Bussissa pippurisumutteesta!!

fg
Kunhan kerron sinulle totuuksia, onhan se ikävää että jouduit kokemaan tuollaista. Mutta noiden julkisten työntekijöille tuo on arkipäivää valitettavasti. Ja varsinkin viime aikoina bussikuskeja on ohjeistettu tietyllä tavalla noissa tilanteissa. Saa nähdä kuinka monta bussikuskia hakataan tänä vuonna teholle.
 
++
Kunhan kerron sinulle totuuksia, onhan se ikävää että jouduit kokemaan tuollaista. Mutta noiden julkisten työntekijöille tuo on arkipäivää valitettavasti. Ja varsinkin viime aikoina bussikuskeja on ohjeistettu tietyllä tavalla noissa tilanteissa. Saa nähdä kuinka monta bussikuskia hakataan tänä vuonna teholle.
Toivottavasti ei yhtään. Hatunnostoa kaikille yövuoroa (ja muutenkin) tekeville kuskeille, oli ratikka-, bussi- tai junakuskeja.

Mutta on kuskilla tietenkin vastuunsakin. Vaikka en tiedä uskaltaisinko itse kuskina mennä väliin..
 
"Hah"
Väliin meno on eri asia kuin bussin tyhjenäminen. Bussin tyhjentäminen tarkoittaa sitä, että myös häiriöön syyllistymättömät matkustajat pääsevät pois tukalasta tilanteesta. Jos häiriköt eivät suostu poistumaan, se on sitten eri asia.

Vähän kyllä ihmetyttää sekin, miten vähän matkustajia ja muita tavallisia kansalaisia kiinnostaa puolustaa väkivallan uhan kohteeksi joutuvia kuljettajia, tai edes pahoinpitelytilanteessa. Kääntämällä katseen pois (itseämme suojellaksemme eli pelkuruuttamme) hyväksymme sen, että nämä epäsosiaaliset yksilöt saavat terrorisoida enemmistöä, jos niin haluavat.
 
----
[QUOTE="vieras";24341574]Oliko se maahanmuuttaja?[/QUOTE]

:D Ei helvetti, pakkoko sun on nyt saada tähän mamut sekoitettua, että pääset voimistamaan ideologiaasi. Mene Hommaan, siellä se osataan.

Ps. Sun mielestä varmaan, vaikka kuski olisi perussuomalainen, sen käytös on mamujen syytä, koska kukkahattutädit, maahanmuutto, islam, vihervasemmisto etc. on kaiken sun elämässä tapahtuneen paskan alku ja juuri.
 
[QUOTE="Hah";24341558]Väliin meno on eri asia kuin bussin tyhjenäminen. Bussin tyhjentäminen tarkoittaa sitä, että myös häiriöön syyllistymättömät matkustajat pääsevät pois tukalasta tilanteesta. Jos häiriköt eivät suostu poistumaan, se on sitten eri asia.

Vähän kyllä ihmetyttää sekin, miten vähän matkustajia ja muita tavallisia kansalaisia kiinnostaa puolustaa väkivallan uhan kohteeksi joutuvia kuljettajia, tai edes pahoinpitelytilanteessa. Kääntämällä katseen pois (itseämme suojellaksemme eli pelkuruuttamme) hyväksymme sen, että nämä epäsosiaaliset yksilöt saavat terrorisoida enemmistöä, jos niin haluavat.[/QUOTE]

Sehän kuuluu suomalaisen luonteeseen, että käännetään vaan katse pois. Keväällä oma mieheni kävi käsiksi minuun baarin ulkopuolella jossa oli pitkä jono niin kesti hyvin kauan ennen kuin kukaan tuli väliin vaikka huusin apua ja selvästi kaikki näki, että muhun sattu kun heiteltiin seinää päin ym. Kaksi teiniä tuli lopulta repimään miehen irti musta, että pääsin karkuun samalla kun "aikuiset" seisoivat jonossa ja tuijottivat. Taisivat pelätä, että menettävät tärkeän paikkansa jonossa.... Mies ei kuitenkaan ollut mikään kaappi niin se ei voinut olla syynä ettei uskalla tulla väliin.

