Käppi, te joilla lapsia jotka tietää miten tunnistaa aito..?

  • Viestiketjun aloittaja "hämmentynyt"
  • Ensimmäinen viesti
"hämmentynyt"
ostin pojalleni tänään urheiluliikkeestä käpin ja oletin että se on aito, mutta nyt olen pörränny googlessa ja alkaa tuntuun että tuo ei olekkaan aito, joten ois kiva tietää että mistä aidon tunnistaa ja mistä niitä saa?
tuo minkä ostin niin tuossa päällä olevassa hopea/musta tarrassa lukee fatpipe.fi ja sit jotain muuta tekstiä ja pääkallon kuva, jos tuo on feikki niin saankohan enää palautettua kun myyjä leikkas hintalaput pois jo kassalla?
 
Deleted member 70007
Aidossa on TARRA.
SITÄ EI MISSÄÄN NIMESSÄ OTETA POIS.
Ja se ei ole käppi, siis ei tod.
Se on KHÄPPI.

Nää olen oppinut kummitytöltä 11v :D
On se tarkkaa :D
 
Deleted member 70007
[QUOTE="hämmentynyt";24377122]mutta millanen/minkä värinen tarra ja pitääkö sen olla lipan alla/päällä, onko kyseessä hologrammi tarra vai kultanen tai hopeinen? :D[/QUOTE]

Lipan päällä mun muistaakseni sellanen kultanen. Siinä on kokoa ja jotaan (tyyliin M ja sit viel jotaan) enkä muista onks se hologrammijuttu. Mut asiasta on kyllä valistettu tietämätöntä. Oma kun vähän kasvaa niin ehkä sit tiedän enemmän :)
 
"tii-"
Käppi on se sellainen suoralippainen lippis? Minun kouluaikoinani lipan piti nimenomaan olla mahdollisimman käyrä ja "aitouden" tunnisti raitojen määrästä (7) ja lipan alapuolen väristä (vihreä). Muoti muuttuu, mutta ilmeisesti jokin pysyy :D
 
Deleted member 70007
mitä helv.... :D käppi, ei enää kelpaa siis lippis, kaikkea sitä näkee :D kohta varmaan aletaan kaikki sanat korvaamaan englanninkielisillä sanoilla...
Mutku se on sellanen enemmän pottamallinen ja suoralippainen, se on niiiin eri.
Äläkä erehdy ikinäkoskaan sanomaan sitä potaksi tai lippikseksi, koska se on khäppi.
Kantapään kautta opittu.

Ja kaiken kruunuksi ne on ihan törkyhintaisia.
Omalle ostan korkeintaan Robbarista feikin, jos haluaa aidon ostakoon omila rahoillaan.
 
gjäöorg
käpin tunnistaa esim patentista.jos on patentti ni on aito pakosti.jos ei oo patenttia sit en tiiä.patentin tunnistaa lapusta käpin sisällä missä lukee patent, pat tai pa.
 
mitä helv.... :D käppi, ei enää kelpaa siis lippis, kaikkea sitä näkee :D kohta varmaan aletaan kaikki sanat korvaamaan englanninkielisillä sanoilla...
Juu, ja ne käpit maksaa maltaita. Meidän teinille kelpas viime kesänä ainoostaan yks ja se makso 35 euroo. Meinasin kyllä pillahtaa kassalla parkuun, että onks hei ihan pakko maksaa 35 euroo LIPPALAKISTA??!! No mut kai mä vaan oon niin vanha!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24526922:
no ihan peesi.

haluun takas 80-luvulle!!! |O
Älä turhaan! Vai onko aika kullannut jo muistosi ;)? Silloinhan piti olla merkkivaatteita, joissa täytyi olla ihan helv*** suurella brändin logo näkyvillä, esim. Kappa, Lacoste tms vastaava oli käypä.

Ainiin ja sitten piti olla club a -takki, sellainen järjettömän riemunkirjava
 
"Leena"
Siis käppihän on HALPA, jos se maksaa vain 35 euroa! Ja se aitous....tutnuu olevan niin, että tietyn merkkiset on "aitoja", eli joku niken käppi ei oo aito. Pitää olla New Era-merkkinen ja olikohan joku muukin, joka oli mukamas aito. Sama on pipoissa. Tiesittekös, että pipojakin on aitoja (ja epäaitoja) ? XD

Ja niin se vaan on, että joka vuosikerralla on ne omat kotkotuksensa. Tavara ja muoti vaan vaihtuu. Minä olen maksanut pojalleni niitä samperin kalliita käppejä, vaikka muuten ostetaan kirppiskamaa. Koska muistan miten tympeää oli lapsena, kun ei koskaan saanut sitä ihaninta ja uusinta juttua "joka kaikilla muilla oli".

Kaks käppiä per kesä ja pikkumies on onnellinen. Sama raha hupenee helposti yhdessä baari-illassa (en käy baareissa, eli mulla ei rahaa sinne mene...), jos enempikin. Jos nyt aletaan vertailemaan oikein.
 

Yhteistyössä