"a.p"
Naapurin mummo ihan tosissaan syyttää, että olen varastanut häneltä pullollisen mustikkakeittoa. Ei auta järkipuhe eikä mikään muukaan. Kun yritin vakuutella syyttömyyttäni, niin hän alkoi kiroilla ja huutaa lasteni edessä haukkuen mua mm. huoraksi. Tyttö (5 v) säikähti niin kovasti, että itki täyttä kurkkua.
Taustalla on pari aikaisempaakin epämukavaa kohtaamista tämän mummelin kanssa. Ensimmäisellä kerralla alkoi luukuttaa musaa niin kovaa yöllä klo 4.00, että sanat erottuivat. Musisointi loppui vasta poliisien tuloon. Toisella kerralla mummeli soitti musaa aamulla klo 6, ja kun menin pyytämään häntä hiljentämään, hän läimäisi minua. Ei se toki kipeää käynyt, mutta ei se kivaakaan ollut.
Mikä taho tälle mahtaa mitään?! Omistusasunnot molemmilla. :/
Taustalla on pari aikaisempaakin epämukavaa kohtaamista tämän mummelin kanssa. Ensimmäisellä kerralla alkoi luukuttaa musaa niin kovaa yöllä klo 4.00, että sanat erottuivat. Musisointi loppui vasta poliisien tuloon. Toisella kerralla mummeli soitti musaa aamulla klo 6, ja kun menin pyytämään häntä hiljentämään, hän läimäisi minua. Ei se toki kipeää käynyt, mutta ei se kivaakaan ollut.
Mikä taho tälle mahtaa mitään?! Omistusasunnot molemmilla. :/