Kauheet levottomat jalat....

Mikä avuksi? Pakko liikutella kinttuja varsinkin ilta/yöaikaan kun pitäs rauhottua. "Piikeillä" kävely/seisominen tuntus auttavan, mutta mulla itsellä ei oo piikkimattoa. Sorapihalla oon nyt monena iltayönä tallustellut paljain kintuin. Mahtaa naapuri pitää hölmönä:whistle: Joku piikkimatto pitäs ostaa, kun saan tilin kesiksen jälkeen, nyt ei anna rahat periksi, siihenkään.

Mulla on magnesiumia, mutta ei se auta. Koska se unohtuu aina sinne kaapin perälle:ashamed:
mutta vika ei silloin lie valmisteessa. Noita vaihtolämpösuihkuja harrastin etenkin raskausaikana, ne toivat hetkellistä helpotusta.

Mulle määrättiin lääkärissä julmetun kallista lääkettä levottomiin jalkoihin, sillä oli kamalan vaikea nimi (Adartrel) ja hirveästi sivuvaikutuksia. Onneksi hoksasin, että magnesium ajaa saman asian ellei jopa toimi paremmin. On halvempaa, sitä saa ilman reseptiä eikä siitä tule haittavaikutuksia.

Kannattaa pitää sitä magnesiumpurkkia esillä, ottaa tabletit päivällä hyvissä ajoin (mie otan kolmen neljän maissa) tai poreet pari tuntia ennen nukkumaanmenoa. Sillai oon ite saanu parhaan avun.

Yhteistyössä