Linkitä auto jonka voisit ostaa

• Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Ja miksi?

Mulla auton vaihto mielessä, citymaasturia tekisi mieleni. Siksi, koska ajamme kaupunkolosuhteiden lisäksi paljon maalla, ja varsinkin talvella sellainen olisi hyvä.

En ole vielä tarkkaan merkkiä ajatellut, mutta saksalaisia merkkejä olen aina suosinut, eniten on ollut Fordia ja Opelia, ja niihin olen ollut tyytyväinen. (vaikka moni mollaakin)

Jos juuri nyt olisin hankkimassa autoa, tämä voisi olla yksi varteenotettava vaihtoehto.

Opel Frontera 2,2 16V GL 3d JOPA 10% KÄSIRAHALLA Maastoauto 1999 - Vaihtoauto - Nettiauto

Minkä auton sinä ostaisit? Laita linkki!

Ja saa suositella mulle muitakin citymaastureita. Hintaluokka noin 10 000.

Suzyanne
[QUOTE="tässä";24397782]http://www.nettiauto.com/honda/hr-v/4167822

Kaikkien aikojen paras citymaasturi. Edelleen konttorin vikatilastoissa ykkösenä.[/QUOTE]

Onkos noissa Hondissa vahvat pellit yleensä? Itselläni on aikoinaan ollut Civic, ja se oli jo 5 vuotta vanhana ihan ruosteessa, mm. lokareiden päältä. Nykyinen Fordini on 13 v. vanha eikä ole yhtä ruosteinen. Siksi vähän kaihdan japseja, vaikka voihan se olla että mulla oli maanantaikappale. :D

Kivannäköinen auto kyllä, tosin kone pitäisi olla vähintään kaksilitrainen.

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24397846:
Toyota Avensis 2.0 D-4D DPF Linea Sol Wagon - Vaihtoautot - Autotalli.com - XUO-815

tämän voisin ostaa, ja ostetaankin varmaan joku tän tyyppinen, kun bemari meni myyntiin :D
Tuo on kyllä varmasti tilava perheauto.

Meille tuo sedanmallinen Ford Mondeo ei enää oikein riitä, kun reissataan usein lapsen ja kolmen kissan kanssa autolla. Kolme kissanhäkkiä, matkarattaat, matkatavarat ja lapsen istuin, hehheh mutta ollaan me vaan jotenkin mahduttu. :D

E

"vieras"

AIWAN ihana! Mutta mitään järkiperusteluita tämän hankinnalle ei ole. Bensasyöppö ja vie jumalattomastui tilaa, mutta jos voittaisin lotossa, tuo tulis meille :p.

Ihan pirun hieno!

Mulla auton vaihto mielessä, citymaasturia tekisi mieleni. Siksi, koska ajamme kaupunkolosuhteiden lisäksi paljon maalla, ja varsinkin talvella sellainen olisi hyvä.
Kehoittaisin vain huolellisuuteen jos noinkin ikääntynyttä nelivetotekniikka aikoo hankkia. Huolellinen kohteeseen tutustuminen, ja sen tekniikan ja siitä johtuvien ominaspiirteiden selvittäminen ennakolta kannattaa.

Huomioithan, että ikääntyvän neilivetotekniikan ylläpito tulee aina tavanomaista kalliimmaksi. Yleensä vetonivelet/akselit ovat erilaiset kuin esim. etuvetoisessa sisarmallissa, ts osat ovat kalliimpia (usein vähintään tuplasti normi kaksivetoiseen sisarmalliin verrattuna esim.) Edelleen jakovaihteisto, perät, lukot...paljon enempi ylläpidettävää tekniikkaa. Samaten vakuutusmaksut kannattaa edeltäkäsin huomioida (vakuutusmaksuluokka) & käyttövoimavero.

Kivahan neliveto on. Enkä halua masentaa. Haluan vain lisätä tietoisuuttasi edeltäkäsin, ettei tule mitään ikävästi kantapään kautta opittavaa. Ennakointi ja hyvä harkinta on vain hyvä asia.

Viimeksi muokattu:
Suzyanne
Kehoittaisin vain huolellisuuteen jos noinkin ikääntynyttä nelivetotekniikka aikoo hankkia. Huolellinen kohteeseen tutustuminen, ja sen tekniikan ja siitä johtuvien ominaspiirteiden selvittäminen ennakolta kannattaa.

Huomioithan, että ikääntyvän neilivetotekniikan ylläpito tulee aina tavanomaista kalliimmaksi. Yleensä vetonivelet/akselit ovat erilaiset kuin esim. etuvetoisessa sisarmallissa, ts osat ovat kalliimpia (usein vähintään tuplasti normi kaksivetoiseen sisarmalliin verrattuna esim.) Edelleen jakovaihteisto, perät, lukot...paljon enempi ylläpidettävää tekniikkaa. Samaten vakuutusmaksut kannattaa edeltäkäsin huomioida (vakuutusmaksuluokka) & käyttövoimavero.

Kivahan neliveto on. Enkä halua masentaa. Haluan vain lisätä tietoisuuttasi edeltäkäsin, ettei tule mitään ikävästi kantapään kautta opittavaa. Ennakointi ja hyvä harkinta on vain hyvä asia.
Joo tiedossa on, ja mies tekisi ilman muuta viimeisen päätöksen. Hän tietää autoista todella paljon, ja ainakin vanhempia autoja osaa korjata, ja vaikka purkaa moottorin osiksi ja kasata sen. =)

Mutta nyt tässä vaan fiilistelen...:)

Suzyanne
[QUOTE="vieras";24398654]

AIWAN ihana! Mutta mitään järkiperusteluita tämän hankinnalle ei ole. Bensasyöppö ja vie jumalattomastui tilaa, mutta jos voittaisin lotossa, tuo tulis meille :p.

Ihan pirun hieno![/QUOTE]

Toytota, mutta en jaksa googlettaa, mikä merkki tämä on? Aivan ihana minustakin! Mutta todellakin liian kallis ihan saletisti, kun noin kympissä menee hintaraja meillä. :|

Autoilija99
Onkos noissa Hondissa vahvat pellit yleensä? Itselläni on aikoinaan ollut Civic, ja se oli jo 5 vuotta vanhana ihan ruosteessa, mm. lokareiden päältä. Nykyinen Fordini on 13 v. vanha eikä ole yhtä ruosteinen. Siksi vähän kaihdan japseja, vaikka voihan se olla että mulla oli maanantaikappale. :D

Kivannäköinen auto kyllä, tosin kone pitäisi olla vähintään kaksilitrainen.
Yhtälailla Hondissa pellit kestää kuin muissakin autoissa, se on ihan se hoito vain mikä ratkaisee ilmeneekö ruostetta, ei amerikassa/europpassa käytetä sen erikoisempaa peltiä kuin japanissakaan.

Ja miksi ihmeessä pitäisi olla vähintään kaksilitrainen kone?

hondacivic89
Ajatteko usein metsässä autollanne? Jos ette, wannabe-maasturit ovat täysin turhakkeita. Nelivetokin luo illuusion paremmasta pidosta talvella ja kokemattoman kuljettajan käsissä vaarallinen. Yhtälailla henkilöautolal pääsee "maalla" kuin citymaasturillakin.

Yhteistyössä