Mun mielestä on aika junttimaista ....

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
[QUOTE="alma";24312197]Kannattaa myös muistaa, ettei kannata olla niin sinisilmäinen niitten omien kersojen suhteen. Itse ainakin satuilin vaikka mitä vanhemmilleni, kun tulin teininä kotiin röökiltä haisten. En minä mutta muut...
Vaikka tokihan juuri sinun lapsesi on ihan erilainen ja miljoonasti fiksumpi kuin muut![/QUOTE]
mä tiedän että nää vanhemmat polttavat, joten en epäile etteivät olsi autossapolttaneet. enkä ole missään vaiheessa väittänyt että tyttöni ei olis polttanut, mutta kuitenkaan en tätä usko urheilijatytstä joka inhoaa tupakkaa yli kaiken.
Ja vaikka ittekin olen joskus aikoinani polttanut, niin aina kysyin muiolta saano polttaa autossa. Myös mun kyydissä olleet ovat kysyneet.
 
juuu
olen polttanut 10vuotta, enkä ole koskaan tupakoinut autossa.. olen myös tosi häveliäs polttaja, en koskaan missään kadulla sauhuttele, saati lasteni seurassa..kotona terassilla ja pihalla poltan, mutta lapsilta on silloin pääsy kielletty viereeni..
 
[QUOTE="vieras";24312244]Mutta sinä olet aikuinen. Saat itse päättää siedätkö sitä vai et. Ja varmaan saisit suusi auki, jos haluaisit.[/QUOTE]
Juu, olen aikuinen. Lasten läsnäollessa polttaminen on anteeksiantamatonta minusta.

Mä en koe, että mulla olisi oikeus avata suutani, vaikka haluaisinkin, koska kyseessä on toisen ihmisen auto ja mä oon siellä "ylimääräisenä"...oma auto, oma lupa.
 
"vieras"
Juu, olen aikuinen. Lasten läsnäollessa polttaminen on anteeksiantamatonta minusta.

Mä en koe, että mulla olisi oikeus avata suutani, vaikka haluaisinkin, koska kyseessä on toisen ihmisen auto ja mä oon siellä "ylimääräisenä"...oma auto, oma lupa.
Huvittavaa,,sulla ei ole oikeutta? Ole lammas ja pidä suus kiinni, onneksi on meitä jotka sen saa aukikin!
 
[QUOTE="vieras";24312277]Huvittavaa,,sulla ei ole oikeutta? Ole lammas ja pidä suus kiinni, onneksi on meitä jotka sen saa aukikin![/QUOTE]

No jos toinen mua ilmaiseksi ja vieläpä aika usein kuskaa, niin miksi mä alkaisin urputtamaan jostain tupakasta, jonka savu ei juurikaan mua edes haittaa kun ikkunat on auki? :D

Ketkä teistä nyt on muka suunsa auki saaneet? Ap?
 
"vieras"
No jos toinen mua ilmaiseksi ja vieläpä aika usein kuskaa, niin miksi mä alkaisin urputtamaan jostain tupakasta, jonka savu ei juurikaan mua edes haittaa kun ikkunat on auki? :D

Ketkä teistä nyt on muka suunsa auki saaneet? Ap?
Mä en rupea altistamaan itseäni tupakansavulle missään, missä asiaan voin vaikuttaa. Miksi ihmeessä pitäis? Aivan yksi lysti että kenen auto ja missä mä istun. Suuni saisin auki tarvittaessa. Onneksi noin juntteja ei ole lähipiirissä!
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";24312384]Oletko varma ettei ole tytön hätävalhe vaan tupakan hajulle. Me kyllä nuorena valehdeltiin että ollaan oltu ihmisen kyydissä joka tupakoi, vaikka itse kessuteltu.[/QUOTE]

Tyttö kulki Turkuun autolla jossa oli mukana hänen poikakaverinsa ja sen pojan vanhemmat. On se aika tuskaa istua Rovaniemeltä turkuun kyydillä jossa kaksi tai kolme polttaa. Kokeile itse. vaikka joskus aikoinan tupakoinkin, niin en ittekän olsi tykännyt tupakansavuisessa autossa istua
 
"vieras"
Tyttö kulki Turkuun autolla jossa oli mukana hänen poikakaverinsa ja sen pojan vanhemmat. On se aika tuskaa istua Rovaniemeltä turkuun kyydillä jossa kaksi tai kolme polttaa. Kokeile itse. vaikka joskus aikoinan tupakoinkin, niin en ittekän olsi tykännyt tupakansavuisessa autossa istua
Sinä olet vamaankin äitinä vastuussa millaisessa junttiseurassa lapsesi kulkee?!
 
minäMINÄminä
mä tiedän että nää vanhemmat polttavat, joten en epäile etteivät olsi autossapolttaneet. enkä ole missään vaiheessa väittänyt että tyttöni ei olis polttanut, mutta kuitenkaan en tätä usko urheilijatytstä joka inhoaa tupakkaa yli kaiken.
Ja vaikka ittekin olen joskus aikoinani polttanut, niin aina kysyin muiolta saano polttaa autossa. Myös mun kyydissä olleet ovat kysyneet.
Just just. Ite oot poolttanu autossa ja nyt haukut muita junteiksi, jotka niin tekee. Mikä järki oli koko alotuksessa? Ps. Tyttös polttaa.
 
[QUOTE="vieras";24312349]Mä en rupea altistamaan itseäni tupakansavulle missään, missä asiaan voin vaikuttaa. Miksi ihmeessä pitäis? Aivan yksi lysti että kenen auto ja missä mä istun. Suuni saisin auki tarvittaessa. Onneksi noin juntteja ei ole lähipiirissä![/QUOTE]

Sä oot sä, mutta mua ei haittaa. Junttia tai ei :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja minäMINÄminä;24312438:
Just just. Ite oot poolttanu autossa ja nyt haukut muita junteiksi, jotka niin tekee. Mikä järki oli koko alotuksessa? Ps. Tyttös polttaa.
Todellakin polttaa. Ja paneskelee poikaystävänsä kanssa. Kohta rollo on mummo.
 
[QUOTE="vieras";24312470]Eikö tupakan pilaamilla verisuonisairausjaloilla olisi hyvä välillä vähän jaloitellakin, ettei iske tulppa?[/QUOTE]

Joo, mutta ei kesken automatkojen, ellei ole pidempi matka sitten. Ehtii sitä muutenkin liikkumaan.
 
Tyttö kulki Turkuun autolla jossa oli mukana hänen poikakaverinsa ja sen pojan vanhemmat. On se aika tuskaa istua Rovaniemeltä turkuun kyydillä jossa kaksi tai kolme polttaa. Kokeile itse. vaikka joskus aikoinan tupakoinkin, niin en ittekän olsi tykännyt tupakansavuisessa autossa istua
Tää ei millään tavalla vastannut siihen kysymykseen, joka sulta kysyttiin.

Voihan se olla, että että sun tyttös on itsekin polttanut - en siis yhtään epäile, etteikö hänen selityksensä olisi (osittain) totta.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";24312454]Todellakin polttaa. Ja paneskelee poikaystävänsä kanssa. Kohta rollo on mummo.[/QUOTE]

oishan se aika ihme jos 17v ei olis jo paneskellut =)
Ja jos polttaa niin siten polttaa, hän on sitten juntti.
Hn itse tietää että polttaminen vaikuttaa suorituskykyyn joten jso haluaa kunnossa pysyä ei kananta polttaa ( tavoitteena saada joskus judosa sm -mitaleita)
 

Yhteistyössä