Mies haki passin klo 21 ja kertoi lähtevänsä kaverinsa kanssa Tallinaan/risteilylle heti.. Voi Vit*u!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Naiset on marttyyreita. "Kun mulla on nää lapset" "kun mä oon raskaanakin" "kun mä oon väsyny" ,niin silloin ihan vaan vaikka PERIAATTEEN vuoksi kitistään ja määkitään. Saamattomat läskiperseämmät.
Kauheintahan olisikin näiden eukkojen tajuta, jos he itse toimisivat samoin, että mies saattaskin huikata vaan sohvalta, että pidä hauskaa ja tuo tuliaisia. Siinä jotain mihin nainen ei KOSKAAN pysty. Tosin näillä mammoilla ei ole ystäviäkään kenen kanssa lähteä mihkään saati tehdä mitään,niin siksikin jo halutaan rajoittaa toisenkin kaikkia menoja.

Jos elää suhteessa, jossa tuollainen on ok, niin sitten se on ok. Suurimmalle osalle ihmisistä ei ole ok jättää viimeisillään raskaana olevaa naista minuutin varoitusajalla yksin, saati sitten hoitamaan isompia lapsia. Jos se synnytys siitä alkaa, niin eihän niitä lapsia edes saa mihinkään, eikä miehelle tosiaan voi välttämättä edes laivalle ilmoittaa asiasta. Suurimmalle osalle ihmisistä ei ole ok jättää ihan lapsetonta tervettä puolisoa minuutin varoitusajalla yksin vaan kumppanuuteen kuuluu osana toisen kunnioittaminen. Tuolla kunnioituksella on sitten sellaisia hurjia seuraamuksia, että ehdottaessasi tuollaista hassua ex tempore laivareissua se kumppani sanookin, että "antaa mennä, pidä hauskaa ja tuo tuliaisia!"

Olisiko Deschin mielestä ok, jos vaimo tekisi samat miehelle jättäen tämän vaikka kolmen alle kouluikäisen ja vastasyntyneen vauvan kanssa suu auki katsomaan kun muija painuu pihalle ovesta? Asiassa ei olisi mitään paheksuttavaa? Jotenkin tuntuu, että tämä "pojat on poikia" asenne istuu vähän liian tiukassa. Mies on tossun alla ja luuseri jos ei välillä "karkaa" ryyppäilemään perhe-elämästään, ja nainen taas on paska jos ei halua haistella vauvojensa tukkaa 24/7 ja ihan kamala riivinrauta jos kuvittelee että mies pysyttelisi tukena edes ne raskauden viimeiset päivät.
Ai, aloittaja kerkesi jo synnyttämään? Ei sitten mitään. Oletin, että se oli vasta raskaana. Vai mikä tuo heitto vastasyntyneestä oli?

Ai, aloittaja kerkesi jo synnyttämään? Ei sitten mitään. Oletin, että se oli vasta raskaana. Vai mikä tuo heitto vastasyntyneestä oli?

Voiko mies olla viimeisillään raskaana? Helpompaa sen vastasyntyneen kanssa on kuin jos synnytys alkaa.

Okei, jos et tuosta tykkää niin mies on vaikka selkä paskana kotona. Ja on vaara, että se selkä jumittaa niin, ettei pysty liikkumaan ollenkaan. Tai vaikka synnytyslääkäri päivystysvuorossa.

Viimeksi muokattu:
angry-woman-733632.jpg
lol

Voiko mies olla viimeisillään raskaana? Helpompaa sen vastasyntyneen kanssa on kuin jos synnytys alkaa.

Okei, jos et tuosta tykkää niin mies on vaikka selkä paskana kotona. Ja on vaara, että se selkä jumittaa niin, ettei pysty liikkumaan ollenkaan. Tai vaikka synnytyslääkäri päivystysvuorossa.
Olisi suht oleellista myös tietää, mitähän aloittaja mahtoi tarkoittaa viimeisillään raskaana olosta. Tarkoitushakuisesta marttyyrin esittämisestä päätellen ehkä jopa kolmatta viikkoa.

Ehkäpä äijää on ruvennut vituttamaan muija, ei tule takaisin. Onhan näitä tarinoita kun mies lähtee hakemaan röökiä, niin ei äijästä kuulu ikinä enää mitään.

Olisi suht oleellista myös tietää, mitähän aloittaja mahtoi tarkoittaa viimeisillään raskaana olosta. Tarkoitushakuisesta marttyyrin esittämisestä päätellen ehkä jopa kolmatta viikkoa.

