Kyllä teidän täytyis nyt kaupan kassalla huomioida, että

"jiihaa"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24345230:
En todellakaan maksa muiden ostoksia, vaikka röökiä vetävät mammat sitä yrittävätkin ujuttamalla askinsa muiden ostoksien väliin.

ei vitsi mun pitää lähteä kauppaan jos vaikka joku maksaisi mun ostokset kun mä tahallani tungen ne toisen ostosten sekaan. MITEn sä muka maksat muiden ostokset,
ai NYT KUN HUOMASIT ET SE RÖÖKI ASKI ON SUN pussista mennyt ni sanot sille toiselle asiakkaalle et tässä on tää sun röökiaski, en kyl jatkossa meinaa maksaa näitä..

AI ET SÄ OOT HÖLÖMÖ !!!!
 
[QUOTE="kukin tyylillään";24345292]No annat ne röökit myyjälle, kun olet pakkaamassa ja ne tulee sulle. Jos kerran riennät heti pakkaamaan ja pakkaat siihen asti kun kaikki tuotteet on piipattu, taatusti huomaat jos jotain ylimääräistä on joukkoon eksynyt.

Tunteita herättävä aihe selvästi sinulle. :D[/QUOTE]

Menen pakkaamaan heti, kun olen latonut kaikki tuotteet hihnan toiseen päähän, nostanut painavat ja isokokoiset tuotteet suoraan ja sanonut useamman saman tuotteen ostaessani (esim. maitojen) lukumäärän myyjälle. Tällöin en millään voi pakata yks yhteen, mutta ehdin kuitenkin pois alta ennen kuin myyjä laittaa taas seuraavan asiakkaan tuotteet sille puolelle missä minä olin. Näin sen oikeaoppisesti kuuluukin mennä, enkä tajua mitä jäätte patsastelemaan sinne päätyyn.
 
[QUOTE="jiihaa";24345306]ei vitsi mun pitää lähteä kauppaan jos vaikka joku maksaisi mun ostokset kun mä tahallani tungen ne toisen ostosten sekaan. MITEn sä muka maksat muiden ostokset,
ai NYT KUN HUOMASIT ET SE RÖÖKI ASKI ON SUN pussista mennyt ni sanot sille toiselle asiakkaalle et tässä on tää sun röökiaski, en kyl jatkossa meinaa maksaa näitä..

AI ET SÄ OOT HÖLÖMÖ !!!![/QUOTE]

Mistäs mä tiedän, kenelle ne askit kuuluu? En mistään, enkä jää kyllä arvailemaankaan. Jääkää te vaan keskenänne.
 
väännetäään
sano nyt SUOMEKSI, että miksi sä maksoit toisen röökit?? MIKSI?? Etkö huomannut kun laitoit röökiaskin kassiisi vai etkö saanut rahoja takasin kun huomasit virheen.. siiis SELVENNÄ hurri pikkusen !!
 
"kukin tyylillään"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24345337:
Menen pakkaamaan heti, kun olen latonut kaikki tuotteet hihnan toiseen päähän, nostanut painavat ja isokokoiset tuotteet suoraan ja sanonut useamman saman tuotteen ostaessani (esim. maitojen) lukumäärän myyjälle. Tällöin en millään voi pakata yks yhteen, mutta ehdin kuitenkin pois alta ennen kuin myyjä laittaa taas seuraavan asiakkaan tuotteet sille puolelle missä minä olin. Näin sen oikeaoppisesti kuuluukin mennä, enkä tajua mitä jäätte patsastelemaan sinne päätyyn.
En jää patsastelemaan, eikä tarvitse teititellä. :D Kaupassakäynnistä saa kyllä vaikeaa niin halutessaan. Minä kuulun valitettavasti niihin ihmisiin joilla on suurempiakin murheita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja väännetäään;24345361:
sano nyt SUOMEKSI, että miksi sä maksoit toisen röökit?? MIKSI?? Etkö huomannut kun laitoit röökiaskin kassiisi vai etkö saanut rahoja takasin kun huomasit virheen.. siiis SELVENNÄ hurri pikkusen !!
En ole maksanut kenenkään tupakka-askeja, en omiani koska en polta, enkä muiden asiakkaiden koska en ole mukana hyväntekeväisyydessä. Kyllä mun täytyy voida luottaa, että kun mä olen laittanut seuraava asiakas -kapulan, niin mun ostokseni päättyy, eikä sinne mennä lisäilemään enää yhtään MITÄÄN.
 
huah
JA nyt sun elämä on yhtä helvettiä kun sa joudut sen muutaman gramman painavan tupakka askin poistamaan ostoksistasi.

Se oli ihan silkka vahinko. Enemmän mua ahistaisi itteeni et jos oisin unohtanu tupakkani kauppaan jos se on epähuomiossa jääny hihnalle tjtn...
 
ok
Ei helvetti, näin paljon muijia joiden mielestä ei ole mikään ongelma että toisten ostoksiin pistetään tupakkaa sekaan. Taidatte itse ujuttaa niitä röökejänne muille.
 
"juu"
Ei helvetti, näin paljon muijia joiden mielestä ei ole mikään ongelma että toisten ostoksiin pistetään tupakkaa sekaan. Taidatte itse ujuttaa niitä röökejänne muille.
Mä aina painelen joka merkkiä laitteesta ja ne sit sieltä vähitellen tupsahtelevat muiden ostoksiin, kivaa kiusaa minusta.

