Tankkaaminen- miksi se on niin vaikeaa??

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
PouFF
Kannattaa myös muistaa, että jos tätä uutta kuraa tankkaa (E10) niin se vaahtoaa jonkin verran, jonka takia sitten liipaisin luulee että tankki on täynnä. Mutta kannattaa myös muistaa, ettei aivan piripintaan kannata tankkia lorotella täyteen, koska voi käydä sitten niin ettei auto enää käynnisty.

noupo
Siis minä myös vihaan tankkaamista. Syitä on monia:

entä jos joku on jo tankkaamassa kun olen menossa itse tankille? MItä teen, jäänkö perään odottelemaan vai mitä? Ai toiselle puolelle vai? No jos sielläkin on jo joku? Ja entä jos edelliselläkin tankilla on jo joku, mihin ihmeeseen menen?

entä jos joku on jo tankkaamassa kun olen menossa itse tankille? MItä teen, jäänkö perään odottelemaan vai mitä? Ai toiselle puolelle vai? No jos sielläkin on jo joku? Ja entä jos edelliselläkin tankilla on jo joku, mihin ihmeeseen menen?
Mitä sä teet kaupassa, jos kaikilla kassoilla on joku just asioimassa?

voi lol!

Miten sä edes uskallat lähteä ovesta ulos? Kaikenmaailman porukkaa täälki...

Yhteistyössä