Mun mies on mun paras ystävä. Monta hyvää ystävää on lapsuudesta asti pysynyt matkalla, tuttuja ja kavereita vielä enemmän. Mutta kukaan ei ole niin hyvä ystävä kuin oma mieheni. Meillä rakkaus ja ystävyys alkoivat samoihin aikoihin aikanaan, yli 10v sitten. Rakkaudelle annettiin periksi vasta, kun oltiin ensin todellakin parhaat ystävät ja varmoja siitä, että kumpikaan ei ole heppoisin perustein liikkeellä. Mulla oli takana pitkä suhde mieheen, joka ei alusta astikaan tuntunut sielunkumppanilta ja erohan siinä oli edessä. Nyt on todellakin mihin verrata. Hyviä ihmisiä minun rinnalleni takuulla löytyisi muitakin, jos etsisin "vain" turvallisuutta, hyvää oloa ja yhteisiä arvoja. Siis paperilla hyviä kumppaneita löytyisi takuulla. Mutta se aito sielunkumppanuus voisi jäädä kokematta, jos tyytyisin vähempään.
10v jälkeenkin mahanpohjassa on perhosia tietyissä tilanteissa, kaikista asioista jutellaan (KAIKISTA), salaisuuksia ei ole, fyysinen kemia on järisyttävää... jne jne. Nytkin on hurja ikävä, kun toinen on töissä. Vapaa-aikana ollaan erossa joskus tietenkin, mutta pääasiassa perheenä/pariskuntana mennään. Eikä kumpaakaan ahdista, erossaolo ahdistaa enemmän.
Jos joku tosiaan onnistuu tämänkin kääntämään negatiiviseksi, niin väkisinkin tulee mieleen, että kaikki ei ole sillä ihmisellä hyvin. Elämääsuurempaa rakkautta on olemassa, mutta jos ei "sinun" elämässäsi niin siitä ei kannata kiukutella niille, joilla on...