On tuossa jotain järkeä. Tutkitusti köyhät/kouluttamattomat syövät keskimäärin epäterveellisemmin kuin koulutetut/hyvätuloiset, ja ruokavalio heijastuu kyllä ihon kuntoon.
Ja ei, nyt ei tarvitse kenenkään tulla meuhkaamaan, että "ainakin MINÄ olen kouluttamaton ja MINULLA ainakin on ihan hyvä iho ja MINÄ ainakin syön terveellisesti". Hieno homma, muttei muuta tutkimustulosta mihinkään. Jos joku tuntee tarvetta tämmöiseen ilmoitteluun, kehoitan tutustumaan keskimääräisyyden määritelmään tarkemmin.
Lisäksi enemmän tienaavilla on varaa panostaa enemmän ihonhoitotuotteisiin / kasvohoitoihin ym.