Kehtaisitko seurustella alle 170cm miehen kanssa jolla on Tommin kasvot ja vartalo?

• Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti
en nyt tiedä ketä Tommia tarkoitetaan, mutta ei miehen lyhyys haittaa ollenkaan, rakas mörököllini on minua pari senttiä lyhyempi...ja olen aikoinaan ollut ihastunut miehiin jotka ovat olleet huomattavasti minua lyhyempiä. Ja huhtikuussa kun viimeksi reissasin tapasin tosi mukavan miehen, joka niinikään on mua paljon lyhyempi, mutta hänellä oli uskomattomat nauravat ja säkenöivät silmät...jos sydämeni ei jo kuuluisi toiselle ja jos tämä tuikkivat silmät omaava mies ei olisi varattu, niin olisi sitä voinut ihastuakin.

"hujoppi"
Rasismia se tuokin on, että syrjitään kasvurajoitteisia miehiä! :mad:
Ettekö näe sitä?! Olette olevinanne niin avarakatseisia ja suvaitsevaisia, mutta kun tuleekin vastaan lyhyenläntä mies, mitä tapahtuu????
Ajatuksesi on kaunis, mutta onhan tuokin vähän rasistista sanoa alle 170-senttisiä miehiä "kasvurajoitteisiksi", kun eiväthän he sitä ole. En tiedä missä kohtaa menee raja siinä että ketkä ovat oikeasti kasvurajoitteisia ja ketkä vain keskimääräistä lyhyempiä... Ei mun mielestä vielä tuo 170-cm ole mitenkään älyttömän lyhyt, kun ottaa huomioon, että vuonna 2007 suomalaisten miesten keskipituus oli 177cm. Nyt se on muutaman sentin enemmän... Ja pohjoismaalaiset on kansainvälisessä vertailussa pitkiä, esim. espanjalaisten miesten keskipituus on juurikin tuon 170 cm ja indonesialaisten miesten keskipituus on vain 163 cm...

Vastauksena kysymykseen: En tiedä kuka on Tommi, mutta pituuden puolesta voisin tuon pituisen kanssa seurustella. Itse olen n. 164 cm pitkä (aika tarkkaan suomalaisten naisten keskipituus), joten mies olisi joka tapauksessa minua pidempi :)

Oletan, että kysymys on alle 170cm miehestä, jolla on muuten kuolattava vartalo ja kasvot. Ei siis välttämättä juuri Tom Cruisen.

Miksei teoriassa, jos ihastuisin, niin kyllä kehtaisin olla kenen kanssa vaan. Toisaalta mielelläni olisin miestä lyhyempi ja kevyempi. Mutta kun on sattunut syntymään pidemmäksi, ei sitä voi oikein olettaa löytävänsä 20cm pidempiä miehiä. Korkkarit jalkaan, niin moni mies jää toiseksi. Kaipa se kokonaisuus ja toisen viehättävyys painaa loppupeleissä enemmän kuin joku sentti- tai kilomäärä. Eri asia, haluaisiko kukaan pienempi mies seurustella korston kanssa. :D

"vieras"
No, voisin siinä tapauksessa harkita alle 170cm pituista, jos se muuten olisi täydellinen kumppani. Kun olen itse 173 cm, niin en mielellään itseäni lyhemmän kanssa seurustelisi. En kyllä käytä korkokenkiä, joten muutaman centin saisi olla lyhempikin, jos on hyvä ryhti. Itselläni on vähän huono ryhti.
Ei tarvisi siis olla kun suunnilleen samanpitunen. En tajua tota, että itse ollaan 160cm ja sitte miehen pitäs olla 190cm. Tosi outoa! Parempihan se olisi, että puoliso olisi suht samanpituinen eli pituusero <20cm, jos itse on tosi lyhyt vielä.

"eee"
Voisin kai harkita, jos se IHAN täydellinen olisi muuten. Tom Cruise ei kyllä ole niin paljon mun makuun. Jos oisin vaikka 160-senttinen, niin eihän tuossa mitään ongelmaa olis. Mutta kun olen 176.

^vierailija^
Jos tää Tommi on ihan seinästä revityn näköinen, niin en usko että mikään pituus sitä auttaisi.
170 on aika hankala pituus. Itse ehkä tarvitsen ( :D ) miehen joka on minua pidempi vaikka kulkisinkin korkkareissa, eli 180 on minimi minulle.

Kyllä minua häiritsisi jos mies olisi lyhyempi.

Yhteistyössä