"elli"
Paranee, kunhan vain maltat elää säästellen. on tärkeää saada nyt kaikki laskut oikeassa järjestyksessä maksettua, ettei tilanne pahene.Jos ehdit: onko taloudellinen tilanne parempaan päin?
Paranee, kunhan vain maltat elää säästellen. on tärkeää saada nyt kaikki laskut oikeassa järjestyksessä maksettua, ettei tilanne pahene.Jos ehdit: onko taloudellinen tilanne parempaan päin?
Hijaista näyttää olevan jatkossakin. Koululaisissa on niin homoja kuin heteroja.Alkuperäinen kirjoittaja må;24384201:Edelleen kun näytät hyppivän: Miltä näyttää mun miesrintamalla? Onko joku uusista koululaisistamme homo?
voisitko ystävällisesti vielä tähän vastatapysymmekö mieheni kanssa yhdessä pitkäänkin? saammeko lisää lapsia? Milloin mieheni työllistyy?
olette pitkään yhdessä, yksi lapsi vielä tulee. mies työllistyy reilun vuoden päästä, jos omalle alalle haluaa.voisitko ystävällisesti vielä tähän vastata
Kolme lasta tulossa, jos haluat ottaa vastaan. Kaksi poikaa ja tyttö.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24384113:Vielä tekee mieli udella lisää, tuleeko lisää lapsia ja mitä merkkiä? Vastaa jos ehdit
totta maar! Ja hyvä onkinAlkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24384240:onko meidän avioliitolla tulevaisuutta
menet takaisin koluun ja viihdyt omalla alallasi. sen myötä talouskin korjaantuu.Alkuperäinen kirjoittaja öspö;24384231:Hei,
Menenkö vielä kouluun, löydänkö omaa alaa? Selviänkö taloudellisesti?
Saat vielä ainakin yhden lapsen, ehkä kaksikin jos itse haluat ottaa vastaan Tulevaisuus on onnellinen ihanan miehen vaimonasaanko vielä lapsia? ja miltä tulevaisuus muuten näyttää ?
Viikko sen jälkeen, kun itse luulet. Hiukan menee lasketun ajan yli.Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 3:en äiti;24384300:Koska tämä lapsi syntyy?
Ja kumpaasukupuolta hän on?Alkuperäinen kirjoittaja Kohta 3:en äiti;24384300:Koska tämä lapsi syntyy?
tätä en osaa sanoa, tutki sydäntäsi, niin sieltä sen löydät mitä haluat elämälläsi tehdäAlkuperäinen kirjoittaja öspö;24384297:Jos saat vielä vastattua.. Onko tämä minulle kokonaan uusi ala? Keskeneräinen on epävarma.