V
"vieras"
Vieras
Siis lähinnä värisävyä haen, mikä sopii? Lattia on öljytty tammi. Haluaisin keittiöön tunnelmaa ehkä myös vanhanajan tunnelmaa. Mikä sävy/väri ois hyvä? Päätös pitää tehdä tänään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;24389151:
Mä mietin samaa. Ja oikeastaan pohdin, että mitä materiaalia siihen laittais. Laminaatit on rumia, laattaakaan en haluis, siitä tulee mulle niin vessa-fiilis, lasi taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi. Alle jäis nätti paneeli, joka saa kyllä näkyäkin.
Ja jos siihen kaakeliin päätyy, niin millasta sinne muka laittais? Joku kiven näkönen olis hieno, mut karkeeta kiveä ei tietenkään oo sit taas niin kiva putsata ruokaroiskeista.
Tai sit on niitä kaikenmaailman kuviolevyjä, mut ei nekään meidän keittiöön oikeen sovi. Tosi vaikea tilanne![]()
joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Onko tuo sit tarpeeks vanhanajan näköistä? Tosiaan, ehkä sen laatan pitää olla suht vaaleaa, koska muuten putki voi tuntua pimeältä ja synkältä. Onko mosaiikki muuten "vanhannäköistä" teidän mielestä? Laminaatti ihan budjettisyist, jos ois rahaa, tulis kivitaso. Haluan laatan välitilaan.
Sen pitäis olla helposti puhdistettava. Itse asiassa tykkään tuosta Jasbasta. Mikä näistä ois hyvä, huom esite on tosi pitkä
http://www.jasba.de/download/download/161_lp_jasba_2011_teil2.pdf
Osa mosaiikeista on vanhan näköistä. Kannattaa kierrellä laattakaupoissa katselemassa poistoeriä. Välitilaan menee tosi vähän niitä laattoja, sopivan pienen jäännöserän voi saada ihan pilkkahintaan. Mosaiikissa on se etu, ettei sitä juurikaan tarvitse leikellä, eikä tarvitse ostaa ylimääräistä varaa juurikaan sen takia.jOnko mosaiikki muuten "vanhannäköistä" teidän mielestä? Laminaatti ihan budjettisyist, jos ois rahaa, tulis kivitaso. Haluan laatan välitilaan.
Mä mietin samaa. Ja oikeastaan pohdin, että mitä materiaalia siihen laittais. Laminaatit on rumia, laattaakaan en haluis, siitä tulee mulle niin vessa-fiilis, lasi taitaa jäädä ainoaksi vaihtoehdoksi.
Sen pitäis olla helposti puhdistettava. Itse asiassa tykkään tuosta Jasbasta. Mikä näistä ois hyvä, huom esite on tosi pitkä
http://www.jasba.de/download/download/161_lp_jasba_2011_teil2.pdf
Kiitos tästä valistuksesta! Nyt kun ajattelen, niin niinpäs jääkin, joten hyvä, että mainitsit. Ja lasi vois olla muutenkin vähän liian moderni meille.
Noista mosaiikeista ei osaa sanoa onko ne vanhannäkösiä, pitäis nähdä livenä, kuva valehtelee niin paljon. Kaikki mosaiikki ei tosiaankaan ole vanhannäköistä. Ja ne valkoset laatat oli musta hieman sellaset posliiniset vanhahtavat, mut enemmänkin sellaset seitkytluvun laatat, meidän vanhassa asunnossa on melkeen samanlaiset keittiössä ja samaa kylppärissä ja ihan alkuperäset 70 -luvulta ovat.
Suosittelen myös kiertämään kaikki rautakaupat läpi, loppueriä ja muilla tarjouksilla voi saada tosi edullisesti, tosi hienoakin.![]()