<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.25 <3

Onnea plussanneille, pitkää pinnaa piinailijoille, pahoittelut pettyneille, tervetuloa uusille ja kaikille plussatuulia!

Näin ympäripyöreät toivotukset toivotan samalla kun siirryn itse taustailemaan täksi kuukaudeksi, käyn kyllä varmasti lukemassa kuulumisianne. Sovittiin miehen kanssa, että tässä kierrossa ei yritetä, ollaan kylläkin tjot-meiningillä. Mutta siis yritän olla laskematta päiviä, en tikuta ovista, seksiä harrastetaan kun siltä tuntuu jne. Syynä se, että saisin vielä nämä viimeisetkin kenkkuilevat viisaudenhampaat veks, kun taas raskaana ollessa ei operaatioita tehdä. Jospa sitä löytyisi tarpeeksi itsekuria, ja saisi aloitettua painonpudotusprojektinkin... :whistle:

Ja tekeehän tauko psyykellekin varmasti ihan hyvää, jos itse osaa vaan taukoon asennoitua. Vauvahaaveet ovat pyörineet mielessä päivittäin ja jatkuvasti viimeisen - ööh - 10 kuukauden ajan. Huomaan jo, että kaupassakin vastaan tulevat tuntemattomat, odottavat äidit nostattavat katkerat kateuden fiilikset pintaan. Vähän rennompaa asennetta tänne, kiitos!

Mukavaa loppukesää!
 
En ole vielä uskaltanut testailla, tällä viikolla se kuitenkin varmaan edessä, nyt oon niin varma että tärppäs. putoan ja korkealta jos näyttäs negaa :)
Oon sillo tällö tehny testejä vuosien varrella ku oon ollu varma että oon vahingos raskautunut ku oireita on mukamas ollu.. toivottavasti nää oireet ei oo kuvitelmaa mitä nyt on ollu.
 
Tyllerömamma: Leppoista taustailua sinulle! :)

Täällä on iskenyt pelko...:'( Ensin en osannut edes odottaa raskautta. Nyt sitten haamuilu testeissä kuitenkin menossa. Ja eihän siinä muuten mitään, mutta kun se ovis tosiaan oli (muka) niin kauan aikaa sitten...Nyt pelkään ettei mitään ovista ollut enää myöhemmin vaan se todella oli jo silloin kun testikin näytti. Eli siinä tapauksessa plussa alkaa näkyä tosi myöhään..:( Raskausoireet ovat alkaneet ja kuvittelen olevani raskaana, mutta pelkään tuulimunaa...Jospa siksi testi ei aiemmin näyttänyt ja oireet silti tulevat. Miten voi kiintyä raskauteen jo näin kovin. Aion mennä varhaisultraan jos tämä raskaus nyt jatkuu, mutta sinnekin täytyy vielä odottaa useampi viikko..Huoh.
 
*********** Maanantai 25.7.2011************



Mukana:

_TiNy_...........................poika 1/05.......kp7/26-28......yk7
santsu_82......................poika 7/10.......kp8/25...........yk2
Murumii...................... .tyttö 9/08.........kp14/24-28.....yk9
Rouva Möppiäinen...........tyttö 12/10.....kp16/?............yk2
Neiti näpsän äiti............ tyttö 10/08......kp19/28-32.....yk7
Kamomilla-81................tyttö 12/08.......kp21/35..........yk 24
Caisachu.......................tyttö 06/09.......kp25/26..........yk2
Vomppis........................tyttö 7/10........kp27/28..........yk4
santsu_82......................poika 7/10.......kp34/?............yk1
funny87.........................poika 11/09.....kp36/?............yk1
Tiitulainen.....................tyttö 6/09.........kp44/28.........yk10
Hipsu86........................poika 11/10
Princessa......................poika 7/08
Johannäss.....................
Tanza...........................
Waaka.........................

TAUSTAILIJAT
Tyllerömamma
murgu



Plussanneet 2011:

Heinäkuu2011:
Kellukka (yk10), Xamora, Loretta, Taikapapu (yk10), nahhn (yk2), valle, susanna85 (yk2),äittä-83 (yk1), LittleStar (yk1)

Kesäkuu2011:
Emmuska10 (yk 3), Maria-08 (yk 3), Kolibro yk?

