cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kirsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kirsa

Vieras
Kuinka monelta on jäännyt menkat kokonaan pois?
Minulla oli joskus kesäkuun 20pvä muutama tippa vuotoa, eikä sen jälkeen mitään.
Nyt onkin sitten alkanu tulemaan omituisia oloja... hajut ällöttää, ruoka ällöttää, ja jumalaton väsymys. Joka pillerin olen ottanut samaanaikaan.
Jos nyt olisin raskaana, niin se olisi kyllä TODELLA outoa! Söin nimittäin ennen kakkosta pillereitä (yasminea) ja tulin raskaaksi. Ja tästä pilleri merkistä lääkäri sanoi, että on TODELLA luotettava...
Ehkä mä vaan kuvittelen..

Multa jäi kans kokonaan pois. Olen kuitenkin testannut itseni pari kertaa vuodessa ihan vaan mielenrauhan takia. Niin ja jokaisen miehen vaihdon jälkeen olen testannut jälleen vain varmuuden vuoksi. Eipä olisi isässä ainakaan arpomista sitten ;)

mä olen noita syönyt tammikuusta ja gyne sanoi, että puol vuotta menee, että elimistö tottuu. Mulla ei nähtävästi sekään riitä, viimeiset menkat alkoi 15.7 ja kestivät 16päivää...ja naama kukkii...

Söin noita yli 2 vuotta ja KUUKAUTISET eivät jääneet pois.
Ihan ekasta kierrosta lähtien kuukautiset kestivät joka prkl kuukausi 14 PÄIVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!

LOPETIN PILLERIT JUURI TUON TAKIA..EI TUO OEL MITÄÄN ELÄMÄÄ ETENKIN JOS SATTUU OLEMAAN RUNSAS VUOTO

Multa jäi kans kokonaan pois. Olen kuitenkin testannut itseni pari kertaa vuodessa ihan vaan mielenrauhan takia. Niin ja jokaisen miehen vaihdon jälkeen olen testannut jälleen vain varmuuden vuoksi. Eipä olisi isässä ainakaan arpomista sitten ;)

No tota huolta mulla ei ole ;)

Mutta, siis mulla vuotoa kesti pari kuukautta. Ja normaalisti mulla on runsaat menkat, jotka kestää viikon. Nyt ei oo ollu mitään moneen moneen kuukauteen. Paitsi kesäkuussa se pikku vuoto. Ehkä 5 tippaa...

Mulla jäi kokonaan menkat pois.

Mulle suositeltiin, että suunnillee kerran kolmessa kuussa tekisin raskaustestin, ihan vaan varmuuden vuoksi. Sinuna tekisin nyt ainakin, vaikak voihan nuo oireet johtua ihan vaan niistä pillereistä.

Yhteistyössä