 104 cm, 1 €

Bamse mekko 92 cm, 1 €

Lindex kevättakki 92 cm, 3 €

ELLE fleecevuoritettu sadetakki 92 cm, 5 €

Lindex mustat velourhousut 92 cm, 0,50 €

Lindex raidallinen rokkitunika 98 cm, 0,50 €

Lindex ruskea velourtunika 98 cm, 1 €

[QUOTE="vieras";24403694]No oho. Todellakin ihania löytöjä!

Missä näin kiva kirppis on? :)[/QUOTE]

En kerro, ettette mee sinne hamstraamaan :D. Elän toivossa, että kyseinen myyjä tuo pöytäänsä ensi viikolla lisää tavaraa :D.

Se on aina yhtä hullu tunne, kun kääntelet hintalappuja, että mitä v¤ttua, onko nämä tosissaan NÄIN halpoja??! Sitten äkkiä sullot kärrysi piripintaan ennenkuin kukaan muu ehtii :D.
Kävin eilen hakemassa osan ja tänään osan. Myyjä oli täydentänyt pöytää sitä mukaa kun minä tyhjäsin :D.

[QUOTE="qwqw";24403776]Mä jään aika kakkoseks kun tuollaiset sulloo kaiken omaan kassiin. :([/QUOTE]

"Tuollaiset"? :D

Kyllä sinne pöytään vielä jäi vaikka mitä.
Tosin mä menen taas tiistaina aamulla kytikseen onko tullut lisäyksiä :).

Mä lähdin eilen onnessani kuopuksen kanssa lastentarvikekirppiskierrokselle. Eli kolmella kirppiksellä käytiin, mukaan lähti esikoiselle Lindexin salamapilvi paita 1€, farkut 1€, kuopukselle Esprit paita 1€ ja pipo 0,80€. Vähäiseksi siis jäi löydät tällä kerralla.

Edellisellä kerralla löytyikin sitten roimasti enemmän.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen;24403808:
Mä lähdin eilen onnesssani kuopuksen kanssa lastentarvikekirppiskierrokselle. Eli kolmella kirppiksellä käytiin, mukaan lähti esikoiselle Lindexin salamapilvi paita 1€, farkut 1€, kuopukselle Esprit paita 1€ ja pipo 0,80€. Vähäiseksi siis jäi löydät tällä kerralla.

Edellisellä kerralla löytyikin sitten roimasti enemmän.

Onnea löydöistäsi! Kyllä pienikin löytö mukavasti piristää. Mutta kun kohdalle sattuu pöytä todellakin pullollaan puoli-ilmaista vaatetta ja tavaraa, sitä riemua ei voi sanoin kuvailla :D.
Vain toinen kirppis-ihminen tietää sen tunteen :D.

[QUOTE="vieras ap";24403787]Olenkin katsellut kuvia kivoista kenkälöydöksistäsi :)[/QUOTE]

Meidän lähikirpparilla on todella paljon käyttämättömiä tai hieman käytettyjä kenkiä myynnissä. Vaikka ja mitä löytyy, ongelma vain, että mun kinttu on kokoa 36 ja sitä ei paljoa löydy :(

Eikös soo niin, että nopeat syövät hitaat :). Kivoja löytöjä! Mulla kirpparit vähä kaukana, joten ei tuu kovin usein käytyä (maalla asustan). Viime aikoina on vauvojen vaatteita näkyny ihan kivasti, mut isommalle ei tahdo löytyä mitään :/. Joitan satunnaisia helmiä kylläkin :).

[QUOTE="vieras";24403829]Onnea löydöistäsi! Kyllä pienikin löytö mukavasti piristää. Mutta kun kohdalle sattuu pöytä todellakin pullollaan puoli-ilmaista vaatetta ja tavaraa, sitä riemua ei voi sanoin kuvailla :D.
Vain toinen kirppis-ihminen tietää sen tunteen :D.[/QUOTE]

Tiedän kyllä sen tunteen! :D Mä oon pahasti koukussa tuohon tunteeseen, sen vuoksi pojilla ei ole todellakaan pulaa vaatteista. :snotty:

[QUOTE="vieras";24403828]Eikö ookkin ihanaa kun edes joskus onnistaa. On oikeaa kokoa jne. :) Mut koetahan löytää pojalle... siinä haastetta. :D[/QUOTE]

On, todellakin! :D

Itse en ole pojan pöytiä "sillä silmällä" katsonut, kun etsiskelen sattuneesta syystä vain tytölle vaatetta ja lelua :). Suurin osa kirpparilla myytävästä rojusta on todellakin ylihinnoiteltua, siksi löydöt piristää aina todella paljon.

