Möh :(

[QUOTE="tutkija";24311457]provo.[/QUOTE]

Jaah, provo jos möksähtää kun mies tekee kamalasti töitä?:vampire: Mä tosin vannoin ja vakuutin etten valita työnteosta, mutta nettikirjoittelua ei lasketa.:vampire:

"hihi"
Tiedän tunteen, ärsyttää ihan sikana vaikka ei ''sais'' ärsyttää. Ja sit on vaan pakko päästä purkaamaan se johonkin, ja tälläinen kasvoton purkaus on ihan hyvä vaihtoehto. :) Helpottaa ainakin vähän, hetkeksi.... :D
Olen meinannut itsekkin tulla avautumaan tänne ärtymystäni Suomen armeijaa kohtaan, oma mies lähti sinne vähän aikaa sitten ja on kyllä ärsyttänyt vähän väliä Suomen Puolustusvoimat.
Oho, pääsinpä avautumaan :D Ja eksyin vähän aiheesta... hups.

Oon joskus kokenut, ja älähtänyt moisesta. Miehen täti totes joskus, että aivan tärkeintä elämässä on, että työtä riittää. En IHAN allekirjoittanut sillä hetkellä justiinsa. Ja saahan sitä virtuaalisti möksähtää, minusta.

"Möh".:wave: ;)

• Tykkää
Reactions: Jätkä
[QUOTE="rrrr";24311569]Eli jos mies on töissä, ei ole parisuhdettakaan?
Selevä.[/QUOTE]

No just siltä se on tuntunut vähän aikaa, kun toinen puolisko painaa iltaa/yötä/viikonloppua ja koulu siihen päälle. Minusta tuntui tosi yksinäiselle viime yönä ja siihen huoli toisen jaksamisesta vielä päälle. :( Mutta joo, ohimenovaihe tuokin. Kunhan valmistuu, niin painaa sitten sitä pelkkää työtä. :D

[QUOTE="Paula";24311796]saanko kysyä että minkä alan hommia tekee? ja mitä opiskelee? ahkera mies taitaa olla :)[/QUOTE]

Mä en valitettavasti vastaa tuohon, mitä tekee tai opiskelee. Mutta joo o, ahkera se on. :D

gurmitsa
[QUOTE="rrrr";24311569]Eli jos mies on töissä, ei ole parisuhdettakaan?
Selevä.[/QUOTE]

Oletko koskaan kuullut, että parisuhteet menevät hippasen huonoon suuntaan usein juuri liiallisen työkuormituksen takia.
Ihan erojakin tulee...
Jos on vielä sitten etäsuhde, sekin altistaa jopa niin, että kertovat tuolla mualimalla, että sitä ei ainutkaan parisuhde kestä pidemmän päälle, vaan tulee ero ennemmin tai myöhemmin.

Siinä tilanteessa, kun on tiukka vääntö työn tai opiskelutyön kanssa ja asutaan virallisesti vaikka yhdessä, niin on oikeastaan samasta asiasta kyse kuin etäsuhteessa -

- mutta kun se on tilapäistä, on tietenkin näkymät aina eteenpäin ja silloin sitä jaksaakin tilapäisistä turhautumisista huolimatta.

Taisin mennä aiheesta ulos, mutta pakko nyt vielä sekin laittaa tähän, että myös liiallinen yhdessäolo voi olla ahdistavaa. Vaikka tämä nyt tuskin mitään auttoi, todeta näin.. :)

Yhteistyössä