"xXx"
Ei kai se mikään velvollisuus ole, mutta itse koen sen ihan lapsen auttamiseksi eteenpäin elämässä. Ei tuon ikäinen tienaa vielä sellaisia rahoja että itse sen pystyisi maksamaan ja kummasti tuntuu kynnys nousevan autokouluun menon kanssa mitä vanhempi on. Aiotaan maksaa lasten autokoulut, todennäköisesti myös isovanhemmat osallistuvat kuluihin. Mun yks ystävä aikoinaan joutui ottamaan opintolainaa ajokorttia varten, hieman kirosi velanmaksua sitten koulun jälkeen. Se kun vaikuttaa talouteen aika pitkään, halpaa lainaa kun ei ole olemassakaan. Itse maksan opintolainaa nyt viidettä vuotta, aikanaan piti ottaa ihan elämiseen kun ei kotoakaan apua saanut ja töitä ei pystynyt tekemään kuin kesällä opiskelun luonteen vuoksi (harjottelut 3-vuoroa jne).
En tiedä mitä kortti nykyään maksaa, reilut 10 v sitten se oli kymppitonnin kieppeillä (markoissa siis). Nykyään varmaan 2 tonnia :O Aikamoinen summa jollekin lukiolaiselle joka tienaa ehkä muutaman satasen kuussa jotain iltatyötä tekemällä.
En tiedä mitä kortti nykyään maksaa, reilut 10 v sitten se oli kymppitonnin kieppeillä (markoissa siis). Nykyään varmaan 2 tonnia :O Aikamoinen summa jollekin lukiolaiselle joka tienaa ehkä muutaman satasen kuussa jotain iltatyötä tekemällä.