Kehtaisitko soittaa miehen työnantajalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
ja sanoa millaisia vuoroja miehesi voi tehdä? Mua vituttaa miehen iltavuorot, 14-22. Menee kuulkaas koko päivä ihan hukkaa kun mitään ei pääse yksin tekemään. Kehtaisko soittaa pomolle ja sanoa millaiset vuorot sopii mulle ja laittas sellaisia vaan jatkossa miehelle?Tää kuitenkin häiritsee tätä elämää/arkea. Ja kailla ei oo lapsenvahteja.

kokeile:D

Munkin on muutaman kerran tehny mieli soittaa miehen pomolle ku sillä ei oo mitään suhteellisuudentajua! Lisää hommia haalii ja työntekijät on muutenki jo ihan hajalla mutta ei palkkaa lisää jengiä. Sit päätti vaa kesken järkyttävien kiireiden lähtee 1,5kk lomalle perheensä kanssa ja käski ottaa yhteyttä skypellä jos tarttee...

[QUOTE="vieras";24265694]ja sanoa millaisia vuoroja miehesi voi tehdä? Mua vituttaa miehen iltavuorot, 14-22. Menee kuulkaas koko päivä ihan hukkaa kun mitään ei pääse yksin tekemään. Kehtaisko soittaa pomolle ja sanoa millaiset vuorot sopii mulle ja laittas sellaisia vaan jatkossa miehelle?Tää kuitenkin häiritsee tätä elämää/arkea. Ja kailla ei oo lapsenvahteja.[/QUOTE]

montako iltavuoroo on viikossa?

[QUOTE="Vieras";24265717]Juu, tottakai!
Varmasti pomo mielellään järjestelee työvuoroja niin että jokaisen " rouva" on tyytyväinen :)
Eiks sun mies osaa puhua?[/QUOTE]

Osaa toki. Mutta on näköjään niin saamaton nyhverö. Sössöttää että eihän sellaista voi pomolle sanoa ja ne vuorot on mitä on jne. Täytyy sit itse laittaa asiat tuulemaan! Ärsyttää kun OMA ELÄMÄ kärsii jonkun toisen työnteosta, voi kuustosen mikko sanonko mitä!!!!

Soita!

Mä taidan tehdä heti saman, ärsyttää kun mies on koko ajan töissä, mä olen yksin lasten kanssa ja palkka sillä on liian pieni. Miehen pomo on vaan mies itse mutta nyt mä kyllä soitan ja sanelen sille työvuorot!!!

[QUOTE="vieras";24265755]Viisi :o Ja sit seuraava on yleensä aamua, mitkä sopii mulle. Mut nää viiskin päivää tekee mut ihan hulluksi noiden pikkuriiviöiden kanssa.[/QUOTE]

no onks sulla mahista saada niitä muksuja sit jonnekki vaikka pariks tunniks tms.. Mut on sit onneks ne 5 aamua jolloin pääset sit tekemään niit omia juttuja.

ymmärrän kyllä miestä et ei se vuorojen vaihto oo niin yksinkertaista. Mäki teen vuorotyötä ja joskus sattuu paljon iltoja jolloin mieskään ei esim. lenkille pääse, mutta ehkä joskus sitten

Soita, ehkä selviää käykö se ylipäänsä töissä iltaisin vai missä. Näin kävi eräälle soittajalle, joka valitti puhelimitse miehensä esimiehelle miehen liiallisista työmatkavelvoitteista.

no en varmaan kehtais ssoitta. Ei meilläkän oikin hauskoja työvuoroja tee, mutta kun tehtävä ne vuorot on. Niitä ei voi oikin bussikuskilla muuttaa sen mukaan mien perhe tahtoo.
Tänäänkin miehellä alkoi 04.15 vuoro, joka päättyi 9,30. Ja sit oli vielä nyt lähdettävä taas töihin tekemään 15-17.30 pätkä. Jsokus sattaa ola 16 tunnin työvuoro, jonka tietää vast esoim smana aamuna. Joskus taas mene vasta klo 15 töihin ja työvuoro lopuu klo 01,45. Erittäin epäsäännöllisä viuoroja teke ja tosiaankaan ei ole esim samana päivänä aina nuo 04 vuorot ja niitä voi olla perääkkäin 2 tai kolmekin. Hehe.

En kyllä kehtais. Jos mies ei osaa itse ehdotella työvuorojaan, niin... :DD
(Ja onhan hän voinut niitä pyytääkin, muttei työnantaja vaan ole suostunut. Ei siinä tilanteessa rouvan puhelinsoitot auta. Korkeintaan saa mies potkut. :D)

[QUOTE="vieras";24265799]Soita, ehkä selviää käykö se ylipäänsä töissä iltaisin vai missä. Näin kävi eräälle soittajalle, joka valitti puhelimitse miehensä esimiehelle miehen liiallisista työmatkavelvoitteista.[/QUOTE]
Auts. :D Ei kannattais enää miesten käyttää tota "oon työmatkalla" selitystä :P

Sepä taitaa olla ammatinvalinta kysymys. Eiköhän siellä miehesi työmaalla muutkin, samoissa tehtäviää olevat tee aamu- ja iltavuoroja viikko ja viikko. Miehen on vaihdettava työpaikkaa tai sinun tyydyttävä tähän. Älä nyt miestäsi nolaa soittamalla pomolle... :)

:laugh:

Eniten alkoi naurattaa ajatus siitä, kuinka mulla leuka loksahtais työnantajana / esimiehenä kun tuollainen puhelu tulis.
Mutta ihan hyvä tietää, että tuollaiseenkin pitää nähtävästi henkisesti varautua...

Mutta juu ei, ei kai nyt kukaan täysjärkisnen soittais!?

Yhteistyössä