Tuosta bussin tyhjentämisestä niin siihen kuskilla tosiaan olisi ollut lupa ja velvollisuuskin. Ei muiden matkustajien olisi pitänyt huolehtia toisia ulos sieltä. Muutama oli kuitenkin niin huonossa kunnossa kaasun takia, ettei he yksin päässeet ulos.
 
fg
Sehän kuuluu suomalaisen luonteeseen, että käännetään vaan katse pois. Keväällä oma mieheni kävi käsiksi minuun baarin ulkopuolella jossa oli pitkä jono niin kesti hyvin kauan ennen kuin kukaan tuli väliin vaikka huusin apua ja selvästi kaikki näki, että muhun sattu kun heiteltiin seinää päin ym. Kaksi teiniä tuli lopulta repimään miehen irti musta, että pääsin karkuun samalla kun "aikuiset" seisoivat jonossa ja tuijottivat. Taisivat pelätä, että menettävät tärkeän paikkansa jonossa.... Mies ei kuitenkaan ollut mikään kaappi niin se ei voinut olla syynä ettei uskalla tulla väliin.

Tuosta bussin tyhjentämisestä niin siihen kuskilla tosiaan olisi ollut lupa ja velvollisuuskin. Ei muiden matkustajien olisi pitänyt huolehtia toisia ulos sieltä. Muutama oli kuitenkin niin huonossa kunnossa kaasun takia, ettei he yksin päässeet ulos.
Setä kertoo taas teille hassuja juttuja. Itse olen kaksi kertaa joutunut tuomituksi ja maksumieheksi kun olen mennyt auttamaan. Sellainen on Suomen oikeuslaitos ja tämä systeemi. Nykyään en mene auttamaan ketään, kiittäkää meidän päättäjiä.

Minä ja kaverini on aina auttaneet toisia ihmisiä ja olemme menneet tappeluihin väliin sun muuta. Tässä maassa sitä ei kannata tehdä, joten ei kiinnosta.
 
Setä kertoo taas teille hassuja juttuja. Itse olen kaksi kertaa joutunut tuomituksi ja maksumieheksi kun olen mennyt auttamaan. Sellainen on Suomen oikeuslaitos ja tämä systeemi. Nykyään en mene auttamaan ketään, kiittäkää meidän päättäjiä.

Minä ja kaverini on aina auttaneet toisia ihmisiä ja olemme menneet tappeluihin väliin sun muuta. Tässä maassa sitä ei kannata tehdä, joten ei kiinnosta.
Ei kiinnosta? Itse ehkä olen sitten vain niin kiltti etten pystyisi katsomaan vierestä jos mies hakkaa naista.. No ehkä tuo sydän kovettuu joskus vielä täälläkin :|
 
fg
Ei kiinnosta? Itse ehkä olen sitten vain niin kiltti etten pystyisi katsomaan vierestä jos mies hakkaa naista.. No ehkä tuo sydän kovettuu joskus vielä täälläkin :|
Siinä on vielä sellainen ikävä sivuvaikutus, että tuosta auttamisesta kun joutuu käyttämään väkivaltaa, niin jää merkintä rikosrekisteriin ja tämä vaikeuttaa työnsaantia. On vaikea selittää ihmisille jotka eivät ole joutuneet käymään sitä hommaa läpi kuinka mätä tämä meidän systeemi on ja kuinka rikollisia hyysätään ja autetaan. Itse maksat kaiken omasta pussista, tämä tulee vielä helvetin kalliiksi sinulle.

Vaatikaa jumalauta jotain järkeä tähän maahan, niin kunnolliset ihmiset voivat elää tässä maassa rauhassa ja auttaa toisia.

Usko pois, niin seuraavan kerran en mene väliin, ei oikeasti kiinnosta paskan vertaa. Kiittäkää päättäjiä ja muita. Tehän näitä myös äänestätte tuonne eduskuntaan, joten sitä saa mitä tilaa.
 
fg
Jokainen helvetin nulikka tietää tämän systeemin. Tulee mieleen tapaus jossa nämä nulikat heittelivät kiviä työmaalle ja rikkoivat ikkunoita sekä paikkoja. Kun raksamiehet olivat menossa vetämään turpaan tätä porukkaa, niin nämä nulikat vain lällättelivät heille että ette te voi mitään tehdä, me soitetaan poliisit.

Ennenvanhaan vedettiin reilusti turpaan ja annettiin sakinhivutusta, tällä pysyi monet hullut ja riiviöt kurissa. Nykyään halutaan pitää kurissa rehelliset ihmiset ja rikolliset ovat valtion suojeluksessa.
 

Yhteistyössä