Arvatkaa mun paino? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

---

Vieras
Eli tässä vois olla otanta mun koko päivän syömisistä. Toki jotain vaihtelua esiintyy, tämä esimerkki :) ja olen 165cm pitkä ja 25v.

ja syömiset ei missään järjestyksessä :)

n. 3 kuppia kahvia, maidolla ja joskus sokerilla
1-2 leipää voilla tai margariinilla.
perunamuussia
esim. broilerileike tai vaikka jauhelihapihvi
salaattia erinäinen määrä
jotain rahkaa vähän tai eskimojäde.
pala vesimelonia tai omena.

Kysymys kuuluu, paljon painan? :)

[QUOTE="vieras";24313895]Haloo, ei mistään syömisistä voi kenenkään painoa arvailla. Laita kuva kropastasi niin ehkä sitten.[/QUOTE]

no sun piti nyt vaan arvata, ei muuta :D ja nimenomaan sen perusteella mitä arvioisit tuollaisen syömisen perusteella. tää olis liian helppoa jos olis vielä kuvakin :D
ja oletettakoon että en ole himourheilija. liikun sännöllisesti mutta en varsinaista hikiliikuntaa ;)

Eli tässä vois olla otanta mun koko päivän syömisistä. Toki jotain vaihtelua esiintyy, tämä esimerkki :) ja olen 165cm pitkä ja 25v.

ja syömiset ei missään järjestyksessä :)

n. 3 kuppia kahvia, maidolla ja joskus sokerilla
1-2 leipää voilla tai margariinilla.
perunamuussia
esim. broilerileike tai vaikka jauhelihapihvi
salaattia erinäinen määrä
jotain rahkaa vähän tai eskimojäde.
pala vesimelonia tai omena.

Kysymys kuuluu, paljon painan? :)

52kg?

[QUOTE="vieras";24313964]Mitä tahansa 42 kg ja 200 kg:n väliltä. ei painoa voi päätellä yhden satunnaisen päivän syömisten perusteella.[/QUOTE]

no tuota kirjoittamaani voi pitää yleisimpänä vaihtehtona viikon aikana.

[QUOTE="";24313946]Eikö tuo määrä ole vähän liian vähän että painais 80 kg...??[/QUOTE]

Ei jos ap yrittää laihduttaa. Ja selvästi yrittää kun ruokamäärä on noin pieni ja silti herkkuperseenä saatava jotain makeeta, kuten rahkaa tai jäätelöä.

[QUOTE="vieras";24313975]Ei jos ap yrittää laihduttaa. Ja selvästi yrittää kun ruokamäärä on noin pieni ja silti herkkuperseenä saatava jotain makeeta, kuten rahkaa tai jäätelöä.[/QUOTE]

sunko mielestä tuollaista määrää ei voi syödä ilman että laihduttaa...?

lisättäköön vielä että vastaavaa ruokavaliota oon ns. pitänyt yllä jo pidemmän aikaa. tuohan sisältää kuitenkin yhden lämpöisen reilun aterian jälkkärillä ja lisäks pitkin päivää jotakin muuta. :) Eli ei ole mikään viime viikolla alkanut.

[QUOTE="";24313986]sunko mielestä tuollaista määrää ei voi syödä ilman että laihduttaa...?[/QUOTE]

Sanoinko niin? Veikkaan että on laihduttaja. Mee nyt muualle inttää.

no, paljastettakoon nyt että painan 110 kg.
ja olen painanut jo pidemmän aikaa.

Tietenkin syömästäni määrästä voi vähentää, ei kyse ole siitä. Motivaatio on yhtä lailla puuttunut. olen sitä tässä etsimässä :) kertokaa jos näkyy ja palauttakaa kiitos!

Yhteistyössä