Ostokset meni varmaan pilalle kun se avaamaton aski oli muiden ostosten joukossa. KUKA käskee et se pitäisi maksaa, sen kun tyrkkää kassa tädille ja sanoo et tää on jääny edelliseltä !!
 
ok
[QUOTE="juu";24345460]Mä aina painelen joka merkkiä laitteesta ja ne sit sieltä vähitellen tupsahtelevat muiden ostoksiin, kivaa kiusaa minusta.

Ostokset meni varmaan pilalle kun se avaamaton aski oli muiden ostosten joukossa. KUKA käskee et se pitäisi maksaa, sen kun tyrkkää kassa tädille ja sanoo et tää on jääny edelliseltä !![/QUOTE]

No ei varmaan mene pilalle ostokset, mutta KYLLÄ SE VAAN PITÄÄ ITSE HUOLEHTIA ETTÄ RÖÖKIT TULEE OIKEAAN OSOITTEESEEN JOS NIITÄ MEINAA OSTAA! Vai eikö? Muidenko ne oikeasti pitää huolehtia?
 
"..."
No ei varmaan mene pilalle ostokset, mutta KYLLÄ SE VAAN PITÄÄ ITSE HUOLEHTIA ETTÄ RÖÖKIT TULEE OIKEAAN OSOITTEESEEN JOS NIITÄ MEINAA OSTAA! Vai eikö? Muidenko ne oikeasti pitää huolehtia?
Miten jonkun muun niistä pitää huolehtia, vain riittää kun nostaa ne omien joukosta pois, mikä siinä on hankalaa jos joltain vahinko käyny, varmaan joku tahallaan tollasta tekee...
 
[QUOTE="juu";24345460]Mä aina painelen joka merkkiä laitteesta ja ne sit sieltä vähitellen tupsahtelevat muiden ostoksiin, kivaa kiusaa minusta.

Ostokset meni varmaan pilalle kun se avaamaton aski oli muiden ostosten joukossa. KUKA käskee et se pitäisi maksaa, sen kun tyrkkää kassa tädille ja sanoo et tää on jääny edelliseltä !![/QUOTE]

No kyllä se on aika inhottavaa, jos ostaa vaikka töihin jotain, mistä pitää antaa kuitti työnantajalle, joka laittaa sen sitten verotuksen liitteeksi, kun siellä jokossa on joku tupakka-aski. S-ryhmän puljuissa vaikka se myyjä sen siitä kuitilta poistaakin, niin se jää kuitenkin näkyviin. Perään tulee vaan sitten "rivin korjaus: **".
 
Nooh
Itse olen kyllä jo kohta neljäkymmentä vuotta käynyt kaupassa törmäämättä moiseen ongelmaan. Mutta kysehän lienee Keravasta, niin ettei nyt toisaalta kovasti hämmästytäkään.
 
"vieras"
Tupakoijathan ovat vähän tyhmiä, kuka järkevä polttaisi. Ei heidän voi olettaa osaavan huolehtia edes noin yksinkertaisesta asiasta.
JA nyt sun elämä on yhtä helvettiä kun sa joudut sen muutaman gramman painavan tupakka askin poistamaan ostoksistasi.

Se oli ihan silkka vahinko. Enemmän mua ahistaisi itteeni et jos oisin unohtanu tupakkani kauppaan jos se on epähuomiossa jääny hihnalle tjtn...
No jos kassa on sen ehtinyt vetämään, niin onpa sitten enemmänkin hommaa, kun joutuu poistamaan sen. Kun sattuu tumpelo kassa paikalle, niin se voi kestää... Mutta senkun jonotatte.
 
-
Oi hitto. Mä voin kyllä kuvitella millainen natsi Björn on kaupassa käydessään :D Ja kihisee pyhää vihaa koko kotimatkan, heittää ostokset kaappiin, kone päälle ja palstalle oksentamaan raivo ulos.
 
"vieras"
Jännä juttu, ei mulla vaan ole ongelmia kaupassa asioidessani. Kukaan ei yritä ujuttaa ostoksiaan mun tavaroihin, mummot ei tyrki kärryllä takapuoleen eikä mua ahdista lihavien tai laihojenkaan ihmisten ostokset.

En oikeasti tiennyt, mistä kaikesta voi vetää herneen nenään ennen kuin eksyin palstalle. Mahtaa joillakin olla vaikea elämä.
 
[QUOTE="vieras";24345944]Jännä juttu, ei mulla vaan ole ongelmia kaupassa asioidessani. Kukaan ei yritä ujuttaa ostoksiaan mun tavaroihin, mummot ei tyrki kärryllä takapuoleen eikä mua ahdista lihavien tai laihojenkaan ihmisten ostokset.

En oikeasti tiennyt, mistä kaikesta voi vetää herneen nenään ennen kuin eksyin palstalle. Mahtaa joillakin olla vaikea elämä.[/QUOTE]

En mä nyt sanois että se on mitenkään "jännä juttu", taidat vaan olla jollain aivan eri alalla etkä siksi kiinnitä huomiota kuinka hemmetin ajattelemattomia jotkut ihmiset ovat.
 

Yhteistyössä