~ relaatiot 27 ~

"yks vaan"
Haa, kohde aukesi nyt ja multahan puuttui tuolta yläreunasta iso kasa sanoja, osa puuttuu edelleen, mm. se N:llä alkava. ;)

PP:stä se sana mikä viittaa Disney-ruutuun myös.

Ja en tosiaan voi etsiä valkoisen ja alemman ruudun keskisanaa koska en ole päässyt koko alempaan ruutuun.

[QUOTE="yks vaan";24263792]Haa, kohde aukesi nyt ja multahan puuttui tuolta yläreunasta iso kasa sanoja, osa puuttuu edelleen, mm. se N:llä alkava. ;)

PP:stä se sana mikä viittaa Disney-ruutuun myös.

Ja en tosiaan voi etsiä valkoisen ja alemman ruudun keskisanaa koska en ole päässyt koko alempaan ruutuun.[/QUOTE]

Halti-ruudusta mä sinne taisin mennä. Anyway, kuten jo ehkä tajusitkin, se 9-kirjaiminen sana on tuo väri. Toinen sana on ainejärjestö toiselta nimeltään.

Ja se oli siinä! Kiitos laatijalle, tämä oli mukava, tosin viimeisen sanan kanssa meinasi mennä hermot.

Jään tänne vielä auttelemaan muita, jos apua tarvitaan. Tämä relaatio tosin ratkesi ainakin mun mielestäni hyvin helposti ihan perinteisesti wikipedian avulla ja yleissivistyksellä.

Viimeksi muokattu:
"yks vaan"
[QUOTE="xyz";24265582]Miten kukosta ylöspäin olevaan ruutuun (kukko 10? vai sarjakuva 11?)? Mulla on koko yläreuna kiinni ja vastustaa.[/QUOTE]
Kukosta ylöspäin tulee eräs kukko jonka sinäkin tunnet. Samaten lapsesi, jos ovat jo koulussa.

"yks vaan"
Auttakaapas minua David-ruudun kanssa. BV:stä 10, D. C:stä 5+9, hiekkamuodostelmasta lähteävä sana, T. P:stä kaikki kolme oikealle lähtevää sanaa, isosta maasta ylös 5+4 ja D:n ammatista ylös lähtevä.

Ei vaan nyt aukea.

"seija"
[QUOTE="yks vaan";24266713]Auttakaapas minua David-ruudun kanssa. BV:stä 10, D. C:stä 5+9, hiekkamuodostelmasta lähteävä sana, T. P:stä kaikki kolme oikealle lähtevää sanaa, isosta maasta ylös 5+4 ja D:n ammatista ylös lähtevä.

Ei vaan nyt aukea.[/QUOTE]

D. C:stä 5+9: d.c. oli rakastunut tähän

tt harmaana
[QUOTE="seija";24266787]välimeri-ruutuun pääsanasta 15 tai 7 vinkkejä?[/QUOTE]

7 maa välimeren rannalla ja 15 saat siitä helposti...

iteltä puuttuis enää se lynch ruudun BV 10 ja sinisen ja valkoisen lam... väliviivallinen 13

Hirsimökin Hulda harmaana
Mun puutoslistani näyttää tällähetkellä tältä:

Putous:
Eläin 4
Vel.. 10

Disney:
Lehmä ja vuohi yhdistävä 9
Jengi 5
Syylänenä 5+5
Pix.. 9
Henki 10+5 ja 5+8
Matto 10

Olavi Uusivirta:
Ralli 13
Armi 7
Tähti molemmat 7
Härkä 5 ja siitä 14
Mökki 11
Hki rajasana

S&V:
Pilvi 8
Lammas 5 ja väliviivallinen
Pohjanmaa 5+5
J.K:n ja silmän yhdistävät kaksi sanaa
J.K:sta 6+7 ja 2+8+3
Pun..... 6+12
Val...... 2+17

Kukko:
Rov...... 5+8, 10, 10+6

Sukupuutto:
täältä puuttuu paljon, vinkkejä voisin ottaa vaikka pääsanasta lähteviin... Mulla on jo dino ja sit sen vierestä se iso ja toisella laidalla dro....

