onko joku oikeesti löytäny netin kautta elämänkumppanin?

• Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti
"sinkku"
kun kävin lukee huvikseni noita deitti-ilmotuksia ni kaikenlaista porukkaa siellä näkyy olevan,ite karastan ajatusta et netistä ettisisin jonkun.Mä jopa pelkään et mitä hulluja ne on

"sinkku"
[QUOTE="...";24294207]Kaikki ihmiset käyttävät nettiä, eli hulluja löydät niin baareista kuin netistäkin.[/QUOTE]

no juu en mä nyt silleen ihan tarkottanu et pelkästään netistä niitä hulluja löytäs mut siis se nyt mun pelkoni on,siksi en niitä elämänkumppaneita sieltä etsikään.

Mulla "nettimies"
Netin kautta tutustuin mieheeni. Nyt on 3 lasta, farmariauto ja omistusasunto, naimisissa ollaan. Ihan täysjärkisiä (oman mittapuun mukaan ;)) ja korkeasti koulutettuja ollaan molemmat.

Ollaan oltu yhdessä tosin jo yli 10 vuotta, en tiedä millaista on meno nykyisin noilla nettipalstoilla, silloin ei ollut vielä niin yleistä netin kautta deittailu. Kyllä sinne varmaan laidasta laitaan mahtuu porukkaa, niitä hullujakin.

"sinkku"
nykysin niitä deittipalstoja nyt vaan on niin hirveen paljon et mistä niistäkin tietää mikä on paras.Mut enhän mä sieltä ketään oo nyt hakemassakaan,mielummin tutustun livenä mut jos mua ei kukaan huoli ni täytyy kai sit turvautua nettiin....tai olla yksin.

kyllävaan
Kyllä niitä hyviä miehiä sieltä löytyy, meilläkin nyt 2 ihanaa lasta ja naimisissa. Tavattiinpa jopa ei niin "moraalisessa" chatissa, mutta ihan normaaleja olemme :D

sevainkäviniin
mikään tarkoitus ei todellakaan ollut kumppania hakea netistä siinä vain kävi niin :-D
Olin juuri eronnut avopuolisosta ja ajankuluksi chattailin suomi24 paikkakunta chatissa. joku alkoi jutella ja siitä se sitten lähti.... tavattiin ja pian muutettiin yhteen, naimisissa ja 2 yhteistä lasta

"sinkku"
mitkä olis sit hyviä nettipalstoja....siis ei mitään kauheeta seksin vonkaaja palstaa vaikka kai ne kaikki vähän sellasii on ja toisaalta ei ole.
ja mähän en siis todellakaan mee sieltä ettiin ketään mut katella voi ajankulksi.

"Onnekas"
Mä olen löytänyt! Naimisissa ollaan ja lapsikin meillä on. Ei kai se netti nyt sen kummempi paikka ole "tavata" uusia ihmisiä kuin muutkaan. Hulluja ja seksinvonkaajia on kaikkialla, niinkuin normaalejakin ihmisiä.

"vieras"
Deittipalstalla kannattaa yleensä tehdä itselleen kaksi tunnusta, kun sitä sitten sattuu tulemaan hyvin kirjoitettu viesti niin usein se on molempien tunnusten postilaatikossa. Muutenkin tällä toisella tunnuksella voi heitellä rivompaa juttuja ja katsoa vähän minkä perässä siellä miehet on.

"sinkku"
kävin huvikseni tuolla suomi24 sivustolla,pistin tarkkaan hakuun muutaman kriteerin ni ei tullu ku yks ehdokas,kamala! ja sit kun poistin ne tarkennetut kriteerit ni kasa miehiä joilla on jo lapsia ja jotka ei enää halua lapsia! siis just ihan väärin mun kannalta,mä haluan miehen jolla ei lapsia mut joka haluaa lapsia mut ei tän ikäset ja vanhemmat miehet ni niillähän on jo liuta lapsia edellisistä jutuista.

3 vuotta naimisissa
En olis IKINÄ uskonut että netistä mieheni löydän, mutta näin kävi.

Suosittelen, että käy lukemassa muiden saman ikäisten naisten ilmoituksia, niin näet missä luokassa "kilpailet". Itsensä markkinointiahan tuo ensivaikutelman tekeminen on, sen jälkeen kyse on kemioista. Eli mä pöyristyin miten naisilla on järkyttävät vaatimuslistat miehen pituudesta palkkaan ja hyväksyttäviin harrastuksiin. Miten kukaan hyvän itsetunnon ja mukavan ulkonäön & elämän omaava mies edes kirjoittaa sellaiselle, josta saa jo alkuun määräilevän ja vaatian kuvan.

Eli mä lähdin liikkeelle niin, että kirjoitin rennosti itselleni tärkeistä asioista. Laitoin tekstiin aika monta sellaista sanaa tai kirjailijaa, joita kuka vaan juntti ei tunnista. Sitten loppuun kirjoitin, etten tosiaan ole hakemassa kesähäitä, vaan mukavaa seuraa josta voi ehkä kehkeytyä enemmän. Sain todella paljon vastauksia, joista tapasin 4 miestä. Kesähäitä vietin tämän neljännen kanssa. Nyt meillä lapsi ja toinen tulossa.

Mies korkeasti koulutettu, hoitaa työnsä lisäksi lapsia joka päivä, matkustelemme ja nautimme elämästä. Myöhemmin kysyin, miksi hän kirjoitti minulle, ja hän sanoi, ettei ollut ennen nähnyt ilmoitusta, josta huokui positiivinen energia ja tunne, että nainen tykkää elämästään ilman miestäkin.

Itse ja moni ystävistäni.

Ja omaani en mistään treffipalstoilta löytänyt (ei taida oikein kukaan ystävistänikään) vaan ihan muualta, tuli sattumalta vastaan kun kaveria auttelin yhessä ongelmassa.

Niin ja taitaapi olla lähes kaikki ystäviksi laskemani ihmiset löytyneet ihan netistä :)

osaatko lukea
Alkuperäinen kirjoittaja 15 vuotta yhdessä;24294818:
Juu, mutta en minkään deitti-ilmoituksen kautta.
Mä ymmärsin että AP tarkoitti nimenomaan treffepalstoilta tai seuranhakuilmoituksista toisensa löytäneitä. Luepa uudestaan aloitus!

Yhteistyössä