[QUOTE="mää";24256308]Oon temperamenttinen ihminen, mutta kyllä oon saanut niellä elämäni aikana todellakin törkeyksiä!!!!!!!! Vilkkaiden lasten äitinä............mut kyllä se kuohuttaa, mikäli ujokin jätettäis pois. Oma mieheni on ollut ujo ja sen kautta oon oppinu et ei sekään aina oo helppoo. Vaikka just ujoilta oon saanu lokaa niskaan, niin oon naimisissa ujon miehen kanssa
Oppia ikä kaikki.[/QUOTE]Sanon heti kärkeen, että omat lapseni ovat jo niin isoja, ettei näitä synttärikutsujuttuja enää ole. Mutta silloinkaan kun oli, en kyllä koskaan olettanut, että meille pitäisi kutsua kaikki tutut lapset, saman ryhmän tai luokan lapset. Pojat kutsuivat ne läheiset kaverit ja he menivät vaihtelevasti eri lasten synttäreille, eri vuosina eri paikkoihin. Eri perheillä oli erilaisia tapoja viettää kaverisynttäreitä ja minusta se oli enemmän kuin ok. Varmaan se riippuu lapsestakin, tämän luonteesta, miten asiat ottaa, mutta luulen että sekin kyllä vaikuttaa, miten vanhemmat suhtautuvat, kun lapsi saa/ei saa synttärikutsua. Siitä voi tehdä elämää suuremman asian, tai sitten ei. (en tarkoita sinua, vaan yleisesti)
Lisään vielä, että pidin heti avausta mauttomana vitsinä, mutta tarkemmin ajatellan, voihan tuollaisiakin ihmisiä olla. Sen enempää ujous kuin vilkkauskaan eivät ole minusta selaista, jota toitotellaan kutsun saamattomuuden syiksi.