Onko kellään tommosta Fjällrävenin Kånken-reppua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

IhanaValo

Vieras
Onkohan tuo niin hyvä ja kestävä ku mitä arvostelut antaa ymmärtää?
Mie jotenkin jäin tuohon "kiinni" ku etsiskelin miehelleni lahjareppua..tuommonen vaan ois niin miun "miehennäkönen" ja se tarvis uuden repun.
Se vaan, kun sinne pitäis mahtua ainakin kaks isoa kansiota ja mahdollisesti pienempää kansioo yms tavaraa viel lisäks...vai meneeköhän mihinkään reppuun niin paljoa?

Mut jos jollain ois tietoa/kokemusta jne., onko hintansa väärti?

Mä sain semmoisen lahjaksi nyt kesällä. Pitkään olen sellaista halunnut. Halusin sen ihan ulkonäöllisistä syistä, mutta yllätyin miten hyvä se on oikeasti selässä! :) Lapsella on ollut jo pidempään sellainen Mini Kånken lähinnä tarhareppuna.

Niitä reppuja saattoi olla muitakin kokoja kuin se peruskoko.. saattoi siis! Minulla tuo peruskoko kånkeni oli ylä-asteen ajan reppuna. Tykkäsin! Ihan kamalasti tavaraa en ainakan itse siihen koittas survoa. Toisaalta on hyvän mallinen ja vetääki jonkuverran. Jos haglöfssin reppu ei mene liian urtheilulliseksi niin sitä kyllä kans suosittelen! Niissä on hyvin kokoja. Ainaki kesportit noita molempia myy niin voi käydä paikanpäällä katsomassa jos läheltä sattuu löytymään. Fjällrävenin sivuilla on lista jälleenmyyjistä :)

Niitä reppuja saattoi olla muitakin kokoja kuin se peruskoko.. saattoi siis! Minulla tuo peruskoko kånkeni oli ylä-asteen ajan reppuna. Tykkäsin! Ihan kamalasti tavaraa en ainakan itse siihen koittas survoa. Toisaalta on hyvän mallinen ja vetääki jonkuverran. Jos haglöfssin reppu ei mene liian urtheilulliseksi niin sitä kyllä kans suosittelen! Niissä on hyvin kokoja. Ainaki kesportit noita molempia myy niin voi käydä paikanpäällä katsomassa jos läheltä sattuu löytymään. Fjällrävenin sivuilla on lista jälleenmyyjistä :)

Osprey on kyllä vetänyt Haglöfsin Tightien ohi ja lujaa. Tight kyllä aikoinaan kesti hyvin kuormaa ja aikaa (15 vuotta tuli täyteen kun kesällä heitin sen roskiin). Mutta uuden kun ostin, niin Ospreylla on parempi ergonomia. Noihin verrattuna Kanken ei voi olla hyvä kantaa, oikeasti. Siinä on vaan tunnelmaa.

Kånken on paras ja kestävin! mun mies tykkää ainakin sitä kantaa...
meiltä löytyy keltainen, viis vuotta ollu aktiivikäytössä koululaisella, sitten ostettiin se isompi versio, joka varmasti passais apn miehellekin... ja nyt kuopuskin halusi kånkenin koulutielle.. on vaan paras :D

Kånken on epäilemättä kestävä mutta on leimallisesti kukkahattutätien reppu. Kukaan oikea mies ei semmosta nosta pykälään.

Tästä reppu miehelle:

BW jääkärireppu, käytetty - Varusteleka

Sillä oli ennen tätä nykyistä tuommonen melkein samanlainen..ihan ajattelemisen arvoinen vaihtoehto siis.

Kiitos kaikille vastaajille muuten!
Nuo Kånkenin olkahihnat vähän epäilyttää minuakin, ne näyttää aika ohuilta..Pitänee käydä vilkasemassa livenä tuo ko.reppu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä