Täysi sota päällä Englannissa: "Jättäkää kotinne"

• Viestiketjun aloittaja hui kuinka kamalaa :O
  • Ensimmäinen viesti
no voi kiesus
Minä en ihmettele näitä asioita ollenkaan, onhan se ihan selvää, että tällaisenaan maahnmuuttopolitiikka ei toimi. Mutta ei se niiden maahanmuuttajien vika ole, siis yksilötasolla. Kyllä minä tiedän, että maahanmuuttajissa on väkivaltaisia yksilöitä ja tiedän myös, mistä tämä yleensä johtuu. Se, että heitä estetään tulemasta tänne on pelkästään itsekäs ratkaisu.

Briteissä on iso joukku tuilla elävää roskasakkia, ihan kaiken värisiä.
Ahaa, no sittenpä kun minä rupean kivittämään tuota Valintatalon ikkunoita mäsäksi niin muistanpa sitten ettei se ole yksilötasolla mun vikani, täytyy todeta että vittu kun veroja vievät ja takaisin täytyy saada, eikö niin?

Minä en muuten näe oman itsensä, oman kulttuurinsa ja omien lasten suojelussa mitään itsekästä. Näetkö sinä jotain itsekästä siinä, että mustat nyt rikkovat Englannissa yhteiskunnan omaisuutta, tuhoavat taloja, muiden omaisuutta ja ajavat ihmiset kodeistaan?

Hui, mitä menoa. Kiitän kyllä onnea, että en asu tuolla. Noille tuhoajille pitäisi antaa jotain mitä ne saisivat rauhassa hakata, rikko tai polttaa, niin jättäisivät yrityset ja kodit rauhaan. Kuka tahansa, joka tuommoista tekee, pitäisi saada kunnon rangaistukset.

se pieni ero
Kumma kun minä + useampi kaverini olemme syrjäytyneitä, emme käy töissä tai opiskele, mt-ongelmia kaikilla...kuitenkaan ei tulisi kellään meistä mieleenkään ruveta riehumaan noin!!

Ahaa, no sittenpä kun minä rupean kivittämään tuota Valintatalon ikkunoita mäsäksi niin muistanpa sitten ettei se ole yksilötasolla mun vikani, täytyy todeta että vittu kun veroja vievät ja takaisin täytyy saada, eikö niin?

Minä en muuten näe oman itsensä, oman kulttuurinsa ja omien lasten suojelussa mitään itsekästä. Näetkö sinä jotain itsekästä siinä, että mustat nyt rikkovat Englannissa yhteiskunnan omaisuutta, tuhoavat taloja, muiden omaisuutta ja ajavat ihmiset kodeistaan?
No en yllättäen tarkoittanut tuota. Tarkoitan sitä, että on typerää yleistää muutamien hullujen mamujen riehumiset kaikkien harteille. Ihan älytöntä riehumistahan siellä Lontoossa tapahtuu, enkä mitenkään puolusta näitä riehujia. Mä en vaan ole sitä mieltä, että jätetään kaikki muut omiin maihinsa kärsimään ja suojellaan vaan omiamme.

fria
Kaverit Birminghamista ja Lontoosta eilen viestitteli että alakerrassa luutataan kamaa ja viereinen mäkkäri ja gameshoppi on revitty täysin hajalle. :( Heitä on kielletty poistumasta asunnoistaan ja toisen kaverin asunto oli poliisin eristämä. Karmeeta.

"vieras"
Kaverit Birminghamista ja Lontoosta eilen viestitteli että alakerrassa luutataan kamaa ja viereinen mäkkäri ja gameshoppi on revitty täysin hajalle. :( Heitä on kielletty poistumasta asunnoistaan ja toisen kaverin asunto oli poliisin eristämä. Karmeeta.
Ei se ole karmeeta vaan monikulttuuria ja meidän tehtävä on sopeutua siihen, kuten Liisa Jaakonsaarikin (sdp) on monesti muistanut muistuttaa meitä.:)

"vieras"
Kauheaa. Titetääkö kukaan MIKSI mellakat alkoivat? Mikä mättää, että tollaseen pitää ryhtyä?

Taas sataa kiviä niskaan, mutta tollasta se sitten on, kun kasvatuksessa fyysiset rangaistukset on täysin kiellettyjä.

[QUOTE="vieras";24367565]Kauheaa. Titetääkö kukaan MIKSI mellakat alkoivat? Mikä mättää, että tollaseen pitää ryhtyä?

