Kumman DESIGN-TUOLIN ottaisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KumpinenKampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskoisin, että Mastersissa olisi tosiaan mukavampi istua ja omaan silmääni näyttää myös ehkä vähän kauniimmalta. Mutta mua alkoi nyt mietityttää se, että kuinka iso takapuoli siihen mahtuu:D

Tämä selviää sillä, että menet liikkeeseen, jossa näitä tuoleja myydään ja koeistut. Ulkonäöllisesti tuo Masters on paljon kauniimpi, en edes välttämättä tajuisi tuota timanttipallia istuimeksi :)

Kyllä mä siinä tapauksessa laittaisin tuon toisen Starckin, tosin tilastahan se eniten riippuu. Ja mistä itse tykkäätte.

Jep, riippuu ihan tilasta ja siitä mistä tykätään:) Mutta sehän siinä onkin, että mielestäni molemmat sopisivat tyylillisesti kotiimme ja molemmista tykätään (tai noh, mieheltä en ole edes vielä mielipidettä kysynyt:D:D) Synttärilahjaksi tuolia siis itselleni oikeastaan toivon:D

[QUOTE="Omppu";24338236]Tämä selviää sillä, että menet liikkeeseen, jossa näitä tuoleja myydään ja koeistut. Ulkonäöllisesti tuo Masters on paljon kauniimpi, en edes välttämättä tajuisi tuota timanttipallia istuimeksi :)[/QUOTE]

Pitäisi kyllä varmasti käydä ihan paikanpäällä koeistumassa tuolit. Heh, eipä sitä Stone-jakkaraa välttämättä heti ensinäkemältä tuoliksi ymmärtäisi:D

Yhteistyössä