näkeekö ihmisen koulutusasteen pukeutumisesta? Entä alan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hemppu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tuossa jotain järkeä. Tutkitusti köyhät/kouluttamattomat syövät keskimäärin epäterveellisemmin kuin koulutetut/hyvätuloiset, ja ruokavalio heijastuu kyllä ihon kuntoon.

Ja ei, nyt ei tarvitse kenenkään tulla meuhkaamaan, että "ainakin MINÄ olen kouluttamaton ja MINULLA ainakin on ihan hyvä iho ja MINÄ ainakin syön terveellisesti". Hieno homma, muttei muuta tutkimustulosta mihinkään. Jos joku tuntee tarvetta tämmöiseen ilmoitteluun, kehoitan tutustumaan keskimääräisyyden määritelmään tarkemmin.

Lisäksi enemmän tienaavilla on varaa panostaa enemmän ihonhoitotuotteisiin / kasvohoitoihin ym.
 
Olisikin mielenkiintoista tietää minkä alan edustajalta itse toisten silmissä näyttää :D

Mä kyllä luulen että oikein loistan sitä mitä olen.

Facebookissa oli joku kiertoviesti tohon liittyen. En muista miten se meni, mut siinä kysyttiin mitä ammattia luulee henkilön edustavan pelkän profiilikuvan perusteella. Periaatteesta en kopsannu sitä, kun en yleensä kopsaa noita. Jos haluut, ni voin ettiä sen joltsin kaverilta. :D
 
[QUOTE="äikkä";24345798]No tämän äikänopen kaappiin kuuluu mm. legginsejä, tunikoita, pillifarkkuja, farkkumekkoja, huiveja, saapikkaita, tennareita, ballerinoja yms. yms.[/QUOTE]

Hups! Sama :D. (Tai no, varsinaisia pillifarkkuja ei ole, vaan farkkuleggingsejä, ja moooonta mekkoa.)
 
[QUOTE="äikkä";24345846]No juu, farkkulegginsejä oikeastaan täälläkin ;). Ja ne mekot on suosikkeja työvaatteena, mutta myös vapaa-ajallakin.[/QUOTE]

Tosin varmaan aika moni muukin kolmekymppinen nainen pukeutuu noin, riippumatta alasta.
 

Yhteistyössä