S
"surusilmä"
Vieras
erosta aikaa jokunen viikko ja pitäs kai alku järkytysen laannuttua jo helpottaa mut ei,tänäänki itkeny ihan kauheesti ja tuntui et henki ei kulje.Mä en vaa osaa olla yksin kun olen/olin tottunu elämään exän kans arkista elämää.Mä en voi käsittää et näin on tapahtunu ja mies kai jo menee eteenpäin(sillä on siis joku josta ehkä kiinnostunu) näin ainaki mulle sano,voihan olla et jutussa on enepikin mut halus säästää mun tunteita,en tiedä.
Mut siis mä en vaan pääse eteenpäin,olen tavannu kavereita ja ollu liikenteessä,leikkiny sukulaislasten kanssa mut aina ku palaan yksin omaan olooni ni sama tuska nousee esiin.
Inhottaa et mies jätti muhun tunteen et miehiin ei voi luottaa(vaikka ei se vissiin suhteen aikana pettäny).
Mut siis mä en vaan pääse eteenpäin,olen tavannu kavereita ja ollu liikenteessä,leikkiny sukulaislasten kanssa mut aina ku palaan yksin omaan olooni ni sama tuska nousee esiin.
Inhottaa et mies jätti muhun tunteen et miehiin ei voi luottaa(vaikka ei se vissiin suhteen aikana pettäny).