Onko ihan tökeröä laittaa jo nyt vk haalari kun lähdetään ulos?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uusavuton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uusavuton"

Vieras
Tytöllä on sellanen Cupcakekin ohut vk haalari, mietin onko liikaa jos laitan sen.Alle tulee ohuet sukkahousut ja mekko. Asteita on +15 mutta tuulee jotenkin kylmästi - vai tuntuuko se vaan kylmältä kesän helteiden jälkeen? Mitä mieltä palstamammat on? Laittaisitteko te? TUo haalarihan siis on tosi ohut.

meillä oli ainakin eilen vk-haalari päällä kun käytiin pihalla, ei tullut mieleenkään tulla täältä kyselee onko se liikaa :D mut eilen saatto olla kylmempi? laita jos susta siltä tuntuu!

[QUOTE="hyy";24357441]no en laittais, en oo itellenikään vielä takkia päälle laittanu.[/QUOTE]

Niin kyllä mä itselle aion laittaa tuulitakin tms kun lähdetään. En mä kyllä tarkene ollenkaan pelkällä paidalla tuolla. Taivas on pilvinen eikä aurinko lämmitä ja tosissaan tuulee niin että puut on mutkalla.

Se riippuu lapsesta. :)

En laittanu, mut meidän haalari on aika paksua matskua. Melkeinpä oisin voinu tommosen kuppikaakkusen paksuisen laittakin. Laitoin meinaan kurahousut, niiden alle legginsit, pitkähihaisen trikoopaidan ja collegetakin (melko paksun).

Asuuko aloittaja josssain pohjoisnavalla, vai missä on nyt jo KYLMÄ?
Vai onko helle pehmentänyt pään lopullisesti ja heti kun ei aurinko porota,niin kaivetaan syysvaatteet esiin? Kohta sitten varmaan untuvatakit?

Riippuu säästä ja lapsesta ja ehkä myös lapsen iästä. Mun 7v on tähän asti kulkenut t-paidassa ja shortseissa, vähän viileämmällä laittaa pitkät housut ja hupparin. Muttei mitään sukkiksia. Jos tulee kylmä niin sitten lisää vaatetta päälle. Katson sään ikkunasta, en kalenterista.

[QUOTE="mä";24357533]Itse olen tarjennut vielä shortseilla ja t-paidalla/hupparilla. =)[/QUOTE]

varmaan henkilökohtainen asia. itse oon vilukissa, jos menisin nyt ulos shortseissa ja tpaidassa niin 10min sisällä mun kädet olis ihan jääk.ylmät ja sinertäis ja oisin ihan jäässä.

[QUOTE="vieras";24357506]Asuuko aloittaja josssain pohjoisnavalla, vai missä on nyt jo KYLMÄ?
Vai onko helle pehmentänyt pään lopullisesti ja heti kun ei aurinko porota,niin kaivetaan syysvaatteet esiin? Kohta sitten varmaan untuvatakit?[/QUOTE]

tuu vaan tänne itään nyt shortseilla ja t-paidalla hengaamaan, vois tulla sullekin takkia ikävä ;) Lapset laitto aamulla kalsarit vapaaehtoisesti jalkaan herättyään :D

[QUOTE="mä";24357607]Mutta et ole vielä laittanut vk-haalaria itsellesi päälle? =)[/QUOTE]

No Cupcake ei valmista mun kokoa niin en voinu ostaa :D mutta vk takkia oon käyttäny jo pitempään aina kun on pilvistä ja tuulista.

Kyllä me laitettii se kuppikaakku päälle kun vielä alkoi tihkuttaa vettä just uloslähtöhetkellä. Ja kaikilla muksuilla siellä oli vk vaatteet päällä ketä tavattiin!! Ei siis ollu yhtää liikaa.

Täällä etelässä se tuntuisi tosiaan aika hassulta idealta, kun mittarissa on 20 astetta lämmintä. Mutta pohjoisempana ei välttämättä jos sataa. Meillä mennään varmaan vielä pitkään Ticketin ohuessa kaksiosaisessa sadepuvussa, jos sattuu olemaan kostea keli. Tai ihan collegehupparissa, jos on aamulla/illalla koleampaa ilman että on märkää.

Yhteistyössä