Koko ajan häviää ketjuja??

Lunatic
Heh, mäkin oon aavistanut et Aamuäree on mode kun kaikki sitä jauhaneet :D
Mut enpä uskois että olis.
Sä oot muuten hyvä ukkosmyrskyjen piristäjä. Heti tän ketjun selattuani tuli jotenkin hauska olo :D
Mut se voi johtua siitä että kakara lähti tosta vinkumasta ja meni syömään iltapalaa. Mut koitan nyt löytää palstaltakin jotaan perustetta johonkin :D
:rolleyes: Cool!


Ei kun on se aamuäree oikeesti mode, äsken sen tunnusti. Ja se olin minä joka sen ensiksi tajusi, ni !
 
Deleted member 70007
Ette usko mutta olen todella reilu tyyppi!!!!!!! En voisi bannata ketään syyttä tai poistaa viestejä siksi että olen eri mieltä jne.
No pistetään jotku vaalit pystyyn ja keksitään joku tapa puijata sitä äänestysjutskaa (itse asiassa meidän neiti keksi sellaisen ;D) ja äänestetään Lunatic modeksi.
Mut sitten joku toitottaa sen konstin julkiseksi ja joku päätön äänestää itsensä modeksi :D
 
Deleted member 70007
[QUOTE="Juu";24289628]Majuri olisi paras mode, uskon niin[/QUOTE]

Juu ei.
Eikä Minskiitä. Käännyin Lunaticin puolelle.
Paitsi jos ihan oikeasti sais äänestää, niin ehkäpä Lunatic ei oo se mun ehdokas, ei.
 
[QUOTE="vieras";24289734]Minskii! Asiasta viidenteentoista. Mitens sen ihastuksen kanssa? :) Joko mies on selvinnyt säikähdyksestä?[/QUOTE]

On joo :) No panic :D Edelleen puheväleissä ja yhtä tiiviisti kuin ennenkin :):heart:
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24289854:
ja kehtaat väittää että mä tekisin noin. :|
Juurihan tuolla ketjun alkupäässä sanoit jätkälle että poistelisit kaikkea vähemmästäkin syystä.
Ootko saanut tänään auringonpistoksen kun puhut yhtä ja tarkotat toista kerta toisensa jälkeen?:xmas:
 

Yhteistyössä