Jos miehesi paras ystävä yrittäisi iskeä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kertoisin varovasti. Etten liioittelisi. Esim

Minä: "En taida tulla mukaan, kun en tuu sen Jounin kanssa niin hyvin toimeen."
Mies: "Ai miksi et?"
Minä: "No se yritti tulla liian lähelle tuossa viime kerralla, ei ollut mukavaa. Ei sen kummempaa."

[QUOTE="vieras";24336622]Riippuu vähän, kuinka "vakavaa" ja missä tilanteessa tapahtunut[/QUOTE]

Useamminkin ja erittäin suoraviivaisesti. Puhumalla on selvitty ja kavereita ollaan tämän tyypin kanssa kyllä. Muutaman kaljan jälkeen se vaan meinaa alkaa innostumaan. Käsiksi ei käy, sanallisesti vain tuo mieltymyksensä julki. :D

Kertoisin ja olen kertonutkin. Ei kovinkaan vakavaa reaktiota tullu. Vastaukseksi olankohautus ja lause "se yrittää iskeä kaikkia naisia". Inhottaa sen naisystävän puolesta :x

Jos joku minulle läheinen nainen yrittäisi iskeä minun miestä niin varmasti kissatappelulle ois aihetta :D Tai ainakin pitäis miettiä uudelleen onko mitään järkeä olla ystäviä enää...

[QUOTE="vieras";24336593]Kertoisin varovasti. Etten liioittelisi. Esim

Minä: "En taida tulla mukaan, kun en tuu sen Jounin kanssa niin hyvin toimeen."
Mies: "Ai miksi et?"
Minä: "No se yritti tulla liian lähelle tuossa viime kerralla, ei ollut mukavaa. Ei sen kummempaa."[/QUOTE]

Ai tuo ei olis liioittelua...? :laugh:

Ap jatkaa...
Entä jos olisit tämän miehen kaverin kanssa hypännyt sängyssä ennen kuin tapasit miehesi. Ja miehesi tietäisi tästä ja olisi asian hyväksynyt. Vieläkö kertoisit...?

Kertoisin. Mä mielummin kerron asiat heti, kun eivät välttämättä ole niin vakavia vielä. Jos se meneekin sit vaikeammaksi tms. ei tarvi alkaa miettimään, miksi ei ole asiasta aikaisemmin kerrottu. Ollaan sovittu, että pidetään ns. matala kynnys puhua asiat heti.

[QUOTE="vieras";24336678]Ap jatkaa...
Entä jos olisit tämän miehen kaverin kanssa hypännyt sängyssä ennen kuin tapasit miehesi. Ja miehesi tietäisi tästä ja olisi asian hyväksynyt. Vieläkö kertoisit...?[/QUOTE]

Kertoisin, jos jostain syystä näkisin tarpeelliseksi. En ihan tajua, että miksi kertoisin/olisin kertomatta, ei se omalla kohdallani muuttaisi mitään. Mies ei ole mustasukkainen enkä minä kevytkenkäinen. Luotamme toisiimme siis.

Entä jos olisit tämän miehen kaverin kanssa hypännyt sängyssä ennen kuin tapasit miehesi. Ja miehesi tietäisi tästä ja olisi asian hyväksynyt. Vieläkö kertoisit...?[/QUOTE]

Silloin kertoisin todellakin ja tekisin sille exälle selväksi ettei kannata tulla ruinaamaan.
Tosi epäkohteliasta. Miehen paras ystävä???

Toki. Miksi ei? Ja ehkä sille kaverille vois sanoa tiukasti että LOPETA! Vai?
Asia on tietysti eri jos itse nautit siitä huomiosta...

[QUOTE="vieras";24336692]Silloin kertoisin todellakin ja tekisin sille exälle selväksi ettei kannata tulla ruinaamaan.
Tosi epäkohteliasta. Miehen paras ystävä???[/QUOTE]

Ei ole exä, kertapano vaan. Se on vähän tollanen... Olen sanonut että jätän jatkosessiot väliin mutta aina välillä se jaksaa kysellä että jos kuitenkin.

En ole kertonut miehelle. En halua kuitenkaan rikkoa niiden ystävyyttä, en siis aio kertoakaan. Enkä pettää.

Toki. Miksi ei? Ja ehkä sille kaverille vois sanoa tiukasti että LOPETA! Vai?
Asia on tietysti eri jos itse nautit siitä huomiosta...

Tokihan se on kivaa komean miehen huomio saada. :D No ei vaan... Kyllähän se jollain tasolla imartelee mutta jatkuessaan alkaa olla rasittavaa. Olen sanonut tosiaan että multa ei sille irtoa ja vältän kaksin joutumista henkilön kanssa.

On yrittänyt. Kerroin miehelle, ja naureskeltiin yhdessä asialle (iskijä ei mikään varsinainen adonis puhumattakaan kaverin taloudellisesta tilanteesta). Tosin en kertonut heti, vaan joskus melkein vuoden päästä. Parhaan kaverin vaimolle en kertonut eikä kertonut mieskään. Yhdessä näin päätettiin. Viestintuoja ammutaan, ja iskijä olisi aivan taatusti puhunut itsensä ulos tilanteesta tuhoten minun ja vaimonsa ystävyyden.

Mä kyllä haluisin tietää jos mulla olis ystävä, joka yrittää iskeä mun miestä. Se, että mun mies kertoisi mulle siitä, ei pilaisi meidän ystävyyttä, vaan sen ystävän teko.

Yhteistyössä