Jos todellista riskiä synnytykseen ei ole, niin mies on vain ajattelematon kusipää. Jos tuo riski on, niin hän on heitteille jättävä läpimätä kusipää, joka ei saisi asiaa minulta ikinä anteeksi, ellei saa jotain todistusta mielenhäiriöstä ja mene hoitoon. Ja minä olen ihminen, joka ei paljon tykkää kieltää asioita keneltäkään.

No siinä tapauksessa taas voisi olla ongelmana se, että naisen pitää mennä töihin ja on olettanut, että mies on lasten kanssa kotona, mutta joutuukin viemään lapset hoitoon. Mutta eihän sekään tietysti ole mikään hätä, pääasia että miehet viihtyy.

Mä teen yleensäkin mitä mua huvittaa ja millon huvittaa. Mulla on monta lasta ja olen nainen. Olenko nyt miesten silmissä ah niin mahtava ja kunnioitettava ihminen? Epäilen vahvasti. Mutta sitähän täällä eräs ukko ei ainakaan myönnä. :p

Mun mielestä on kurjaa, jos perhe-elämään täytyy kuristua niin,
ettei enää ikinä koskaan voi tehdä mitään hulvatonta ex-tempore juttua.

Jos mitään ennalta sovittua ei peruuntunut, kenelläkään ei ollut mitään hätää eikä tätä tapahdu jatkuvasti niin en ymmärrä miksi pitäisi suuttua ihan julmestusti ja KOSTAA. Kostaa mikä?
Se, että miehellä on hauskaa?

Mun mielestä ihan kumpi vaan, mies tai nainen, vois toimia näin jos tulis hyvä tilaisuus.
Ja kuten sanoin, sen kerran, EIKÄ jatkuvasti yksipuolisesti.

[QUOTE="vieras";24326318]Naiset on marttyyreita. "Kun mulla on nää lapset" "kun mä oon raskaanakin" "kun mä oon väsyny" ,niin silloin ihan vaan vaikka PERIAATTEEN vuoksi kitistään ja määkitään. Saamattomat läskiperseämmät.
Kauheintahan olisikin näiden eukkojen tajuta, jos he itse toimisivat samoin, että mies saattaskin huikata vaan sohvalta, että pidä hauskaa ja tuo tuliaisia. Siinä jotain mihin nainen ei KOSKAAN pysty. Tosin näillä mammoilla ei ole ystäviäkään kenen kanssa lähteä mihkään saati tehdä mitään,niin siksikin jo halutaan rajoittaa toisenkin kaikkia menoja.[/QUOTE]

En kyllä tunne yhtään miestä, joka hihkuis riemusta ja toivottaisi sydämellisesti hyvää matkaa tilanteessa, jossa nainen minuutin varoajalla, ilmaan minkäänlaista mainintaa asiasta tai edes annettua tietoa paluuajasta hakee passin ja katoaa risteilylle jättäen miehen yksin kotiin kolmen senikäisen lapsen kanssa, jotka ovat ihan vahdittavia.

Miehet ne siinä alkais määkiä, et hei mul on futistreenit huomenna, ja mun piti mennä korjaamaan Jampan autoa, et sä voi noin lähteä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
[QUOTE="vieras";24326428]En kyllä tunne yhtään miestä, joka hihkuis riemusta ja toivottaisi sydämellisesti hyvää matkaa tilanteessa, jossa nainen minuutin varoajalla, ilmaan minkäänlaista mainintaa asiasta tai edes annettua tietoa paluuajasta hakee passin ja katoaa risteilylle jättäen miehen yksin kotiin kolmen senikäisen lapsen kanssa, jotka ovat ihan vahdittavia.

Miehet ne siinä alkais määkiä, et hei mul on futistreenit huomenna, ja mun piti mennä korjaamaan Jampan autoa, et sä voi noin lähteä.[/QUOTE]

No, mullapa onkin sellainen mies. Se osaa olla muksujemme kanssa ihan helposti ja viedä ne vaikka mummille, jos on ihan pakko ropata autoa, kun minä olen tyttökavereiden kanssa jossain.
Sama toisinpäin. me naiset ollaan vaan sellaisia takakireitä nihilistejä mitä kauemmin ollaan parisuhteessa oltu. Kunnon panot monelle tekis todella hyvää ;)

Meillä homma voisi hyvinkin mennä noin. Ja on mennytkin. Mies on lähtenyt parin tunnin varoitusajalla Tukholman-risteilylle, mä oon lähtenyt ties minne, eikä meillä ole mitään sitä vastaan ollut kummallakaan. Ex tempore- elämä sopii meille, mutta sen ei tarvitse toki sopia kaikille. Kunhan vaan se, että se kuitenkin sopii meille, sopisi myös muille...sen kanssa on meinaan joskus ollut ongelmaa - kaameaa naputusta asiasta, joka ei muille edes kuulu.

