mä en ees tajuu sitä ainaista haukkumista ku en mä itse ole huomannu kenestäkään sellasii juttui mistä haukutaan eikä mul ärsytä kukaan tms. tai sit mä oon vaa sokee. toisaalt mul saattaa mennä pitkiäkin aikoi etten käy tääl.
No mä oon tässä viimepäivinä ja myös joskus aiemminkin aikamoisia haukkumasanoja niskaani. Ei sillä että mua hetkauttais mutta on se inhottavaa jos aletaan apinaksi yms. haukkumaan vain sen vuoksi että ollaan eri mieltä. Itse rakastan keskustelua, mua ei haittaa vaikka ihmiset on eri mieltä asioista, päinvastoin keskustelu kuumaksi vaan
Joltain puuttuu kuitenkin täysin keskustelutaidot; heti jos alkaa tuntumaan että toinen perustelee liian hyvin näkökulmansa niin aletaan nimittelemään, se on minusta typerää.
Juuri joku oli tehnyt haukkumaketjun Anatoliasta ja kirjoitin pitkän puolustuspuheen koska minusta Anatolia on just semmoinen sanavalmis ja hyvällä itsetunnolla varustettu nainen joka on mun makuuni, olin lähettämässä kommenttia kunnes koko ketju oli jo poistettu. Oli kyllä hyvä että se poistettiin koska jo otsikossa haukuttiin Anatoliaa narsistiksi.
Kyllä ihmisen pitää pitää puoliaan sanallisesti, niin minä lapsianikin opetan että jos kerta kerran on oppinut puhumaan ja omistaa suun, niin silloin pitää riidat ratkaista puhumalla eikä nyrkeillä!!!