Pahanhajuiset ihmiset julkisilla paikoilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirppi

Vieras
Vaikka nyt on kesä, ja vaikka on +30 asteen helteet, ettekö te hyvät ihmiset voisi käyttää dödöä?! (ne jotka ei käytä). Kaupungillakin kävellessäni tänään haistoin varmaan 10 ihmisen hien hajun, ja nekös ne aiheuttivatkin minulle migreenin.. onneksi on jo lähtenyt!

Samoin sain kerran migreenin kun helteellä olin kaupungissa ja tapasin ohikulkiessani satunnaisia ihmisiä, jotka olivat laittaneet ainakin 10ruiskaisua jotain erittäin vahvaa, kypsille naisille tarkoitettua hajuvettä! Ja kun siihen hajuun vielä sekoittuu vahva tupakanhaju.... YÖK!
Lisään vielä että myös te, jotka yleisissä vessoissa laitatte puolipurkkia pahanhajuista hiuslakkaa päähänne, ajateklaa millaisessa lemussa seuraavat sitten saavat henggittää.. :)

Eli pliiiis, te hien/hajuveden/ vahvasti tupakan tms. hajuiset, ajatelkaa muitakin!

Mäkin kyllä ihmettelen joitakin ihmisiä, että miksi ei voi käydä pesulla ja käyttää jotakin kunnon dödöä. Jotkut haisee aivan kamalasti pistävältä hieltä ja jotkut taas haisee lähes paskalta kun ei ole käyty pesulla tyyliin pariin kolmeen viikkoon.

Arvatkaa mikä hajuelämys on ihminen joka on ryypänny parisen viikkoa ja pesulla ei ole käyty...

Samaa ihmettelen. Tänään olin kaupassa ja siellä oli aivan kamalalta ja pistävältä hieltä haiseva mies. :x Haisi aivan järkyttävältä, miksei voi tehdä asialle jotain vai eivätkö nämä ihmiset itse haista omaa hajuaan?

Just. Ja jos olisivat tuoksuneet dödöltä, olisit saanut siitäkin migreenin ja sekin olisi ollut väärin. Jos sinulla on sellainen sairaus, että olet yliherkkä hajuille, ymmärrät ehkä, että toisilla voi olla sellainen sairaus, että hiki haisee, vaikka miten laittaisi dödöä tai kävisi suihkussa. Näin siis ihan tavallisellakin kelillä saati helteellä.

ns. puhdas hiki ei ole läheskään niin epämiellytävä kuin likainen hikinen ihminen..yök!! tänään pyöräilin niin saastalle haisevan miehen takana että oli pakko kiriä tahtia ja ohittaa se etten oksenna:/ yleensä ne pahimmat ällötykset on juuri keski-ikäisiä tai vanhempia miehiä.. ja toinen mikä kuvottaa suunnattomasti on lialle haisevat vaatteet! vaate kun voi olla likainen vaikka se ei päälle näy.. entinen opiskelukaveri oli juuri tuollainen likaryysy ja olipa mukavaa tehdä hänen kanssaan ryhmätyötä kun kaverilla oli joka päivä samat haisevat kamppeet päällä, ei siihen löyhkään edes turtunut..

[QUOTE="vieras";24260539]No entäs sitten se mineraalikivi? Ei tuo myrkkyjuttukaan silloin ole mikään tekosyy haista![/QUOTE]

mistäs sen tietää mitä kaikkea joku on kokeillut. Myrkky ei oo tekosyy vaan este niiden käytölle. Kenties se haisuli on koittanu kaiken eikä silti voi kotia jumittua.

Ja tähän väliin haluan vetää läskikortin esiin kertomalla, että vaikka olen reilusti ylipainoinen, ei tulisi mieleenkään jättää päivittäistä suihkua väliin, etenkään tällaisilla helteillä, kun yleensä tulee käytyä sekä aamulla että illalla. Eikä taatusti haise hiki eikä muutkaan eritteet.

Pointti oli siis se, että se hikinen tyyppi ei välttämättä ole se ylipainoinen tyyppi (ennen kuin joku tulee tänne taas kertomaan, että paksut ihmiset on erityisen pahanhajuisia).

Nih! :kieh:

Kulje pyykkinäppäri nenässä!
Jotkut laitapuolen kulkijat haisevat aina.

Itse olen myös hajusteyliherkkä ja sen kanssa täytyy vaan elää. : /

mistäs sen tietää mitä kaikkea joku on kokeillut. Myrkky ei oo tekosyy vaan este niiden käytölle. Kenties se haisuli on koittanu kaiken eikä silti voi kotia jumittua.

No niinpä tietenkin. Joka ainoa noista haisuleista onkin vaan kaiken kokeilleita mutta siltikin vaan haisevia reppanoita. Kukaan ei ole vain niin puupää että kulkee haisten paskalle, hielle, kuselle ja vanhalle viinalle, syy on siinä, että pesu olisi pahasta, aiheuttaa varmaan allergiaa näille raasuille.