Taas sataa kiviä niskaan, mutta tollasta se sitten on, kun kasvatuksessa fyysiset rangaistukset on täysin kiellettyjä.[/QUOTE]

Jotenkin tuntuu että monessa noissa perheissä on käytetty fyysistä kuritusta

"vieras"
Jotenkin tuntuu että monessa noissa perheissä on käytetty fyysistä kuritusta
Niin niin, varmaan noissa perheissä on, mutta yhteiskunta ei hyväksy eikä saa käyttää fyysistä rangaistusta enää! Jos kotona kivittää ikkunan, tietää, että tulee turpaan ja jää ehkä kivittämättä. Jos koulussa tai kaupungilla kivittää ikkunan, ei opettaja tai poliisi voi -yksittäisessä tapauksessa siis- tehdä muuta kuin puhua.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24367565]Kauheaa. Titetääkö kukaan MIKSI mellakat alkoivat? Mikä mättää, että tollaseen pitää ryhtyä?

Taas sataa kiviä niskaan, mutta tollasta se sitten on, kun kasvatuksessa fyysiset rangaistukset on täysin kiellettyjä.[/QUOTE]

Tekosyynä oli se, että poliisi ampui rikollisen joka ampui poliisia, mutta todellinen syy on geeneissä.

[QUOTE="vieras";24367640]Niin niin, varmaan noissa perheissä on, mutta yhteiskunta ei hyväksy eikä saa käyttää fyysistä rangaistusta enää! Jos kotona kivittää ikkunan, tietää, että tulee turpaan ja jää ehkä kivittämättä. Jos koulussa tai kaupungilla kivittää ikkunan, ei opettaja tai poliisi voi -yksittäisessä tapauksessa siis- tehdä muuta kuin puhua.[/QUOTE]

Voihan. Alaikäisten suhteen keinot ovat vähissä, aikuisten suhteen on jo paljon enemmän keinoja.

[QUOTE="vieras";24367722]Millä he maksaisivat mitään?[/QUOTE]

No vaikka sellissä nuoruutta hukaten. Jos ei ole rahaa millä maksaa vahingonteot. Tuo roskasakki ei todellakaan mellakoi koska välittää jostain kuolleesta rikollisesta, ne käyttävät tilaisuutta hyväksi saadakseen ahmia itselleen tavaroita ja coolina riehua kaduilla.

[QUOTE="vieras";24367698]Tekosyynä oli se, että poliisi ampui rikollisen joka ampui poliisia, mutta todellinen syy on geeneissä.[/QUOTE]

Olet siis kotisi yksityisyydessä, salaisessa komerogenetiikkalaboratoriossasi paikallistanut rikollisuusgeenin? Vai mellakkageenin? Ehkä sittenkin poliisigeenin? Onneksi olkoon joka tapauksessa, sinä tuleva Nobel-palkittu tiedeguru!

Asiassa on kuitenkin yksi mutta, eikö niin? Anna mä arvaan, geeni liittyy jotenkin ihonväriin, mistä syystä punaviherkommarisuvaitsevaisto haluaa tukahduttaa sanavapautesi ja vaieta uraa uurtavan tutkimustuloksesi kuoliaaksi?!? :LOL:

"Mellakat alkoivat lauantaina Tottenhamista, jossa poliisin luotiin kuolleen Mark Duggan, 29, perhe ja ystävät kokoontuivat osoittamaan mieltään poliisiaseman eteen. Rauhallisen mielenilmauksen jälkeen nuorisojoukko alkoi sytyttää paloja ja ryöstellä kauppoja.

Mellakat ovat puhjenneet alueilla, joilla asuu maahanmuuttajataustaisia nuoria. Mellakoijat ovat selittäneet "keräävänsä verojansa takaisin", mutta asiantuntijoiden mukaan kyse ei ole yhteiskunnallisesta protestista, vaan ainoastaan mielivaltaisesta ilkivallasta, jopa "hauskanpidosta"."

Keräävänsä veroja takasin..buahhaha!
Niin, roskasakin ei tarvitse maksaa veroja.. ihan tyhmääääää, ne otetaan takasin nyt! jep

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Olet siis kotisi yksityisyydessä, salaisessa komerogenetiikkalaboratoriossasi paikallistanut rikollisuusgeenin? Vai mellakkageenin? Ehkä sittenkin poliisigeenin? Onneksi olkoon joka tapauksessa, sinä tuleva Nobel-palkittu tiedeguru!

Asiassa on kuitenkin yksi mutta, eikö niin? Anna mä arvaan, geeni liittyy jotenkin ihonväriin, mistä syystä punaviherkommarisuvaitsevaisto haluaa tukahduttaa sanavapautesi ja vaieta uraa uurtavan tutkimustuloksesi kuoliaaksi?!? :LOL:
Sinä mainitsit ihonvärin, en minä. ;)

"Vieras"
[QUOTE="vieras";24367823]Joo, no alaikäisistä mä puhuinkin. Tietävät ainakin Suomessa hyvin, ettei heitä voi rangasta. Ja käsittänyt olen, että tuollakin teinit riehuvat.[/QUOTE]

No, eikös Englannissa ole vähän eri systeemit kuin Suomessa? Voidaan rangaista huomattavasti nuorempia? Kaiken lisäksi vielä aika kovillakin rangaistuksilla.

Yhteistyössä