Et niin, modet bannas vain nikkisi, ei ip:tä. Ne ei osaa bannata molempia niistä samalla, vaan pelkän nikinAlkuperäinen kirjoittaja Björn2;24402703:En minä mitään kierrä.
Ai että pitäis sitte kehua vaan vaiks ei yhtään miellyttäisi? Sehän ois ällöttävää.Alkuperäinen kirjoittaja Tämän vuoksi lähdin;24402729:Onpa "kiva" henki täällä 2plussalla, jo muistui mieleen, miksi en enää vuosiin ole täällä kirjoitellut. Heti tyrmätään, haukutaan ja vähätellään, jos jollain on ilon aihetta.
En huomannut mitään galluppia, missä kysyttiin, millaisen vaatehuoneen te kaikki muut haluaisitte. Silti moni huutelee, että MINÄ en tuollaista ottaisi, MINÄ haluaisin sellaisen ja sellaisen vaatehuoneen. En ymmärrä, mikä tällaisessa on tarkoitus?
Ihan tilavalta tuo vaatesäilytystila näyttää ja mukavaa, että itse olette tyytyväisiä. Paljon tuonne varmasti mahtuukin!
Luuletko, että aapeeta kiinnostaa, veisitkö sinä omia lakanoitasi sinne vai et?Alkuperäinen kirjoittaja Björn2;24402731:Anyway tuo tila näyttää siltä, että enpä sinne puhtaita lakanoita veisi likaantumaan.
Aina tänne tulee joku jeesus puhumaan "hyvyyden" puolesta. Eikö tämän keskustelun tarkoitus ollutkaan kommentoida, vai miksi ap kyhäsi tällaisen topicin? Mitä pahaa siinä on, että antaa toiselle vähän näkemyksiä?Alkuperäinen kirjoittaja Tämän vuoksi lähdin;24402729:Onpa "kiva" henki täällä 2plussalla, jo muistui mieleen, miksi en enää vuosiin ole täällä kirjoitellut. Heti tyrmätään, haukutaan ja vähätellään, jos jollain on ilon aihetta.
En huomannut mitään galluppia, missä kysyttiin, millaisen vaatehuoneen te kaikki muut haluaisitte. Silti moni huutelee, että MINÄ en tuollaista ottaisi, MINÄ haluaisin sellaisen ja sellaisen vaatehuoneen. En ymmärrä, mikä tällaisessa on tarkoitus?
Ihan tilavalta tuo vaatesäilytystila näyttää ja mukavaa, että itse olette tyytyväisiä. Paljon tuonne varmasti mahtuukin!
Nämä näkemykset esitetään aika ikävässä valossa:Alkuperäinen kirjoittaja Björn2;24402751:Aina tänne tulee joku jeesus puhumaan "hyvyyden" puolesta. Eikö tämän keskustelun tarkoitus ollutkaan kommentoida, vai miksi ap kyhäsi tällaisen topicin? Mitä pahaa siinä on, että antaa toiselle vähän näkemyksiä?
Uskookohan tuo aloittaja oikeasti, että tuo on joku tosi hieno 'vaatehuone'?Alkuperäinen kirjoittaja Björn2;24402731:Anyway tuo tila näyttää siltä, että enpä sinne puhtaita lakanoita veisi likaantumaan.