Minusta kaikenlainen kostaminen ja kaamea kilpavarustelu sen suhteen, kuka parhaiten NÄPÄYTTÄÄ ja ANTAA OPETUKSEN, on äärimmäisen lapsellista ja turhaa. Ja miten sellainen muka parisuhdetta parantaa?

Joskus mietin, että olen ehkä mies, koska en tunnista itseäni naisten "miten kostan miehelle, suuttuisitko tästä miehelle"- yms jutuista ollenkaan.

Mun mielestä on kurjaa, jos perhe-elämään täytyy kuristua niin,
ettei enää ikinä koskaan voi tehdä mitään hulvatonta ex-tempore juttua.

Jos mitään ennalta sovittua ei peruuntunut, kenelläkään ei ollut mitään hätää eikä tätä tapahdu jatkuvasti niin en ymmärrä miksi pitäisi suuttua ihan julmestusti ja KOSTAA. Kostaa mikä?
Se, että miehellä on hauskaa?

Mun mielestä ihan kumpi vaan, mies tai nainen, vois toimia näin jos tulis hyvä tilaisuus.
Ja kuten sanoin, sen kerran, EIKÄ jatkuvasti yksipuolisesti.

Minua jotenkin ärsyttää tuo "mitään ennalta sovittua ei peruuntunut" -peruste. Miksi aina pitäisi olla joku muu sovittu juttu, että tällaisessa asiassa voi pettyä toisen toimintaan?

Juuri hiljattain oli kaverin kanssa puhetta, kun hänelle kävi niin, että oli ihan vain suunnitellut menevänsä saunaan, että saisi olla sen pienen hetken siellä hiljaa rauhassa ja mies hoitaisi vauvaa sen ajan. Kävi kuitenkin niin, että miehelle oli tullut tällainen äkkilähtö kaverin luo saunomaan. Niin eihän siinä mitään ennalta sovittua menoa peruuntunut, mutta kyllä vain olisi ollut tälle kaverilleni iso juttu päästä hetkeksi yksin saunaan.

[QUOTE="vieras";24326428]En kyllä tunne yhtään miestä, joka hihkuis riemusta ja toivottaisi sydämellisesti hyvää matkaa tilanteessa, jossa nainen minuutin varoajalla, ilmaan minkäänlaista mainintaa asiasta tai edes annettua tietoa paluuajasta hakee passin ja katoaa risteilylle jättäen miehen yksin kotiin kolmen senikäisen lapsen kanssa, jotka ovat ihan vahdittavia.

Miehet ne siinä alkais määkiä, et hei mul on futistreenit huomenna, ja mun piti mennä korjaamaan Jampan autoa, et sä voi noin lähteä.[/QUOTE]Olet aika hukassa tuon kommentin kanssa. Kyllä moni mies ihan riemumielin päästäisi puolisonsa ihan spontaaneillekin reissuille jos se tarkoittaisi sitä että puoliso siitä tulisi paremmalle tuulelle. Ei useimmilla miehillä ole sellaista omistushalua ja totaalisen kontrollin tarvetta mikä niin useilla naisilla on. Jos luottamus muuten toimii niin miksi ei? Ei kaikkien asioiden aina tarvitse olla kuukausia etukäteen suunniteltua ja virallisesti harkittua ja hyväksyttyä vaikka monet naiset ajattelevatkin juuri niin.

• Tykkää
Reactions: dechs
Meillä homma voisi hyvinkin mennä noin. Ja on mennytkin. Mies on lähtenyt parin tunnin varoitusajalla Tukholman-risteilylle, mä oon lähtenyt ties minne, eikä meillä ole mitään sitä vastaan ollut kummallakaan. Ex tempore- elämä sopii meille, mutta sen ei tarvitse toki sopia kaikille. Kunhan vaan se, että se kuitenkin sopii meille, sopisi myös muille...sen kanssa on meinaan joskus ollut ongelmaa - kaameaa naputusta asiasta, joka ei muille edes kuulu.

Minusta kaikenlainen kostaminen ja kaamea kilpavarustelu sen suhteen, kuka parhaiten NÄPÄYTTÄÄ ja ANTAA OPETUKSEN, on äärimmäisen lapsellista ja turhaa. Ja miten sellainen muka parisuhdetta parantaa?

