Ei metsässä mutta Viron maaseudulla kelirikon aikaan, ja usko minua, se on melkein sama kuin ajelisi metsässä. Ihan järkyttävää epätasaista mössöä ne tiet, ei tod. samanlaisia kuin Suomessa maalla.Ajatteko usein metsässä autollanne? Jos ette, wannabe-maasturit ovat täysin turhakkeita. Nelivetokin luo illuusion paremmasta pidosta talvella ja kokemattoman kuljettajan käsissä vaarallinen. Yhtälailla henkilöautolal pääsee "maalla" kuin citymaasturillakin.
Aijaijai kaikki mun mieleen. :heart:Lexus GX 460
tai
Toyota Land cruiser
Honda CRV on ollut ja tykättiin.
ok - sittenhän kaikki vaikuttaa olevan hyvässä vedossa.Joo tiedossa on,....
To RAV4 on Nissan Qasqain (tms.) lisäksi ainakin tällä hetkellä suosikkini. Mutta taitavat vaan olla liian kalliita meille. :|Toyota Land Cruiser on ainakin ihana istua kyydissä, mutta kuulemma hieman vaikea hallittavaksi ja ajettavaksi. En ole itse ajanut vaan istunut vain kyydissä ja näin minulle sanottiin. Lisäksi vie paljon bensaa ja on muutenkin aika isokokoinen. Varmasti hankala jos joutuu ajamaan paljon kaupunkien ahtaammilla kaduilla. Toyota RAV4:n ottaisin ennemmin kuin tuon Land Cruiserin. On pienempi ja helpompi hallita autoa.
Tiedän että olen turhamainen, mutten kehtaisi. :ashamed: Luulen että se on suurin syy, että ollessani lapsi meillä oli monta Ladaa peräkanaa, ja koulukaverit pilkkasi aina niitä. Siitä on jäänyt jotenkin traumoja. :|Jos kehtaat Ladalla ajaa niin muutaman vuoden vanhan Lada Nivan saa alle 10 000 eurolla.
Lada Niva 4X4
*Pissii melkein housuunsa kun ajattelee itseään parkkeeraamassa tuota taskuparkkiin Helsingin keskustassa*Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24401169:jo jollain pic-upilla olis ihan pakko ajela niin tästä..
taitais pissiä ne muut autoilijat*Pissii melkein housuunsa kun ajattelee itseään parkkeeraamassa tuota taskuparkkiin Helsingin keskustassa*
No ne vois pissiä pelosta housuunsa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24401198:taitais pissiä ne muut autoilijat
Miehen tuttu osti, enkä nyt muista ihan tarkkaan paljonko tuo hirviö vie bensaa/ 100 km, mutta oisko ollut 30 l.Ja vakuutusmaksutkin mahtavat olla melkoiset. Lisäksi vielä parkkeeraaminen mahtaa olla helppoa. =)Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24401261:citymaasturi, Siinä AP:lle sitymaasturi.
En lahjoita sellaisia summia rahaa, mutta lainasta voidaan tietenkin aina neuvotella.Saanko sulta rahat lahjoituksena? Itse voisin pistää kymppitonnin.