Millaiset synttärijuhlat äidille? täyttää 50v

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
kun oikeastaan ei itse haluaisi/ jaksaisi järjestää mitään juhlia. vetoaa ettei ole rahaa. no, on niillä sen verran. eli mitään juhlia tuskin tulee jos ei joku muu laita pyöriä pyörimään :)
eli ideoita kaipailisin ihan kaiken osalta. Eli peruskivat juhlat kohtuupienellä budjetilla ja ilman että äiti joutuu kovasti olemaan huomion keskipisteenä.

ja ei tarvitse sanoa että miksi järjestää jos äitini ei halua. kyllä mä tunnen äitini. kyllä se haluaisi, mutta ei jaksa järjestää. ja tuskin sitä rahaakaan nyt liikaa on.

paikka voisi ehkä kuitenkin olla jossain muualla kuin heidän kotonaan lähinna ahtauden takia. lisäks sitten äidin pitäisi alkaa stressaamaan siivoamisesta...

Me järkättiin meidän äitille 60v juhlat siten et varattiin paikallinen kartano ja sinne pitopalvelusta ruuat. Oli me lapset perheineen sekä äidin sisarukset puolisoineen.. eikä sen ihmeempää ohjelmaa kuin yhdessä oloa.

Mitä jos varaisitte tekin jonku lähellä olevan mökin tms ja sinne joko pitopalvelusta tarjottavat tai sit jaat lähimmille sen mitä kukanenki tuo.. ohjelmassa esim. yhdessä oloa tai saunomista karaokea.. ihan sen mukaan ketä mukaan tulee jne

Meillä vietettiin äidin juhlia isolla mökillä (isän työpaikan mökki joten ei ollu kallis) . Mahduttiin kaikki ja halukkaat sai olla yötä. Äidin sisarukset kävi päivällä kakkukahveilla ja sit illaksi jäi vain äiti, isä ja me lapset perheineen. Tarjottavat tuotiin nyyttäri periaatteella. Jokainen toi jotakin. Äiti ja isäkin oman osansa.

Toinen ois et varaatte muutamalle hengelle jostain jonku elämyskokemuksen (seinäkiipeily) ja päätteeksi menette johonki syömään.

Anopille järjestimme niin et menimme lapset puolisoineen (osalla oli lapset kaikilla ei) syömään ravintolaan jokainen maksoi itse ruokansa ja mummun + papan ruuat jaettiin sisarusten kesken (anoppi täytti 70v) ja kumpiki mummu on tykänny näistä. Eikä tullu loppupeleissä kalliiksi ku kaikki söi samaa ruokaa jne (meil ei ollu juomatarjoilua)

[QUOTE="Kaisa";24374139]Toinen ois et varaatte muutamalle hengelle jostain jonku elämyskokemuksen (seinäkiipeily) ja päätteeksi menette johonki syömään.

Anopille järjestimme niin et menimme lapset puolisoineen (osalla oli lapset kaikilla ei) syömään ravintolaan jokainen maksoi itse ruokansa ja mummun + papan ruuat jaettiin sisarusten kesken (anoppi täytti 70v) ja kumpiki mummu on tykänny näistä. Eikä tullu loppupeleissä kalliiksi ku kaikki söi samaa ruokaa jne (meil ei ollu juomatarjoilua)[/QUOTE]

jälkimmäinen varteenotettava vaihtoehto, kiitos siitä, mutta joku elämysjuttu niin ei. Mun äiti ei suostu mihinkään seinäkiipeilyyn ei ikänä. pelkää lentokoneitakin :) Lisäks mun äiti on vähän ylipainoinen ja hänellä on myös melko kivulias nivelreuma eli ei edes voisi mitään tuollaista tehdä.

jälkimmäinen varteenotettava vaihtoehto, kiitos siitä, mutta joku elämysjuttu niin ei. Mun äiti ei suostu mihinkään seinäkiipeilyyn ei ikänä. pelkää lentokoneitakin :) Lisäks mun äiti on vähän ylipainoinen ja hänellä on myös melko kivulias nivelreuma eli ei edes voisi mitään tuollaista tehdä.

Oikeasti helpoimmalla pääsette jos menette johonki ravintolaan tai sit otatte ruuat pitopalvelusta johonki sovittuun paikkaan. Ja meil ainaki äitit on tykänneet siitä et ovat kerranki saaneet kerralla kaikki lapset koolle.

Yhteistyössä