Jäin sinkuksi 3 kk sit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana nyt

Vieras
Ei ole aikaa käydä baareissa, hakee seksi seuraa. Noh laitoin ihan normi ilmon yhteen mestaan, paljon tuli vastauksia. Oi sinä ole muodokas nainen, sinut haluan, sut haluan plaa plaa viestiä ja kaikki varuttuja, hohhoijaa :D No yhden tapasin, on nyt nähty kk, tästä voi poikia muutakin, hänellä on perhe, mutta ei ole mun ongelma :D

[QUOTE="hih";24254298]Tietty on sama ; ) Ei käy kateeksi. Olet syystäkin yh.[/QUOTE]

Älä turhaan ole kade. Olen hyvässä työssä, palkka hyvä :) En tarvi ketään elättäjää. Ostin miehen osuuden asunnosta. Ja en kosta kenellekkään.

No se on hauskaa vielä tuossa vaiheessa, kun vasta 3 kk takana. Kun aikaa menee, sua alkaa vituttaa, kun et kelpaa muuhun kuin varatuille satunnaiseksi sänkykumppaniksi.

Älä turhaan ole kade. Olen hyvässä työssä, palkka hyvä :) En tarvi ketään elättäjää. Ostin miehen osuuden asunnosta. Ja en kosta kenellekkään.

Voi kulta pieni kun sä nyt yrität niin esittää että kaikki on hyvin ja ihanaa, silti joudut etsimään seurasi varattujen joukosta,lol, nooo.. nauti toki. Saattaahan olla että et saa vihaista vaimoa kimppuusi, tai ihannetapauksessa pääset auvoiseen uusperhe-elämään

Voi kulta pieni kun sä nyt yrität niin esittää että kaikki on hyvin ja ihanaa, silti joudut etsimään seurasi varattujen joukosta,lol, nooo.. nauti toki. Saattaahan olla että et saa vihaista vaimoa kimppuusi, tai ihannetapauksessa pääset auvoiseen uusperhe-elämään

Mä en hakeudu varattujen miesten seuraan. Hakeutuu niin sinkkuja kun varattuja. Kun noin kärkäs oot ni ukkos on varmaan temppuja tehny muiden kanssa ;)

No yhden tapasin, on nyt nähty kk, tästä voi poikia muutakin, hänellä on perhe, mutta ei ole mun ongelma :D

Poikia mitä muuta? Parisuhde, yhteenmuutto, avioliitto, yhteisiä lapsia?
Piikittelet joitain muita parisuhteessa olevia ettei vaan heidän miehet ole olleet samanlaisia; mikäs estää sitä "sun" miestäsi parisuhteessa sinun kanssasi etsimään itselleen silloinkin toisen naisen? Naisen, jolle sinun ja miehesi parisuhde ei ole ongelma?
Ketään ei voi omistaa eikä kukaan voi 100% sanoa ettei itselle koskaan käy niin mutta ei kannata olla niin naiivi tuossa tilanteessa(vaikka luuletkin olevasi niskan päällä)sillä jonain kauniina päivänä osat ovat voineet olla vaihtuneet ja toivot ettei nyky-minäsi kaltaisia "muiden perhe-elämään sekaantuvia"- naisia olisi olemassa.