Meidän lähikirpparilla on todella paljon käyttämättömiä tai hieman käytettyjä kenkiä myynnissä. Vaikka ja mitä löytyy, ongelma vain, että mun kinttu on kokoa 36 ja sitä ei paljoa löydy :(

Toinen, mitä et hevillä löydä, on isot koot korkkareista ja muista naisten kengistä. Taitaa olla se 38-39 kokohaitari, jota eniten näkee.
Aleistakin on aina jälellä vain ne pienet koot :(.

WAU!

Mutta älä hyvä ihminen mene haukkumaan Ellen lakkatakkia SADETAKIKSI! Se on lakkatakki, ei sadetakki. Ja siitä saa normisti pulittaa 20-50 euroa käytettynä, eli melko edulliset kaupat teit :)

Tosi nättejä ja siistejä vaatteita pilkkahinnalla, eli ihan megahyvä löytö :)

Mullakin on nuo uusimmat kuvaamatta, voisin äkkiä raapustaa ne blogiin :)

[QUOTE="Mini";24403844]Eikös soo niin, että nopeat syövät hitaat :). Kivoja löytöjä! Mulla kirpparit vähä kaukana, joten ei tuu kovin usein käytyä (maalla asustan). Viime aikoina on vauvojen vaatteita näkyny ihan kivasti, mut isommalle ei tahdo löytyä mitään :/. Joitan satunnaisia helmiä kylläkin :).[/QUOTE]

Minäkin teen silloin tällöin ihan kirpputori päiviä. Eli lähde aamuvarhaisella ajelemaan isomman paikkakunnan kirpputorille hyvän matkan päähän ja kierrän jonkun 7-8 tuntia pelkkiä kirpputoreja. Se on kyllä yllättävän rankkaa :D. Kuin työpäivän olisit tehnyt :D.

En tiedä oliko tämä hyvä löytö hinnaltaan,en ole seurannut,mutta löysin pe kirpparilta vanhan pöytävaa´an 8e sit kaikkia maalaisromanttisia sisustusjuttuja muutamalla eurolla...teki mieli esitellä ne koko maailmalle,niin ylpeä olin löydöistäni... :D

[QUOTE="myy";24403898]En tiedä oliko tämä hyvä löytö hinnaltaan,en ole seurannut,mutta löysin pe kirpparilta vanhan pöytävaa´an 8e sit kaikkia maalaisromanttisia sisustusjuttuja muutamalla eurolla...teki mieli esitellä ne koko maailmalle,niin ylpeä olin löydöistäni... :D[/QUOTE]

No paahan kuvia sitten vaan esiin...ei me ehkä ihan koko maailma olla, mutta melkein :D

Mutta älä hyvä ihminen mene haukkumaan Ellen lakkatakkia SADETAKIKSI! Se on lakkatakki, ei sadetakki. Ja siitä saa normisti pulittaa 20-50 euroa käytettynä, eli melko edulliset kaupat teit :)

Ei Chef...tämä nimenomaan EI OLE lakkatakki, vaan sellainen kurapuku, jossa on fleecevuori. Pehmeä päälyskangas joka pitää vettä ja vuori fleeceä. Vaikea selittää, mutta juunou? :D

[QUOTE="myy";24403898]En tiedä oliko tämä hyvä löytö hinnaltaan,en ole seurannut,mutta löysin pe kirpparilta vanhan pöytävaa´an 8e sit kaikkia maalaisromanttisia sisustusjuttuja muutamalla eurolla...teki mieli esitellä ne koko maailmalle,niin ylpeä olin löydöistäni... :D[/QUOTE]

Kuva kertoo useimmiten enempi kuin 1000 sanaa ;).

No paahan kuvia sitten vaan esiin...ei me ehkä ihan koko maailma olla, mutta melkein :D

Hih :) Laittaisin mielellään,mut vein ne jo tuonne meijän kodin varastoon odottamaan,että saamme remontin valmiiksi ja tavarat puretaan sitten paikoilleen(asumme evakossa pois kotoa vielä 2kk :/ ) ,mut sitten kun ne ottaa laatikosta niin nehän on niinkuin uusia,kun on jo unohtanut mitä kaikkea on tullut osteltua... ;D

• Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä