Lasten nukkumaanmeno REISSUSSA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jeps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jeps"

Vieras
Ollaan juuri muutaman yön reissussa, hotellissa yövytään. Ajattelin kysyä vinkkejä palstalta lasten nukkumisjuttuihin.. Meillä on 4- ja 2-vuotiaat lapset, joilla alkaa ihan hirveä hulina iltaisin! Eilinen oli kaoottinen... Kotona nukkumiset menee hyvin, kun kummallakin on oma huone, mutta täällä... Meillä on perhehuone, jossa yks leveä sänky ja yks 120 cm levitettävä sohva, ollaan nyt nukuttu niin, että vanhempi + lapsi. Nää ei kuitenkaan rauhotu millään. Onko ihan normaalia, että tällasissa olosuhteissa saattaa nukahtaminen kestää yli 2 h?? Hermo hiukan kireellä, varmaan nää ipanat senkin kyllä vaistoo!

ollaan vastaavassa tilanteessa oltu menevinämme itsekkin nukkumaan (eli valot pois yms.),tehty normaaliin aikaan kaikki normaalit rutiinit mahdollisuusien mukaan.Meillä on kyllä 2veellä mukana matkasänky,missä nukkuu hyvin.Jos hyvin käy,nukahtaa 15-30min.,mutta on kestänyt tunninkin. Makeaa ei kannata varsinkaan illalla antaa,se lisää levottomuutta.

Mä päätin viime vuonna, että menköön nukkumaan, kun menevät nukkumaan. Ei siitä tullut mitään, että puolet lomasta oli yhtä nukuttamista. Kyllä joskus voi poiketa rutiineista :)

Arvaappa mitä minä täällä parhaillaan kiroan!!! :) reissussa ollaan ja tässä yritän saada nämä muksut nukkumaan. Yhtään reissua en tän jälkeen jaksa!!!! Ihan säätämistä kaikki. Syömiset, nukkumiset, kaikki. Alan olla loman tarpeessa!!!!!!

Me mennään yleensä myöhemmin nukkumaan reissussa. Silloin lapset on niin väsyneitä jo että yleensä nukahtavat nopeasti.

Meillä lapset nukkuu vierekkäin. Ja jos ei suostu nukkumaan/nukahtamaan nätisti ei seruraavana päivänä pääse mukaan rientoihin. Eli kova kuri vaan.. Vähän alle 2v nukahtaa aina syliin kotona ja reissussa joten paikka ei hirvesti vaikuta nukahtamiseen.

Meillä muksut pysyy kyllä reissussakin sängyssä pitkällään, vaikka siellä sitten olisvatkin silmät tapillaan.

Ainoastaan teltassa kun nukuttiin, niin meinas mennä ihan jännityksen takia plörinäksi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja @$~#£$;24283111:
Arvaappa mitä minä täällä parhaillaan kiroan!!! :) reissussa ollaan ja tässä yritän saada nämä muksut nukkumaan. Yhtään reissua en tän jälkeen jaksa!!!! Ihan säätämistä kaikki. Syömiset, nukkumiset, kaikki. Alan olla loman tarpeessa!!!!!!

Juu mäkin lasken aina silleen, että reissujen jälkeen mä tarviin vähintään vielä viikon loman siihen palautumiseen sieltä reissusta :D Lasten takiahan noilla käydään, ei se mitään lomaa meille vanhemmille ole :D

Juu mäkin lasken aina silleen, että reissujen jälkeen mä tarviin vähintään vielä viikon loman siihen palautumiseen sieltä reissusta :D Lasten takiahan noilla käydään, ei se mitään lomaa meille vanhemmille ole :D

Tästä on loma kaukana. Palkaksi särkänniemen reissusta sain kiukkuiset, kitisevät ja kaikenkaikkiaan kamalasti käyttäytyvät muksut. En kestä. Eivät osaa olla kiitollisia mistään. Jos saisin päättää niin mihinkään reissuun en lähtisi!!!!!!

Yhteistyössä