face-kirpparit!? Onko ihan yleinen ilmiö vaikko vaan minun kohdalle sattuvaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras23

Vieras
Mä harvoin myyn mitään siellä tai ylipäätänsä missään ku se on mielestäni niin työlästä ja aikaa vievää hommaa :D
No muutamia kertoja olen myynyt ja lähes joka kerta sama ilmiötoistuu.
Tyyppi varaa tuotteen ja kyselee kiinnostuneena. Viestejä vaihdetaan minutin aikataululla puolin ja toisin. No kun tämä tyyppi tekee ostopäätöksen ja ilmoittaa et ottaa tuotteen niin kyselen osoitetta ja annan tilinumeron minne maksaa niin hän katoaa ku pierusaharaan :o

Tai jos tyyppi laittaa kuvan alle ''mulle'' niin oletan että tyyppi kans ostaa tuotteen ja poistan sen pika puolin seinältä ettei se jää sinne roikkuun ja laitan tyypille viestiä ja hän vastaa siihen kerran. Sitten ei kuulu enään tyypistä lainkaan.

kauanko on kohtuu aika odotella ja kysellä että otatko tuotteen vaikko et? Mä en jaksais roikkua koneella kovin monesti päivässä et joko hän olis vastannut et saan kamppeen eteenpäin ja postiin.

En tiedä olenko mä huono kauppaamaan vai onko tämän ihan tapa?

Tuntuu olevan tapa :( Itselleni on kerran osunut kohdalle tuollanen. Mutta myös se on ärsyttävää kun kysellää yv:llä (ei siis tämä että kysellään) lisätietoja ja sitten ei enää vastata -edes "ei kiitos"! Tämä on rasittavaa myös..

Sitten kun parin pv päästä kyselen perään että eikö ollutkaan mieleinen/sopiva ni tulee aika tylyä vastausta, onko aikuisten ihmisten niin vaikea sanoa pari sanaa jos ei ollutkaan mieleinen juttu :(

Onhan noita hupivaraajia, jotka eivät lunastakaan huutoaan, mutta täytyy myös ottaa huomioon, että fb tökkii välillä noiden viestien kanssa ja ne viestit ei välttämättä menekään perille.

Yhteistyössä