Joskus mietin, että olen ehkä mies, koska en tunnista itseäni naisten "miten kostan miehelle, suuttuisitko tästä miehelle"- yms jutuista ollenkaan.

Minunkaan mielestäni näpäytykset ei ole tässä tilanteessa paikallaan vaan ihan oikea vakava keskustelu. Ja minä hyväksyn sen kyllä, että joidenkin suhteessa tuo on ihan ok. Jotkut elää myös avoimessa suhteessa tai moniavioisessa suhteessa, eikä niissäkään ole mitään vikaa, jos nämä asiat on kaikille osapuolille selviä.

Kyllä moni mies ihan riemumielin päästäisi puolisonsa ihan spontaaneillekin reissuille jos se tarkoittaisi sitä että puoliso siitä tulisi paremmalle tuulelle. Ei useimmilla miehillä ole sellaista omistushalua ja totaalisen kontrollin tarvetta mikä niin useilla naisilla on. Jos luottamus muuten toimii niin miksi ei? Ei kaikkien asioiden aina tarvitse olla kuukausia etukäteen suunniteltua ja virallisesti harkittua ja hyväksyttyä vaikka monet naiset ajattelevatkin juuri niin.

Peesaan tätä.

Mulla on sellainen mies, joka on suunnilleen pakottanut mut lähtemään esim. pikkujouluihin, vaihtanut työvuoronsa sen takia että mä pääsen juhlimaan, ja sanonut että hän kyllä hoitaa lapset joten mene sinä vaan ja pidä hauskaa.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24326477:
Minua jotenkin ärsyttää tuo "mitään ennalta sovittua ei peruuntunut" -peruste. Miksi aina pitäisi olla joku muu sovittu juttu, että tällaisessa asiassa voi pettyä toisen toimintaan?

Juuri hiljattain oli kaverin kanssa puhetta, kun hänelle kävi niin, että oli ihan vain suunnitellut menevänsä saunaan, että saisi olla sen pienen hetken siellä hiljaa rauhassa ja mies hoitaisi vauvaa sen ajan. Kävi kuitenkin niin, että miehelle oli tullut tällainen äkkilähtö kaverin luo saunomaan. Niin eihän siinä mitään ennalta sovittua menoa peruuntunut, mutta kyllä vain olisi ollut tälle kaverilleni iso juttu päästä hetkeksi yksin saunaan.

Tämä on tosi juttu muuten ja aika yleistä. Nainen on tehnyt jo päässään suunnitelmia, mutta ei ehdi vielä suutaan aukaista kertoakseen miehelle, kun mies tölväisee "et hei mä lähen Ranen kans kaljoille, moiks". Sitten jälkikäteen voidaan vittuilla, että ethän sinä sanonut mitään niistä sun suunnitelmista, mistä voisin tietää. No tietäisit jos antaisit toiselle edes minuutin mahdollisuuden kertoa...

Tämä on tosi juttu muuten ja aika yleistä. Nainen on tehnyt jo päässään suunnitelmia, mutta ei ehdi vielä suutaan aukaista kertoakseen miehelle, kun mies tölväisee "et hei mä lähen Ranen kans kaljoille, moiks". Sitten jälkikäteen voidaan vittuilla, että ethän sinä sanonut mitään niistä sun suunnitelmista, mistä voisin tietää. No tietäisit jos antaisit toiselle edes minuutin mahdollisuuden kertoa...
Eli klassinen "Miksi mies ei lukenut ajatuksiani?"

Peesaan tätä.

Mulla on sellainen mies, joka on suunnilleen pakottanut mut lähtemään esim. pikkujouluihin, vaihtanut työvuoronsa sen takia että mä pääsen juhlimaan, ja sanonut että hän kyllä hoitaa lapset joten mene sinä vaan ja pidä hauskaa.

No eihän tässä ole kyse mistään peruspikkujoulusta tai muusta baarittelusta, vaan äkillisestä häipymisestä. Onhan nyt ihan eri asia lähteä minuutin varoajalla, kuin tunteja, päiviä, jopa kuukausia aiemmin sopien.

Peesaan tätä.

Sillä on oma lehmä ojassa. Tiedän muutamankin seksuaalisesti erilaisen ihmisen jotka harrastavat kotona kummallisuuksia kun vaimo on muualla.
Tiedä vaikka joku kerta yllätät sen naru kaulan ympäriltä ammeessa, limsapullo tungettuna anukseen.

Yhteistyössä