Olen tatuoitu jätkä!
vaikeaa 08.08.2011 #6 Hankalaa valita vain yksi. Käytän niin montaa maustetta ihan kaikissa ruoissa. Ei yhdellä mausteella vielä pitkälle pötkitä. Mutta sanotaan, että valkosipuli. Se on vain niin nam.
Hankalaa valita vain yksi. Käytän niin montaa maustetta ihan kaikissa ruoissa. Ei yhdellä mausteella vielä pitkälle pötkitä. Mutta sanotaan, että valkosipuli. Se on vain niin nam.
"Olen tatuoitu jätkä!" 08.08.2011 #11 Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic: Näytä alkuperäinen viesti Oregano Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic: Näytä alkuperäinen viesti Oregano Click to expand... Olen tatuoitu jätkä!
"Olen tatuoitu jätkä!" 08.08.2011 #15 [QUOTE="huoh";24362492]Opettele kastroitu jätkä vastaamaan niihin viesteihin oikein![/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
[QUOTE="huoh";24362492]Opettele kastroitu jätkä vastaamaan niihin viesteihin oikein![/QUOTE] Olen tatuoitu jätkä!
Mummeliisa 09.08.2011 #20 Jos yksi ainoa eniten käytetty pitää valita niin sitten karkeaksi rouhittu mustapippuri. Toisaalta top 20 olisi kertonut enemmän...
Jos yksi ainoa eniten käytetty pitää valita niin sitten karkeaksi rouhittu mustapippuri. Toisaalta top 20 olisi kertonut enemmän...
"vierailija" 09.08.2011 #23 Ilman suolaa mikään ei maistu miltään. Mutta sanon silti mustapippuri, käy lähes kaikkeen ruokaan.
päätön 09.08.2011 #25 [QUOTE="vierailija";24363442]Ilman suolaa mikään ei maistu miltään. Mutta sanon silti mustapippuri, käy lähes kaikkeen ruokaan.[/QUOTE] sanon samaa.
[QUOTE="vierailija";24363442]Ilman suolaa mikään ei maistu miltään. Mutta sanon silti mustapippuri, käy lähes kaikkeen ruokaan.[/QUOTE] sanon samaa.