Mitäs mieltä 63-vuotiaasta poikamiehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanokaas mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanokaas mielipide

Vieras
Itselläkin ikää ja lapsia, hänellä vain vuosia kestänyt suhde ja muutti nyt eläkepäiviksi kotikonnuilleen, ei lapsia.
Itsellä vielä murkkukuopus asuu kotona.
Olisiko mitään mahiksia? Oikein komea ja miellyttävä.
On se vain niin vaikeaa enää vanhana aloittaa suhdetta, vuosikausia yksin lastensa kanssa ilman suhdetta. Pidän yksinolosta, toki mies saisi harrastaa kalastuksiaan ja metsästystään ja itse voisin olla yksiksein.
Onko tuo neitsyt hyvinkin hallitseva, sitä olen minäkin, kaksonen/rapu, kiinalaisessa vuohi.

Mee tutustumaan siihen eka vaikka kaverina ja kuulostele, olisiko valmis suhteeseen ja millainen tyyppi hän on.

Olewn jo tutustunut. Kiinnostaisi tuo yhdistelmä kaksonen/rapu-neitsyt. Mitä luin, tuntuu, että kavereita vain voisivat olla. Kaveri kanssaan ainakin voisi olla, mutta olisi mukava jotain muutakin. Tietenkään mitään ei voi väkisin vääntää.

Älä nyt ihmeessä horoskooppeihin usko. Katso mitä tuosta tulee.

Kyllä ne vaan horoskoopit pitävät hyvin paikkansa, ihmiset ovat mitä ovat. Neitsyt on pikkutarkka, niin kaksonenkin, mutta rapu ei niin. Minussa on rapuakin. Kaikilla tavaroilla paikkansa ja siistiä, tavarat paikoillaan, mutta neitsyt vielä enemmän nipottaja.
Kummatkin kauan yksinään asuneita tai siis minulla auna lapset olleet ja viimeiset 16 vuotta tämä kuopukseni, jinka kanssa kahden.

Kyllä ne vaan horoskoopit pitävät hyvin paikkansa, ihmiset ovat mitä ovat. Neitsyt on pikkutarkka, niin kaksonenkin, mutta rapu ei niin. Minussa on rapuakin. Kaikilla tavaroilla paikkansa ja siistiä, tavarat paikoillaan, mutta neitsyt vielä enemmän nipottaja.
Kummatkin kauan yksinään asuneita tai siis minulla auna lapset olleet ja viimeiset 16 vuotta tämä kuopukseni, jinka kanssa kahden.

No usko sitten, äläkä yritä mitään miehen suhteen. Niin helppoa se on, kun antaa tähtikuvioiden määräillä omaa elämäänsä.

Ei pelkkä aurinkomerkki kaikkea kerro. Nouseva- ja kuumerkki ovat yhtä tärkeitä. Lisäksi astrologisessa kartassa esiintyvät suhteet.

Eletty elämä muokkaa ihmistä paljon.

[QUOTE="Lila";24268246]Ei pelkkä aurinkomerkki kaikkea kerro. Nouseva- ja kuumerkki ovat yhtä tärkeitä. Lisäksi astrologisessa kartassa esiintyvät suhteet.

Eletty elämä muokkaa ihmistä paljon.[/QUOTE]

Tuo oli tosi lohduttavaa ja toivoa antavaa. Ehkäpä pyydän hänet meille joku viikonloppu, itse en ole valmis lähtemään 70km:n päähän luokseen, vaikka hakisikin.
Täytyy vain koettaa.
Siltikin horoskoopeissa on perää, vaikka ennemmin uskon kiinalaiseen.

Mä olen 31v ja tällä hetkellä ihan lääpälläni yhteen 63-vuotiaaseen. Anna palaa, ap! :)

Onkos hänkin noin niinkuin poikamies? Ei aviossa ollut?
On tälläkin kyllä elämää ollut, ilman yhtään lasta ja minua vain 7 vuotta vanhempi.
Pitäiskö antaa vain palaa ja katsoa mitä tulee? Sitä tulee iän kanssa niin varovaiseksi ja laiskaksi. Ihana hän kyllä on.

[QUOTE="Lila";24268591]Ei kannata kävellä onnen ohitse. :heart:[/QUOTE]

Kiitos sullekin. Taidan laittaa palaa ja kutsua ensi viikonlopuksi, olisi noin ulkonäöllisesti niin makuuni ja reilusti isompikin. Itse tällainen lyhyt.

Yhteistyössä