Toukokuu2011:
ellen- (yk0), Maira (yk 3), Jemppi (yk1)

Huhtikuu2011:
Nauruprinsessa (yk 3), Toimistomyyrä (yk 3), Meritähti82, Astre (yk 14)

Maaliskuu2011:
RiverFlows (yk4), Pistepirkko (yk 8), Sannuli88 (yk 3), Hannaliina (yk 1)

Helmikuu2011:
Matilda-08 (yk3),AJ (yk3), Miina84 (yk4), Minnuska89 (yk 13)

Tammikuu2011:
Salaisiahaaveita(yk 2), Ninnu-liini (yk6), Äippää (yk 2), Mirage (yk 4), Talvicci (yk2), Nessu86, Dirty Dancing (yk9-10), Neiti Nöttiäinen (yk3), kikka89, Danone81 (YK3)
 
Viimeksi muokattu:
Tervehdys kaikille!

En tiedä kuulunko tänne vielä varsinaisesti, mutta jospa täällä taustalla hääreilen ja salaa teidän kassa kuumeilen :)!

Meillä siis on niin että 3/10 synty esikoisemme ja nyt kun on jo olevinaan iso tyttö ja tuntuu että joka toinen ympärillä on raskaana tai saanut pienen vauvan niin alkanut uhkaavasti vauvakuume nostaan päätään :D
MUTTA tilanne on se että mies ei toista lasta vielä halua, jotan yksin saan vauva-haaveita vatvoa :( Tässä siis nyt kovasti yritän töitä saada kun neiti menee päiväkotiin ensi kuussa ja koska mies on puhunut siihen sävyyn että sitten kun olen töissä ni voidaan harkita vauvaa uusiksi, jee :D

Mulla on aina ollu haaveissa kaksi lasta, koska ite olen periaatteessa vanhempieni ainoa, ja aina toivonut sisarta, ni siksi kirpaisee kun mies on välillä tosi negatiivinen vauva-asiassa ja välillä kehtaa heittää rivien välistä toiveita vauvasta :(

Mulla on ollu hormoonikierrukka 7kk ja nyt ens viikolla meen sen ottaan pois ihan siksi kun se ei vaan sovi mulle, enkä halua enään hormonaalista ehkäsyä, ei vaan sovi ollenkaan.. Saa nähä jääkö petipuuhat pois, kun oon aika herkkä tuleen raskaaksi, meinaan esikoinenkin oli iloinen 2vahinko" :D

Tulipas pitkät litanjat :p
 
Murgu : Kuulostaa tutulta tuo että mies ei halua :/ Meillä esikoinen täytti täs kuus 3-vuotta ja ny vasta mies ei pistä enää vastaan. Ja mä vielä oon halunnu ison perheen, 3-4 lasta mut ei oikeen hyvältä näytä jos tätä vauhtia tehdään niitä :p
Toivottavasti sä kuitenkaan et joudu odottamaan niin kauaa kun mä! Alkanu jo elämääki haitata tää vauvakuume mut onneks nyt ollaan jo yrittämäs viimeinkin sitä toista lasta :)
 
Princessa: Kyllä ollaan puhuttu et jos ens vuonna, kun aika todennäkösesti sillon oon jo ehtiny töissä oleenkin, ni alettais yrittään, mutku.. Mua kyllä haittais olla kahen lapsen kanssa kotona, mutta mies kuitenkin haluaa että ainakin saisin parempaa ä-rahaa kun viimeksi kitkuttelin sillä pienimmällä mahollisella :l
No kuumeillaan ja katsellaan ;)
 
Tervetuloa murgu! Tottahan toki voit olla täällä mukana menossa..:) Vaikka onhan siinä se riski, että vauvatoiveet nousevat vielä suuremmiksi..;) Toivon puolestasi, että mies tosiaan innostuu pian ajatuksesta ja pääset kunnolla kuumeilemaan!
 
