Onko normaali parisuhde:

• Viestiketjun aloittaja kyllästyttää
  • Ensimmäinen viesti
kyllästyttää
Mies muokkaa toisen fb asetuksia niin että kaikki näkee profiilin, siksi että saa kytätä toista. Ei asuta yhdessä. Mies poisti myös miespuoliset fbkaverit, Hänellä kyllä saa olla naispuolisia. Olkoon, ei paskankaan väliä. Mutta muokkasi profiiliani niin että lukee parisuhteessa. En ole nähnyt äijää 2 viikkoon, eikä kiinnostakkaan. Ihmettelee kun en tule hänen kanssa saunomaan. Haluaisi omistaa minut. Aiheesta fb ei saa puhua, haastan kuulemma riitaa...Mustis. Mutta hän ei ole tehnyt mitään väärää, vaan vika minussa.

"aloittaja"
[QUOTE="huh";24392417]Älä nyt tuollaisen kanssa jatka suhdetta. :O Lopeta vielä kun mahdollista.[/QUOTE]

En kuule haluaisikaan, mutta minulla, kuten muillakin on luurankoja kaapissa, valitettavasti. Kiristää että soittaa joka paikkaan ja pahimmassa tapauksessa menetän lapsenikin. Yritän pitää viileät välit ja vältellä niin paljon kuin mahdollista. Teen paljon töitä ja vetoan väsymykseen ja lapsiin. Olen oikeasti väsy, henkisesti ja fyysisesti. Kuulemma tekopsyitä.

Arew
Ok. Juokse, niin kuin joku edellinen jo neuvoi. Vaihda nimeä ja paikkakuntaa, salaa häneltä tietenkin. Hanki turvakielto osoitetietojen luovuttamiseen ( voi kyllä olla vaikea saada, joa ei ole lähestymiskieltoa) .

"Tuikku"
Ok. Juokse, niin kuin joku edellinen jo neuvoi. Vaihda nimeä ja paikkakuntaa, salaa häneltä tietenkin. Hanki turvakielto osoitetietojen luovuttamiseen ( voi kyllä olla vaikea saada, joa ei ole lähestymiskieltoa) .
Miksi on vaikea saada osoitetietojen luovuttamiskielto? Minun osoitetietoja ei saa, se oli vain yksi paperi, minkä allekirjoitin. No problems.

Eikä siis ole mitään lähestymiskieltoja tms.

"aloittaja"
Joutuisin salaamaan tiedot kaikilta läheisiltäni, jopa äidiltäni. En halua vanhalle äidilleni harmeja. Mies kyllä pysyy mihin vain. Yhteyksiä Venäjälle.

?
[QUOTE="aloittaja";24392533]En kuulemma löydä Suomenmaasta sellaista paikkaa mistä ei minua löytäisi jos jätän hänet...Olisi pitänyt selvittää taustat, ennenkuin aloin tapailla. Edellinen parisuhde loppui käräjille...[/QUOTE]

Onko teillä pitkäkin suhde takana?

:O :( Kauhea tilanne siulla, mutta aiotko alistua koko loppuelämäsi tuon miehen pelkoon ja sairaaseen suhteeseen ?

Mie en voisi elää tuollaista elämää.:|

"aloittaja"
:O :( Kauhea tilanne siulla, mutta aiotko alistua koko loppuelämäsi tuon miehen pelkoon ja sairaaseen suhteeseen ?

Mie en voisi elää tuollaista elämää.:|
Ei oo helppoo,myönnän. Miul ei vaan ole vaihtoehtoja, joten elän päivän kerrallaan. Sil on diabetes, tupakoi, reilusti ylipainoo, joten ei elä loputtomiin. Sillä lohduttaudun, että kuolee jokupäivä pois. Nyt ei ole soitellut, varmaan itekkin ymmärtää etten ole kiinnostut, muttei halua luovuttaa.

Yhteistyössä