Linkitä auto jonka voisit ostaa

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Ajatteko usein metsässä autollanne? Jos ette, wannabe-maasturit ovat täysin turhakkeita. Nelivetokin luo illuusion paremmasta pidosta talvella ja kokemattoman kuljettajan käsissä vaarallinen. Yhtälailla henkilöautolal pääsee "maalla" kuin citymaasturillakin.
Ei metsässä mutta Viron maaseudulla kelirikon aikaan, ja usko minua, se on melkein sama kuin ajelisi metsässä. :D Ihan järkyttävää epätasaista mössöä ne tiet, ei tod. samanlaisia kuin Suomessa maalla.

Ja siksi "wannabemaasturia" haikaan, koska ei ole varaa "oikean" maasturin isoihin vakuutus-ja bensakuluihin, lisäksi en saisi sellaista Helsingissä parkkeerattua yhtään mihinkään muualle kuin keskelle lentokenttää, kun siellä on ne laskeutumisvalot. :LOL:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toyota Land Cruiser on ainakin ihana istua kyydissä, mutta kuulemma hieman vaikea hallittavaksi ja ajettavaksi. En ole itse ajanut vaan istunut vain kyydissä ja näin minulle sanottiin. Lisäksi vie paljon bensaa ja on muutenkin aika isokokoinen. Varmasti hankala jos joutuu ajamaan paljon kaupunkien ahtaammilla kaduilla. Toyota RAV4:n ottaisin ennemmin kuin tuon Land Cruiserin. On pienempi ja helpompi hallita autoa.

Suzyanne
Toyota Land Cruiser on ainakin ihana istua kyydissä, mutta kuulemma hieman vaikea hallittavaksi ja ajettavaksi. En ole itse ajanut vaan istunut vain kyydissä ja näin minulle sanottiin. Lisäksi vie paljon bensaa ja on muutenkin aika isokokoinen. Varmasti hankala jos joutuu ajamaan paljon kaupunkien ahtaammilla kaduilla. Toyota RAV4:n ottaisin ennemmin kuin tuon Land Cruiserin. On pienempi ja helpompi hallita autoa.
To RAV4 on Nissan Qasqain (tms.) lisäksi ainakin tällä hetkellä suosikkini. Mutta taitavat vaan olla liian kalliita meille. :|

Yksvaan, neljän äiti
Meillä just paraikaa vielä joulukuuhun asti on CRV, ja tykkään tosi paljon. FRV:tä ei kaiketi ees luokitella citymaasturiksi? No enivei, mä kans tykkään ton Skoda Yetin ulkonäöstä.

Suosittelen siis CRV:tä todella lämpimästi.

Sellasta autoa ei oo vielä tullut vastaan jonka ehdottomasti haluaisin kun huomenna voitan lotossa.

Yhteistyössä