Jännä että dödö on myrkkyä mutta parfyymia iho kestää löträtä ronskinlaisesti...

Meillä töissä haisee eräs ihminen kesät talvet aivan järkyttävän pahalle hielle. Ei siitä ilkeä mainitakaan kun kamalalle tuntuu sanoa toiselle tuollaisesta. Hän haisee ihan kamalalle ja tekee pahaa olla lähellä.

Ja tähän väliin haluan vetää läskikortin esiin kertomalla, että vaikka olen reilusti ylipainoinen, ei tulisi mieleenkään jättää päivittäistä suihkua väliin, etenkään tällaisilla helteillä, kun yleensä tulee käytyä sekä aamulla että illalla. Eikä taatusti haise hiki eikä muutkaan eritteet.

Pointti oli siis se, että se hikinen tyyppi ei välttämättä ole se ylipainoinen tyyppi (ennen kuin joku tulee tänne taas kertomaan, että paksut ihmiset on erityisen pahanhajuisia).

Hikinen ja pahanhajuinen tyyppi ei varmasti välttämättä ole lihava. Mä olen laiha. Varsinainen kuivan kesän kusiainen.

Ja ensi viikolla joku taas tekee tällaisen samanlaisen aloituksen, koska mä kuljen ruokakaupat ja bensikset läpi samalla matkalla, kun tulen töistä kotiin.

Ja kun tulen töistä kotiin, niin vähän päivästä riippuen saatan haista hielle, vaikka olisin tursottanut puoli purkkia dödöä aamulla. Sen lisäksi haisen rehelliselle paskalle, parhaassa tapauksessa vähän kusellekin. Ja jo pitkältä näkee ihan päällepäin, että nenästä kannattaa pitää kiinni kun kävelen lähemmäs.

Vaan ei voi mitään, mä suostun heittämään sen 20km kotiin siistiytymään ja toiset 20km takas kaupoille ja vielä 20km kaupoilta kotiin vasta siinä vaiheessa, jos joku herkkänenäinen maksaa ne bensat mulle. :kieh:

[QUOTE="marianna";24260608]Meillä töissä haisee eräs ihminen kesät talvet aivan järkyttävän pahalle hielle. Ei siitä ilkeä mainitakaan kun kamalalle tuntuu sanoa toiselle tuollaisesta. Hän haisee ihan kamalalle ja tekee pahaa olla lähellä.[/QUOTE]

Se voi olla myös sen ominaishaju. Jotkut vaan haisevat pahalle, vaikka kuinka peseytyisivät taajaan.

[QUOTE="vieras";24260591]No niinpä tietenkin. Joka ainoa noista haisuleista onkin vaan kaiken kokeilleita mutta siltikin vaan haisevia reppanoita. Kukaan ei ole vain niin puupää että kulkee haisten paskalle, hielle, kuselle ja vanhalle viinalle, syy on siinä, että pesu olisi pahasta, aiheuttaa varmaan allergiaa näille raasuille.

Jännä että dödö on myrkkyä mutta parfyymia iho kestää löträtä ronskinlaisesti...[/QUOTE]

Oonko sanonu että jokainen? Sanoin että kaikki eivät kestä myrkkyjä jne...En oo väittäny etteikö seassa ole niitäkin jotka eivät viitsi tms huoltaa itteään.

Sama juttu. En haise vaikka olenkin lihava. Osaan peseytyä ja käyttää tehokasta dödöä.

Karmeinta on olla asiakaspalvelutyössä, kun nämä haisevat hemmot tulevat omaan työhuoneeseen, henkeä saa pidätellä heidän kanssaan asioidessaan, ja jälkeenpäin ilmanraikastinta, kaikki ovet ja ikkunat auki tuulettaa, ja lähteä itse kahville, koska uutta asiakasta ei perään voi kertakaikkiaan ottaa huoneeseen.

Joillakin ei vain mitkään tökötit auta. Mulla on ystävä, joka on varsinainen haisuli ja tiedän todellakin, että kyse ei ole siitä etteikö kävisi pesulla, vaihtaisia vaatteita ja käyttäisi dödöä. Eräs sairaus sekoittanut rauhasten toiminnan :(

Toki on niitäkin haisevia, joita ei vaan kiinnosta! Hyi semmosille.

[QUOTE="vieras";24260591]Jännä että dödö on myrkkyä mutta parfyymia iho kestää löträtä ronskinlaisesti...[/QUOTE]
Tunnen kaverin joilla ei iho kestä dödöä. Hän käyttää kyllä hajuvettä -laittamalla sitä vaatteille, ei iholle.

Jei tulisi mieleenkään jättää päivittäistä suihkua väliin, etenkään tällaisilla helteillä, kun yleensä tulee käytyä sekä aamulla että illalla. Eikä taatusti haise hiki eikä muutkaan eritteet.
No miksi sitten käyt kahdesti päivässä suihkussa, jos hiki ei haise. Käyn minäkin helteellä suihkussa pari kertaa päivässä, jotta hiki haisisi siinä välissä vähemmän.

Yhteistyössä