"Mua kyllä haittais olla kahen lapsen kanssa kotona..." Tuosta jäi upuun sana EI :D Siis ei haittaisi olla kotona vielä :D Vaikka kaipaa jo hieman aikuisia virikkeitä, ja muuta puuhaa, niin ois kiva olla töissä odotusaika, ja hieman enempi :)

Voin joo kuvitella että täällä vaan kuumeilu pahenee ja ajnkutan vaan miehelle vauvoista x)
 
Heippas kaikille. Onnittelut plussanneille :flower: Täällä on kotiuduttu Kreetalta. Lämmintä oli ihan riittämiin ja reissu sujui tuon 1v. :n kanssa mukavasti. Lennotkin meni todella hyvin. Paikalliset ovat kyllä todella lapsi ystävällisiä. Kadulla kävellessäkin mummot tuli puristelemaan pojan poskia :D tosin itkuhan siitä seurasi. Paikkaa voin suositella lasten kanssa matkaaville. No kuten arvelin nyt kp 5 ja kierto jäi lyhyeksi, vain 25. Eli saman kaavan mukaan kun poikaa "tehdessä". No seuraavaan kiertoon hyvillä mielillä.
 
Hmmm...
Luulin päivitelleeni tilanteen tännekin, mutta ilmeisesti en.
Yk 24, kp 18/35

Ovulaation oletettu ajankohta taas käsillä, mutta jotenkin tympäsee. Että kovin aktiivista yrittämistä ei tässä kierrossa jaksa harrastaa. Ei näillä helteillä...
 
santsu_82: Tervetuloa takaisin! :)

kamomilla-81: Nää helteet sais tosiaan jo riittää. Tykkään kyllä lämpimästä, mutta liika on liikaa. Ehkä se ei-aktiivinen yrittäminen on joskus palkitsevampaa...;)

Täytynee se uskoa, että raskaana ollaan. Testit ovat vahvistuneet. Ihmeellistä. Nyt pää kylmänä odottelen varhaisultraa (reilun kahden viikon päästä), sitten nähdään, onko siellä kaikki hyvin. Siihen asti en uskalla vielä toivoa liikoja, niin outo kierto oli. NeitiNäpsänÄiti: Saa siis päivittää plussanneisiin, kp1 (uskomatonta, esikoinen antoi kuitenkin odottaa itseään niin paljon kauemmin). Pääsenhän sieltä takaisin tänne, jos huonosti käy.

Plussatuulia KAIKILLE! :whistle: Roikun mukana siihen ultraan saakka. Ei vielä uskalla siirtyä odottajiin ja kiva lueskella miten teillä menee..:)
 
Onnea LittleStar!!! :) Mullaki on varhaisultra vajaan kolmen viikon päästä. Ei millään jaksais oottaa. Mutta nyt sitä jotenki uskoo olevansa raskaana, ku tein eilen Clearbluen testin ja siihen tuli tulos "raskaana". Mullaki on ihan uskomaton fiilis ku tämä nyt tärppäs ekalla yrittämällä, esikoista yritettiin kauemmin. Mutta uskon että säännöllinen kierto nyt auttoi asiassa huomattavasti!

Mutta plussatuulia täältä puhaltelen kaikille! :)

Äittä ja Murunen 3+6
 
äittä-83: Me tunnutaan olevan ihan samankaltaisessa tilanteessa. Nyt kun olen miettinyt sen todennäköisimmän hedelmöittymisajankohdan, niin minullakin olisi rv 3+6! :D :) Eli meidän laskettuaika olisi molemmilla 1.4, eikös vaan? ;) Mutta toki varhaisultra ainakin minun kohdalla saattaa sitä hieman muuttaa. Voi kun kaikki olisi vaan hyvin ja syke löytyisi. Esikoisen kohdalla varhaisultrassa näkyi syke, rv oli silloin 6+2.
 
funny87, itse käytän ovulaatiolaskureita, joihin syötetään kuukautisten alkamispäivä ja kierron pituus. Esim. Vau.fi:n laskuri on helppokäyttöinen ja selkeä.
ostin ovistestejä koska mulla on niin sekalaista sorttia noi kiertopäivät joskus 28-45 niin on vaikea tietää koska koska.. mutta koska se yleisemmin on. kun noita ovis testejä on nyt 7kpl niin ettei kaikki tulisi käytettyä heti niin milloin niitä kannattaisi alkaa testaileen??
 
lomalta sen verran päivittelen, et täti tuli kans kylään eilen, eli tänään kp2. en tosin edelleenkään halua uskoa sitä ja vieläki mietiskelen et olisko se vaikka kiinnittymisvuotoa vaikka eilen melkein loris. :headwall: omituisen ruskeeta tosin, mut aivan liian reilusti et vois kuvitella sen olevan mitään muuta kuin sitä itseään. mut josko tänne kirjottamalla se menis kalloon, et ei tärpänny! : /
 

Yhteistyössä