kotiäidit tekee 70h työviikkoja.. hyvä me äipät :D

• Viestiketjun aloittaja äippääää
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
:snotty: Just joo- vai että ihan tekevät työviikkoa..
Mä olen oikea palstakummajainen, mutta mun mielestä oman kodin siivoaminen, kaupassakäynti, lastenhoitaminen, yms. eivät ole työtä vaan itse valittu elämäntapa.

• Tykkää
Reactions: chrissy
"vieras"
Aamu alkaa klo.5.40. Hoitolapset tulee 6.30, lähtee 15.00--> Omat alle kouluikäset lapset menee 20.00 nukkumaan.
Onhan siinä päivällä mittaa ja joo, koen itseni kyllä kotiäidiksi.

en edelleenkään ymmärrä, että tavallista elämää ja kodinhoitoa millään tavalla pidetään työnä?!? Samat imuroinnit, lasten pukemiset ja ruuanlaitot sun muut ne on tehtävä niidenkin jotka käy ansiotöissä .

• Tykkää
Reactions: Mupelo
Aika hauska artikkeli. Mites kun teet vaikkapa 37,5 h työviikkoa ja päälle ne kotityöt. Kyllähän ne ylityörajat paukkuu siinäkin. Ruoka on tehtävä joka päivä, siivottavakin on, lapset puettava ja nukutettava... Tokikaan siivoamista ja lapsenhoitoa ei tule yhtä paljon kuin työssäkäyvälle mutta työssäkäyvä tekee palkkatyötä sen ajan kun ei ole kotona.

Turha artikkeli oli tuo. Ja ennenkuin kukaan kotiäiti tästä loukkaantuu, mainitsenpas että olin itsekin vuosia kotiäitinä.

Khimaira
[QUOTE="vieras";24264897]Joka on valittu elämäntapa sekin ;)
Vähemmän sulla varmasti siivottavaa on, kun päivisin ei ole ketään sotkemassa.[/QUOTE]

Vähemmän on sitä aikaakin siivota. Kylla niiden iltatuntienkin aikana siivon saa ja samat määrät pyykkiä on pestävä, ellei enemmän, samoin tiskit, ym.

"vieras"
Vähemmän on sitä aikaakin siivota. Kylla niiden iltatuntienkin aikana siivon saa ja samat määrät pyykkiä on pestävä, ellei enemmän, samoin tiskit, ym.
En mäkään mun (pph) työpäivän aikana siivoa, enkä usein silloinkaan kun kun omat on vielä hereillä koska se pommi räjähtää herkästi kuitenkin, että kyllä se siivoaminen jää myös sinne iltoihin.

Yhteistyössä