David Lynch:
pääsanasta 5 ja 6+6
BV 10
Intia 5
TP 7+8 ja siitä 5+5
Lynchin ammatista seuraava 7

Halti ja Välimeri on kans vielä aikalailla tyhjänä, mutta niitä olenkin tahkonnut vähemmän, tartun siis seuraavaksi niihin.

Mutta jos joku osais vinkkailla noihin ylempiin, olisin kovasti kiitollinen.

tt harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda harmaana;24267397:
Mun puutoslistani näyttää tällähetkellä tältä:

Putous:
Eläin 4 tää aukee helposti sitä toista kautta
Vel.. 10 vel.. wikis oli muistaakseni ihan alus

Disney:
Lehmä ja vuohi yhdistävä 9 millasia eläimiä molemmat on
Jengi 5 toinen nimitys jengille
Syylänenä 5+5
Pix.. 9 tää oli siel wikis, lue tarkkaan
Henki 10+5 ja 5+8 ääninäyttelijöitä
Matto 10

Olavi Uusivirta:
Ralli 13
Armi 7
Tähti molemmat 7
Härkä 5 ja siitä 14
Mökki 11
Hki rajasana

S&V:
Pilvi 8
Lammas 5 ja väliviivallinen
Pohjanmaa 5+5
J.K:n ja silmän yhdistävät kaksi sanaa
J.K:sta 6+7 ja 2+8+3
Pun..... 6+12
Val...... 2+17

Kukko:
Rov...... 5+8, 10, 10+6

Sukupuutto:
täältä puuttuu paljon, vinkkejä voisin ottaa vaikka pääsanasta lähteviin... Mulla on jo dino ja sit sen vierestä se iso ja toisella laidalla dro....

David Lynch:
pääsanasta 5 ja 6+6
BV 10
Intia 5
TP 7+8 ja siitä 5+5
Lynchin ammatista seuraava 7

Halti ja Välimeri on kans vielä aikalailla tyhjänä, mutta niitä olenkin tahkonnut vähemmän, tartun siis seuraavaksi niihin.

Mutta jos joku osais vinkkailla noihin ylempiin, olisin kovasti kiitollinen.
tuos muutama alkuun mitä muistin ulkoa, kohta lissää :)

"yks vaan"
Tässä jotain Huldalle.

Vel..10 on joku v:n ominaisuus

Lehmä ja vuohi ovat molemmat mitä?

Henkeen tulee näyttelijöitä.

Tähteen tulee meidän lähin tähti ja joukkio.

Pilvi on jotain kiellettyä.

Pohjanmaahan tulee henkilö.

Maanosa.

"yks vaan"
Ei mulla kyllä ainakaan viittaa mikään muu tuossa Putous eläin 4:ssä siihen kuin se eläin. Voisiko joku nyt vihdoin neuvoa tämän sanan, se toistuu täällä tasaisin väliajoin?

tt harmaana
[QUOTE="yks vaan";24267582]Ei mulla kyllä ainakaan viittaa mikään muu tuossa Putous eläin 4:ssä siihen kuin se eläin. Voisiko joku nyt vihdoin neuvoa tämän sanan, se toistuu täällä tasaisin väliajoin?[/QUOTE]

se tulee sieltä vel... kautta se toinen sana....

[QUOTE="yks vaan";24267582]Ei mulla kyllä ainakaan viittaa mikään muu tuossa Putous eläin 4:ssä siihen kuin se eläin. Voisiko joku nyt vihdoin neuvoa tämän sanan, se toistuu täällä tasaisin väliajoin?[/QUOTE]

tää on vanhentunut tän eläimen nimitys

Yhteistyössä