Ukko jätti mut kun en suostunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vtuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vtuttaa

Vieras
peppupanoon enkä suostu ajamaan posliiniksi! Ei niin maata kaada vaikka häipyikin, mutta oikeesti oon huolissaan kun nykyään pitäs suostuu kaikkeen joka ei itseä kiinnosta, vaan siks et se on nykyaikaa ja muutkin. Ensinnäkin mulla on tosi epäsäännöllinen vatsa, usein sekaisin, joten ei todellakaan kiinnosta anaalihommat. Toiseksi mulla valitettavasti on paksut karvat alapäässä ja ne kasvaa ihoamyöten joten en mitenkään saa ajeltua ettei jää sänkeä. Ja sänki kasvaa päivässä takaisin ja hankaa ikävästi. Enkä muutenkaan halua olla karvaton. Siistin toki ja pidän aika lyhyenä, mut kokonaan en aja pois.

Olenko siis ihan museotavaraa tapoineni??

Antaa tommoisen mennä vaan jos suhteessa noi on noin tärkeitä tekijöitä. t. onnellisesti naimisissa eikä haittaa siisti karvoitus eikä kumpaakaan kiinnosta anaali.

Ei tarvia suostua kaikkeen, mistä ei itse pidä eikä nauti.
Ei meilläkään peppuseksiä harrasteta.

Anna vaan ihan rauhassa tuolaisen miehen mennä.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
[QUOTE="vieras";24345256]se, että sinä et pidä jostain, ei tarkoita etteivätkö muut saisi pitää[/QUOTE]

Saahan sitä pitää muttei pidä vaatia sitä muiltakin.

[QUOTE="vieras";24345400]Kullin imukin on sit homojen hommaa.[/QUOTE]
Niin on, samalla logiikalla.

Ei vaan, tottapuhuen en ollut vakavissani vaan parodioin niitä, jotka aina asiasta keskusteltaessa huutavat anaaliseksin olevan homojen hommaa. Väistämättä niitä kuunaamoja tähänkin ketjuun tulee. Otin varaslähdön.

• Haha
Reactions: Lispetti
Johan oli törö. Mä en kanssa anaaliin suostuisi. Karvat voisin kyllä ajaa mut oon lukenut et anaalissa löystyy joku pyllylihas ja sitten voi lirahtaa kakat housuun entistä pahemmin. =/

• Haha
Reactions: Lispetti
mitä tossa posliiniksi ajelussa on karmeeta. Itse teen sen monta kertaa. Vihaan kauheeta karvapehkoo. No perseeseen nussiminen no mitäs siitä. Jos ukko haluis sitä kokeilla niin ok.
Mulle ihan sama. En ole mikään tiukkapipo. Mulle noi on samantekeviä asioita.

[QUOTE="viiru";24345544]mitä tossa posliiniksi ajelussa on karmeeta. Itse teen sen monta kertaa. Vihaan kauheeta karvapehkoo. No perseeseen nussiminen no mitäs siitä. Jos ukko haluis sitä kokeilla niin ok.
Mulle ihan sama. En ole mikään tiukkapipo. Mulle noi on samantekeviä asioita.[/QUOTE]

Mie itsekkin ajelen posliiniksi, koska enemmän mie ja mies tykkää sileästä kuin karvapehkosta, mutta silti ei kaikkien tarvitse ajella jos ei pidä siitä.

Miusta ei ole samantekevää, jos vaikka peppuseksiä on kokeillut, eikä pidä siitä tai se koskee,kaikesta ei tarvitse seksin saralla tykätä eikä harrastaa eikä se tee miun mielestä tiukkapipoista.

Yhteistyössä