Kävin mieheni kanssa Punainen Lyhty nimisessä stripparipaikassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yksi vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yksi vaan

Vieras
Meinasi alkaa naurattamaan, kun nää akat siellä katsoi kuin halpaa makkaraa, kun näkivät, että miehellä on nainen mukana. Arvasivat heti, että menee rahat sivu suun. Ja kun poistuin vessaan, niin heti oli joku näistä akoista tyrkyllä miehelleni. Eikä ne edes osanneet striptease tanssiakaan kovin kummoisesti, kuka vaan olis osannut paremmin.

Suomessa strippipaikkojen taso on ala-arvoista joka paikassa. Naisten taso on surkeaa, eivätkä he tosiaan osaa mitään, rahaa osaavat ruinata mutta siihen se sitten jääkin. Pelkkiä vitsejä nuo paikat on.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;24367220:
Ai, Helsingissä kun eräällä klubilla kävin, niin ihan nuoret, nätit ja terhakkatissiset tanssijat siellä oli...

Minulla on niin huonoja kokemuksia, että en suostu enää käymään noissa paikoissa.

hah! mitä pitäisi olla? ainiin pitäisi olla sellaisen kumisen nuken näköinen. miksi et arvostelija itse ryhdy tanssimaan? aika typerää mennä katsomaan korkein toivein ja sitten voi, voi pettyä. Ne kun ovat sellaisia kokemuksia että ei kannata ladata toiveita sittenkään korkealle, rahalla saa ja hevosella pääsee, ehkä tai sitten ei.

hah! mitä pitäisi olla? ainiin pitäisi olla sellaisen kumisen nuken näköinen. miksi et arvostelija itse ryhdy tanssimaan? aika typerää mennä katsomaan korkein toivein ja sitten voi, voi pettyä. Ne kun ovat sellaisia kokemuksia että ei kannata ladata toiveita sittenkään korkealle, rahalla saa ja hevosella pääsee, ehkä tai sitten ei.
Että mitä? Typerää mennä katsomaan esitystä korkein toivein? Mitenkä sitten pitäisi mennä, asenteella "paskaa tämä kuitenkin on"? :D

Että mitä? Typerää mennä katsomaan esitystä korkein toivein? Mitenkä sitten pitäisi mennä, asenteella "paskaa tämä kuitenkin on"? :D

Minusta on aika surkeaa maksaa sellaisesta strippiesityksestä jossa naisen taso on umpisurkea, kun saa samantasoisia naisia helposti pokattua harrastamaan seksiä. Kyllä minä ainakin odotan, että naiset näyttävät hyvältä ja osaavat hommansa. Kuka hullu maksaa tyhjästä.

Entisenä lappeenrantalaisena, nykyisenä jyväskyläläisenä haluaisin todeta, että tosiaan ainakin näistä kaupungeista löytyy tuon niminen paikka. Eli saattaa niitä olla vielä muuallakin. AP ei tietääkseni ole vielä maininnut minkä kaupungin Punaisesta Lyhdystä nyt oli kyse.

Itse vierailin jokunen vuosi takaperin Jyväskylän punaisessa lyhdyssä ja olin kyllä pettynyt..Aikamoisia matameja siellä oli.. :D Aikanaan tuli käytyä myös Tampereella, olikohan joku pussycat tai vastaava ja siellä oli jo ihan jees meininki tuohon verrattuna.. :p

Itse olen kans käynyt monta kertaa siellä. Venäläiset stripparit oikeen räyhäävät miehille jos ei herukkaan "tippiraha" :D Kamalan äkäisiä naisia. Pakotin mieheni antamaan "tippiraha" sitten jollekkin. Huomatkaahan sitten suomalaiset juntit että ne kolikot ei kelpaa niille! :D

Data, taitaa olla paikan pitäjän ylistystä tai en tiedä kenen. En edes mennyt lukemaan. Mutta täällä jyväskylässä tuon paikan "laatu" tiedetään. Ihan mukava siellä on varmasti käydä istumassa iltaa, alottelemassa. Juttelemassa (monikaan nuori mies ei siellä näitä esityksiä ka katso niin silmä kovana mitä taas vanhemmat miehet)
Yksinäiset vanhat miehet viihtyvätkin siellä sitten koko illan :)

Yhteistyössä