Silikonit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Suvi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytyy kumitissit. Siluetissa Helsingissä laitettiin 3,5 desiä, toiseen vähän vähemmän kun olivat vähän epäsymmetriset. Ei ole tullut ongelmia, leikkauksen jälkeen tuntui puristavaa kipua rinnassa, mutta sekin meni nopeasti ohi.

Mulla kanssa joo, Proffalla kävin laittamassa. Alkuun oli tosiaan puristavaa kipua rinnassa mut meni aika nopeasti ohi ja oon ollut mielettömän tyytyväinen. Eipä ole enään tyhjiä nahkarukkasia :D ! Reilu vuosi sit kävin. Desejä en muista mut D-kuppi on nyt. Soisin muillekin!

Miks kävit Virossa laittamassa? Etkö pelkää noita puoskareita ketkä laittaa sun nukkuessa kenties jotain ihan muuta rintoihin kun mitä luulet? En mistään hinnasta olis itse mennyt...Huih!!

[QUOTE="Suvi";24322861]Etkö pelkää noita puoskareita ketkä laittaa sun nukkuessa kenties jotain ihan muuta rintoihin kun mitä luulet?[/QUOTE]

Ai jonkun vakoilusatelliitin? Raha lienee yleisin syy mennä Viroon.

[QUOTE="kiinnostunut";24322880]jos täältä tosiaan löytyy silikonien omistajia, niin kertokaa, kuinka pian nänneihin palaa tunto vai onko palannut ja kauan silikonejen otosta aikaa?[/QUOTE]

Ei mulla mennyt tunto ollenkaan. Aluksi olivat arat, mutta kun arkuus lähti, oli tuntokin normaali.

Ai jonkun vakoilusatelliitin? Raha lienee yleisin syy mennä Viroon.

:D :D ! Mä luulen et meitä tavan juntteja ei kukaan halua vaklata :D ! Tiedän jonkun tapauksen, jossa asiakas oli "tilannut" kalliimmat implantit mutta kun ongelmia tuli, apua ei ensinnäkään saanut sieltä missä alunperin leikattiin vaan loppujen lopuksi suomesta omakustanteisesti. Samalla kun kummatkin rinnat uusintaleikattiin, selvisi että implantit olivat halvimmat mitä markkinoilta löytyy...

[QUOTE="kiinnostunut";24322880]jos täältä tosiaan löytyy silikonien omistajia, niin kertokaa, kuinka pian nänneihin palaa tunto vai onko palannut ja kauan silikonejen otosta aikaa?[/QUOTE]

Mulla lähti tunto, olivat vain ikäänkuin arat, esim paidan heiluminen paljaalla rinnalla tuntui tosi epämiellyttävältä. Nykyään ihan normi

Viroon menin laitattamaan koska halusin tietyn kirurgin. Ei ollut mikään perus suurennos vaan epäsymmetrian korjaus. En halua mainostaa paikkaa tai mollata mitään suomalaista mutta täysin tyytyväinen olen saamaani palveluun ja leikkauksen jälkeiseen palveluun.

[QUOTE="Suvi";24323044]Koska olet käynyt laittamassa? Itse hintoja kyselin aikoinaan kovasti, eikä Siluetissa maksanut kun about 5.500.. ??[/QUOTE]

Viime vuonna. Mulla tehtiin muodon korjaus samalla. "Normi-implantit" sivujen mukaan näköjään n. 8500 e.

Kerroin kyllä kavereille, että rintavarustus vähän muuttuu nyt. Kyllähän sen huomaa, kun täyttyy mystisesti tuo rintamus.

Ainakin Siluetilla on joku osamaksumahdollisuus.

Mihin tää maailman on oikeesti mennyt? Koska bimbojen tyrkkyjulkkujen jutusta on tullut koko kansan hupia? Harva se päivä täällä näitä otsikoita. Koska tämä muuttui näin? Harvemmilla oikeesti kauniilla ja arvostetuilla naisilla silkkareita on, Suomessa lista Tuksu, Martina, Henna Kalinainen osastoa, kertoo kaiken.

Silareitakin on kuule monenlaisia. Jos itse ottaisin silikonit en ottaisi pyöreitä jotka nököttää kuin melonit keskellä vaan sen pisara mallin mikä näyttää aidommalta

Mihin tää maailman on oikeesti mennyt? Koska bimbojen tyrkkyjulkkujen jutusta on tullut koko kansan hupia? Harva se päivä täällä näitä otsikoita. Koska tämä muuttui näin? Harvemmilla oikeesti kauniilla ja arvostetuilla naisilla silkkareita on, Suomessa lista Tuksu, Martina, Henna Kalinainen osastoa, kertoo kaiken.

Tunnen aika monta suomalaista, fiksua, korkeasti koulutettua, todella hyväpalkkaista kaunista naista, joilla on silikonit. Ovat naimisissa, heillä on osalla lapsia ja he pitävät muutenkin huolta ulkonäöstään. Ja ennenkaikkea, heillä on siihen varaa. Toisin kuin Tuksulla ja kumppaneilla joiden varustuksen maksaa esim 7-päivää lehti. :D :D. Kateellisten panettelua, sanon minä :D

Tunnen aika monta suomalaista, fiksua, korkeasti koulutettua, todella hyväpalkkaista kaunista naista, joilla on silikonit. Ovat naimisissa, heillä on osalla lapsia ja he pitävät muutenkin huolta ulkonäöstään. Ja ennenkaikkea, heillä on siihen varaa. Toisin kuin Tuksulla ja kumppaneilla joiden varustuksen maksaa esim 7-päivää lehti. :D :D. Kateellisten panettelua, sanon minä :D

En ole kateellinen. Minua ihan oikeasti huolestuttaa tämä nykypäivän ulkonäkökeskeisyys naisten keskuudessa. Eikö sinua huoleta tyttäresi puolesta missä maailmassa hän kasvaa? Muutamassa vuodessa hiustenpidennyksistä, ripsistä, kynsistä ja rinnoista on tullut ihan arkipäivää. Ja tämä kehitys on tapahtunut tosi lyhyen ajan sisällä. Julkkisten rinnat ym. pistokset, eivät ole Seiskan vaan kauneuskirurgia yritysten maksamia mainoksia. Kauneus on nykypäivänä haettava leikkaussalista, mihin tämä kehitys johtaa? Ei ainakaan hyvinvointiin!

Yhteistyössä